امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

پیام رئیس دانشگاه صنعتی قم در پی حوادث تروریستی حرم امام (ره) و مجلس شورای اسلامی

شنبه بیستم خرداد 1396 ساعت 10:39 ق ظ
پیام رئیس دانشگاه صنعتی قم در پی حوادث تروریستی حرم امام (ره) و مجلس شورای اسلامی
رئیس دانشگاه صنعتي قم در پیامی حوادث تروریستی حرم امام(ره) و مجلس شورای اسلامی را محکوم و شهادت هموطنانمان را در این حادثه به ملت شريف و شهيد پرور ايران و خانواده‌های گرامي  آنان تسلیت گفت.
به گزارش روابط عمومي دانشگاه: دکتر بهرام خوشنويسان رئيس دانشگاه صنعتي قم در پی حوادث تروریستی حرم امام(ره) و مجلس شورای اسلامی پیام تسلیتی  را صادر نمود.
متن  اين پيام به شرح زیر است: اقدامات تروریستی در حرم مطهر امام (ره) و مجلس شورای اسلامی ، نشانگر جنایت هاي  دشمنان قسم خورده  ایران و اسلام است كه این بار در نهایت گستاخی در خاک مقدس جمهوری اسلامی ایران با به  شهادت رساندن مردان و زنان مؤمن و روزه دارنفرت ، كينه و پستي خود را به تصوير كشيدند . آنها به خيال باطل خود مي خواهند امنیت ملی و میهنی ایران عزیزمان را هدف بگيرند  ولي نمي دانند كه نگين خاور ميانه با حضور رهبري آگاه و مردمي در صحنه نقشه هاي شوم آنان را نقش بر آب مي كنند.
اینجانب شهادت هموطنان عزيزمان را به ملت شريف ايران و خانواده‌های گرامي آنان تسلیت گفته و از پروردگار متعال؛ براي خانواده هاي داغدار صبر جميل و براي مجروحان عافیت و سلامتي خواستارم.
   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود