امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

دانشگاه صنعتی قم به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس بیانیه ای را صادر کرد

سه شنبه سی ام خرداد 1396 ساعت 1:4 ب ظ
دانشگاه صنعتی قم به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس بیانیه ای را صادر کرد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه :متن این بیانیه بدین شرح است:
بار دیگر روز جهانی قدس، روز وحدت همه مسلمانان و آزادگان جهان به فرمان حضرت امام خمینی(ره) برای آزادی بیت‌المقدس فرا می‌رسد.  اینک مردم ایران اسلامی یک بار دیگر فریاد عدالت خواهی خود را برای دفاع از حقوق مظلومان فلسطین و دیگر مردم تحت ستم منطقه سر خواهند داد . در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان ایرانیان با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز قدس به جهانیان نشان خواهند داد که با حفظ ارزش های دینی و ملی با غاصبان، تروریست ها و صهیونیست ها مبارزه خواهند کرد.
ایران اسلامی در روز قدس اتحاد و وحدت ملی خود را به رخ جهانیان به ویژه دشمنان همیشگی خود خواهد کشید. ملت شریف ایران با فریادهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل نشان می دهد که اسلام دین برادری است و کشورهای اسلامی که به دین مبین اسلام پایبند هستند (نه کشورهای اسلام نما مثل عربستان صعودی )در برابر متجاوزگران خواهند ایستاد .
در این برهه از زمان که دشمنان در حال برهم زدن امنیت و آرامش خاور میانه هستند، ایران اسلامی پرشکوه تر از همیشه در صحنه حاضر است. نمونه عینی آن سیلی سپاه پاسداران ایران اسلامی به داعش با پرتاب 6 موشک که همه را متعجب  و رسانه ها را به لرزه انداخت و البته واضح و مبرهن است که این شلیک اول بر دهان مقامات آمریکایی و صعودی اصابت کرد و سپس آشیانه داعش را بر هم ریخت.
دانشگاه صنعتی قم با صدور این بیانیه و با امید به آزادی قدس عزیز ، برقراری عدالت  در جهان و سقوط داعش که دست پرورده خودکامگان و ظالمان جهان است  از ملت شریف و شهید پرور ایران به ویژه قشر دانشگاهی برای حضوری پرشور و حماسی در راهپیمایی روز قدس دعوت به عمل می آورد تا با حضوری گسترده ضمن میثاقی دیگر با آرمان های امام خمینی (ره) و شهدا ی هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم و لبیکی دیگر با مقام معظم رهبری(مدظله العالی) برائت خود را از مستکبرین اعلام دارد.
 
   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود