امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

ارتقای جایگاه دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی قم

چهارشنبه هفتم مهر 1395 ساعت 4:59 ب ظ
ارتقای جایگاه دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی قم
به گزارش روابط عمومی دانشگاه:  طی چند سال اخیردفتر نهاد مقام معظم رهبری  با حضور حجت الاسلام  والمسلمین آخوند زاده به عنوان نماینده نهاد مقام معظم رهبری مشغول به فعالیت بوده است . با توجه به گسترش همه جانبه دانشگاه صنعتی قم  و اجرای برنامه های ویژه فرهنگی و اجتماعی  در دانشگاه ، نماینده  پاره وقت دفتر مقام معظم رهبری به مسئول تمام وقت این دفتر در دانشگاه ارتقا یافته است.
طی برگزاری مراسمی با حضور حجت الاسلام والمسلمین مسعودی معاون دفاتر نهاد در دانشگاه ها، حجت الاسلام والمسلمین کرمی مسئول دفاتر نهاد در دانشگاه های استان ، جمعی از مسئولین استانی ، هیات رئیسه، اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه صنعتی قم ،حجت الاسلام والمسلمین شریفی دوست به عنوان مسئول دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها منصوب گردید.
در این مراسم دکتر خوشنویسان رئیس دانشگاه صنعتی قم ضمن تقدیر و تشکر از زحمات بی دریغ حجت الاسلام والمسلمین آخوند زاده نماینده سابق دفتر مقام معظم رهبری در دانشگاه ، ارتقای این چنینی دفتر نهاد را نشان از گسترش همه جانبه دانشگاه دانست.
همچنین وی افزود: با توجه به گستردگی فعالیت های دفتر نهاد، امید است شاهد تعاملات بیشتر قسمت های مختلف دانشگاه با دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه باشیم،که به طور حتم خیرات و برکات زیادی را برای دانشگاه صنعتی قم به ارمغان خواهد آورد.
در ادامه حجت الاسلام والمسلمین کرمی نیز ضمن تشکر از مسئولان دانشگاه صنعتی قم جهت پیگیری های مجدانه به منظور ارتقای تشکیلاتی نهاد و حضور مسئولی تمام وقت افزود: از بین 37 دانشگاه و موسسات آموزش عالی در استان فقط 7 دانشگاه دفاتر نمایندگی نهاد مقام معظم رهبری در آنها با مسئولی تمام وقت اداره می شود.
با توجه به اینکه دانشگاه صنعتی قم دانشگاهی تازه تاسیس است اما با اجرای  فعالیت های گسترده اجتماعی و فرهنگی ،  این دانشگاه به عنوان دانشگاهی اسلامی و ولایت مدار شناخته شده است که مسئولین دفاتر نهاد کشور با حضور مسئولی جوان و توانمند در این دانشگاه موافقت کردند.
حجت الاسلام والمسلمین مسعودی ضمن ابراز خرسندی از حضور در این جمع ولایی ، مذهبی و معنوی افزود: در هفته دفاع مقدس جا دارد که یاد و خاطره شهدای والا مقام را زنده نگاه داریم که به حق اگر جان فشانی های آنها نبود ، امنیت و آرامش هم برای ما رویایی بیش نبود.
 در انتها این مراسم با اهدای هدایایی به رسم یاد بود به حجت الاسلام والمسلمین آخوند زاده نماینده سابق دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه و تقدیم حکم انتصاب حجت الاسلام والمسلمین شریفی دوست به عنوان مسئول دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه توسط حجت الاسلام مسعودی پایان یافت.
   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود