امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

شورای بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی قم با نماینده مردم شریف قم در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کردند

چهارشنبه نوزدهم آبان 1395 ساعت 10:29 ق ظ
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: شورای بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی قم با مهندس امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.
شورای بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی قم با نماینده مردم شریف قم در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کردند
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: شورای بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی قم  با مهندس امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ، بسیج دانشجویی را تشکلی ارزنده نامید و  افزود: تشکل های انقلابی باید در تمام عرصه های دانشجویی حضوری فعال داشته باشند.  جامعه علمی امروز ما نیاز به بسیجیان نخبه دارد تا وابستگی کشور را از هر لحاظ به ویژه در زمینه های علمی و صنعتی به کشورهای بیگانه کمرنگ نماید.
مهندس امیرآبادی خاطر نشان ساخت: دوران دانشجویی مرحله از زندگی است که پویایی ، حرکت  و اعتماد به نفس را  به یک جوان آموزش می دهد پس باید با همین روحیه همه مسائل جامعه را پیگیری کرد. علاوه بر مسائل سیاسی، مسائل و مشکلات صنفی دانشجویی بسیار حائز اهمیت است که بسیج باید  با همکاری و مشارکت با مسئولین و دانشجویان  در حد توان مشکلات صنفی و رفاهی دانشجویان را حل نماید.
در پایان افشار نصب مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی قم به ارائه گزارشی از فعالیت های بسیج پرداخت. وی برگزاری اردوهای جهادی را یکی از مهم ترین برنامه های تعیین شده در اقتصاد مقاومتی قلمداد کرد و افزود: یکی از برنامه های موثر بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی قم برگزاری اردوهای جهادی است که با حضور پر رنگ دانشجویان و حمایت های مسئولین دانشگاه، به حمد الله در مناطق محروم با ساخت ، تجهیز و مرمت مدرسه، بیمارستان، مسجد و... و همچنین برگزاری برنامه های فرهنگی و معرفت افزایی کمک کوچکی به قشر محروم جامعه داشته است.
   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود