امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

پيام رئيس دانشگاه صنعتي قم به مناسبت فرا رسيدن ماه مبارك رمضان

شنبه ششم خرداد 1396 ساعت 3:40 ب ظ
پيام رئيس دانشگاه صنعتي قم به مناسبت  فرا رسيدن ماه مبارك رمضان
دكتر بهرام خوشنويسان رئيس دانشگاه صنعتي قم با صدور پيامي فرا رسيدن ماه  مبارك رمضان را تبريك گفت.
متن اين پيام به شرح ذيل است:
شَهْرُ رَمَضانَ الَّذی أُنْزِلَ فیهِ الْقُرْآنُ
ماه رمضان، فرصتي مغتنم براي  وفور  بندگي، مهرباني و همدلي به خلق خداوند است. ماه نزول قرآن و ماهي كه شب قدرش از هزار ماه برتر است. به حق كه اين ماه فرصتي آسماني براي اهل زمين است و اگر بي نصيب از اين ماه پر خير و بركت گذر كنيم، حاصلي جز دريغ و حسرت نخواهد داشت.
اين روزها باید بيشتر مراقب دل و زبان خود باشيم. اين روزها لذت ميهماني بر سفره حضرت دوست را با غفلت ها و قضاوت هاي گاه و بيگاه از دست ندهيم و از با هم بودن در لحظات ناب افطار و سحر از همدلي ،همزباني و يكرنگي حظ وافر ببريم .
همچنين امیدوارم با استعانت از این ماه پر فضیلت شاهد تعالی هر چه بیشتر فرهنگی و معنوی دانشجویان و دانشگاهیان باشیم . با توجه به اینکه درآستانه حلول ماه مبارك رمضان در دانشگاه صنعتي قم شاهد برگزاري دو مورد برنامه جشن عمومی، نخست ازدواج دانشجويي به همت دفتر نهاد مقام معظم رهبري و دیگری جشن هفته خوابگاه ها به همت معاونت دانشجويي و فرهنگي بوده ایم که متاسفانه در هر دو مورد تئاتر های اجرا شده حاوی مضامینی نامناسب و بعضأ رکیک بوده اند که ضمن تذکر اکید به مسئولین برگزار کننده، موضوع با جدیت در حال پیگیری است.
درپايان فرا رسيدن اين ماه عزيز را به حضرت ولي عصر (عج) ، مقام معظم رهبري (مدظله العالي)و خانواده دانشگاه صنعتي قم تبريك و تهنيت مي گويم و با آرزوي بهترين دستاوردها در ماه مبارك رمضان ،استجابت دعاي همه عزيزان را از خداوند متعال خواستارم.
   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود