امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

همزمان با هفته نیروی انتظامی در دانشگاه صنعتی قم برگزار شد

چهارشنبه چهاردهم مهر 1395 ساعت 11:33 ق ظ
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: همزمان با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی به همت اداره حراست دانشگاه با حضور جناب سرهنگ قنبری رئیس پلیس اطلاعات و امنیت استان قم و کارشناسان پلیس فتا همایش آسیب ها و هشدارهای فضای مجازی در سالن همایش های شهید آخوندی دانشگاه صنعتی قم برگزار شد.
همزمان با هفته نیروی انتظامی در دانشگاه صنعتی قم  برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: همزمان با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی به همت اداره حراست دانشگاه با حضور  جناب سرهنگ قنبری رئیس پلیس اطلاعات و امنیت استان قم و کارشناسان پلیس فتا همایش آسیب ها و هشدارهای فضای مجازی در سالن همایش های شهید آخوندی دانشگاه صنعتی قم برگزار شد.
در این همایش جناب سروان حسینی کارشناس پلیس فتا مخاطبان فعال تلگرام را در ایران 23 میلیون نفر اعلام کرد و افزود با توجه به اینکه بنیانگذاران تلگرام صهیونیست ها هستند و سرورها و تجهیزات آنها در انگلیس و مدیریت اصلی آن در تل آویو می باشد ولی با این حال 75 درصد اعضای تلگرام ایرانی هستند.
وی با اشاره به اهمیت فضای مجازی افزود:  ما  ایرانی ها می توانیم از فضای مجازی استفاده های بسیار بهینه ای داشته باشیم و حتی  می توانیم با فضای مجازی در مقابل تهاجم فرهنگی بایستیم تا جایی که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) می فرمایند: اهمیت فضای مجازی به اندازه اهمیت خود انقلاب است.
در ادامه  جناب سرهنگ قنبری با اشاره به پروتکل های تنظیم شده توسط یهودیان گفت: در پروتکل های یهود یکی از مهم ترین برنامه ها، فروپاشی نظام های آموزشی کشورهای مسلمان است. امروز جامعه هدف یهود دانشگاه ها هستند.  
سرهنگ قنبری رئیس پلیس اطلاعات و امنیت استان قم افزود: جامعه دانشگاهی ما با شناخت درست از اهداف دشمن به راحتی می تواند در مقابل نقشه ها و دسیسه های شوم آنها بایستد. اگر اساتید و دانشجویان عواقب  مواد مخدر و مشروبات الکلی  را به درستی بشناسند ، در این زمینه ها در دانشگاه ها مشکلی نخواهیم داشت. وی خاطر نشان کرد: جامعه امروزی ما نیازمند امنیت پایدار است و این محقق نخواهد شد مگر با همکاری تک تک اعضای جامعه با شعار ( همه با هم برای امنیت و آرامش).
در پایان دکتر خوشنویسان رئیس دانشگاه صنعتی قم ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این مراسم افزود: ان شاالله با همکاری و تعامل بیشتر دانشگاه و نیروی انتظامی امیدواریم که همایش های بیشتری در این زمینه داشته باشیم تا با آگاهی بیشتر دانشجویان، آسیب های اجتماعی را در دانشگاه صنعتی قم به حداقل برسانیم.
این مراسم با برگزاری مسابقه و اهدای جوایز نفیس به سه نفر از شرکت کنندگان در مسابقه پایان یافت.
   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود