امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

همزمان با ماه مبارک رمضان رونمایی شد

دوشنبه هشتم خرداد 1396 ساعت 2:3 ب ظ
همزمان با ماه مبارک رمضان رونمایی شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: همزمان با ماه مبارک رمضان از سایت مجازی  دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی قم  با حضور کارکنان در سالن همایش های شهید آخوندی  دانشگاه رونمایی شد.
این سایت با هدف آموزش معارف دینی و ارتقای فرهنگ اسلامی و ایرانی  در سه دوره آموزشی با عنوان آموزش بندگی یک، دو و سه طراحی شده است.دوره اول با موضوع سواد رسانه ای به مدت 12 ساعت ، دوره دوم با موضوع حکمت روزه  با سخنرانی آیت الله جوادی آملی به مدت 4 ساعت و دوره سوم با موضوع روان خوانی و رو خوانی قرآن به مدت 18 ساعت می باشد.
همچنین اعضای ثبت نام شده می توانند به صورت آنلاین یا با دانلود کلاس های هر دوره مباحث را آموزش دیده و در انتها نیز به صورت اینترنتی از هر دوره، آزمون خود سنجی برگزار می شود که بر اساس امتیاز کسب شده گواهی پایان دوره نیزبرای افراد صادر می گردد.
در ادامه حجت الاسلام والمسلمین شریفی دوست مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه ضمن خیر مقدم به حضار و تبریک به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان از حسن نظر دکتر خوشنویسان  رئیس دانشگاه صنعتی قم جهت همکاری با دفتر نهاد جهت راه اندازی سایت مجازی نهاد مقام معظم رهبری تقدیر و تشکر کرد. همچنین از همکاری دکتر قنبری معاون دانشجویی و فرهنگی و حجت الاسلام والمسلمین طباطبایی کارشناس فرهنگی تقدیر نمود.
مسئول دفتر  نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه افزود: مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه ها حجت الاسلام والمسلمین محمدیان می باشد و مسئولین دفاتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه ها  توسط ایشان منصوب می شوند.
همچنین از وظایف دفتر نهاد نظارت کیفی بر فعالیت های فرهنگی و مذهبی در دانشگاه و حمایت های به جا از تشکل ها ، دانشجویان و کارکنان در حیطه حمایتی نهاد می باشد که ان شا الله با همکاری هم بتوانیم فعالیت های ثمر بخشی را دردانشگاه صنعتی قم داشته باشیم.
   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود