امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

پیام تبریک رئیس دانشگاه صنعتی قم به مناسبت عید سعید فطر

سه شنبه پانزدهم تیر 1395 ساعت 10:44 ق ظ
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: دکتر بهرام خوشنویسان طی صدور پیامی عید سعید فطر را تبریک گفت....
پیام تبریک رئیس دانشگاه صنعتی قم به مناسبت عید سعید فطر
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: دکتر بهرام خوشنویسان طی صدور پیامی عید سعید فطر را تبریک گفت. متن این پیام به شرح ذیل می باشد:
بسمه تعالی
عید صیام آمد و ماه صیام رفت /  لطف تمام آمد و فیض تمام رفت
شد عید فطر و لطف خدا باز تازه شد /  گرد غم گناه ز جان عوام رفت
ماه مبارک رمضان، ماهی که لحظه به لحظه آن را به خیر و برکت یاد می کنیم به پایان رسید. لحظه لحظه های افطار و سحر که درب های آسمان به روی عرشیان و فرشیان باز شده است؛ زمزمه های الْغَوْثَ الْغَوْثَ خَلِّصْنا مِنَ النّارِ یا رَبِّ، به سوگ نشستن شهادت مولی الموحدین حضرت علی (ع)؛ شب زنده داری شب های قدر، جشن و سرور میلاد کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی(ع) لحظاتی است به یادماندنی از این ماه مبارک. وچه زیباست نزدیک شدن به عشق مطلق به خدای احد و واحد.
یک ماه روزه داری در روزهای بلند و گرم تابستان با رویت حلال ماه شوال و با دعای اللهُ اَكْبَرُ لاَ اِلَهَ إلاَّ اللهُ واللهُ اَكْبَرُ اللهُ اَكْبَرُ وللهِ الْحَمْدُ، اللهُ اَكْبَرُ عَلی مَا هَدَانا به پایان رسید. و عید فطر، عید بزرگ بندگی از راه رسید.
اینجانب، با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان و تبریک عید سعید فطر به پیشگاه حضرت ولیعصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) و همه مسلمین جهان، از خداوند متعال، عزت، کرامت نفس و سعادت برایتان آرزومندم.
   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود