امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

دانشگاه صنعتی قم با صدور بیانیه ای فرارسیدن سوم خرداد ، سالروز آزادسازی خرمشهر را گرامی داشت.

چهارشنبه سوم خرداد 1396 ساعت 7:57 ق ظ
دانشگاه صنعتی قم با صدور بیانیه ای  فرارسیدن سوم خرداد ، سالروز آزادسازی خرمشهر را گرامی داشت.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: دانشگاه صنعتی قم با صدور بیانیه ای  فرارسیدن سوم خرداد ، سالروز آزادسازی خرمشهر را گرامی داشت. متن این بیانیه به شرح زیر است:
عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس که حماسه فتح خرمشهر در سوم خرداد سال 1361 را رقم زد، نقطه عطفی است در تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب شکوهمند اسلامی. خلق حماسه سوم خرداد یادآور رشادت‌ها و ازجان‌گذشتگی‌های جوانانی است که با اهدای خون‌‌های پاک خود، این حماسه عظیم را در تاریخ افتخارات ملت به ثبت رساندند.
بی تردید فتح خرمشهر الگویی تمام نما از استقلال و آزادی ملت ایران است.   ملتی که با تجهیزاتی اندک و با وحدت و  همدلی وصف ناشدنی با تکیه بر رهبر خود توانستند  در مصاف  با قدرت‌های استكباری و سلطه‌گر پیروزی و جاودانگی را به ارمغان آورند.
فتح خرمشهر به عنوان حماسه ای  همیشه جاویدان باقی خواهد ماند و اینک یکایک ما ایرانیان به عنوان وارثان و حافظان این  سرزمین باید از  ارزش ها و آرمان های مقدس امام راحل و شهدای گلگون کفن پاسداری کنیم.
جامعه دانشگاهی دانشگاه صنعتی قم به عنوان یک پایگاه علمی و فرهنگی با حضور اساتید و دانشجویان جوان انقلابی با تأسی گرفتن از رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و با جهاد علمی امید وار است که بتواند از ارزش ها و آرمان های والای شهیدان پاسداری نماید.
 
   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود