امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

برگزاری کارگاه اخلاق حرفه ای در دانشگاه صنعتی قم

دوشنبه هفدهم آبان 1395 ساعت 8:31 ق ظ
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: کارگاه اخلاق حرفه ای ویژه کارکنان دانشگاه صنعتی قم به همت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه برگزار شد .
برگزاری کارگاه اخلاق حرفه ای در دانشگاه صنعتی قم
 به گزارش روابط عمومی دانشگاه: کارگاه اخلاق حرفه­ای ویژه کارکنان دانشگاه صنعتی قم به همت دفتر  نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه  روز چهارشنبه95/8/12 از ساعت 8/20 الی 10/30  در سالن همایش های شهید آخوندی برگزار شد .
 در این کارگاه حجت الاسلام والمسلمین سیدهادی سید وکیلی ضمن اشاره  به اهداف و وظایف نهاد در دانشگاه به اهمیت  اخلاق حرفه ای و اخلاق سازمانی پرداخت.
وی رعایت  اخلاق حرفه ای را پایه و اساس موفقیت های سازمانی دانست و افزود: هرسازمانی در تلاش برای دستیابی به تعالی سازمانی ا ست و یكی از عوامل مؤثر در تعالی سازمانی  كه درپژوهشهای مختلف ،  به ویژه دررویكرد دینی ما نیز بر آن تأكید شده است، آشنایی افراد با اخلاق سازمانی و رعایت آن در سازمان است.
حجت الاسلام والمسلمین سید وکیلی صداقت و شفافیت در کار را از ارکان مهم  اخلاق حرفه ای دانست و خاطر نشان کرد: شفافیت در کار به نوعی باعث جلب اعتماد مخاطب می شود و همین اعتماد  عاملی در جهت بقا و رشد سازمان ویا کسب و کار می باشد.
 این کارگاه که با هدف آشنایی و آموزش بیشتر اخلاق سازمانی برگزار شد ، بسیار مورد استقبال کارکنان قرار گرفت.
   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود