امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

بیانیه دانشگاه صنعتی قم به مناسبت روز جهانی قدس

چهارشنبه نهم تیر 1395 ساعت 11:45 ق ظ
بیانیه دانشگاه صنعتی قم به مناسبت روز جهانی قدس

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه: در آستانه روز جهانی قدس جامعه دانشگاهی دانشگاه صنعتی قم طی صدور بیانیه ای ، جنایت اشغالگران و حامیان غربی آنان را محکوم کرد.
بسمه تعالی
امام خمینی (ره): فلسطین پاره تن اسلام است.
روز جهانی قدس روز فریاد رهایی فلسطین از چنگال صهیونیست‌های غارتگر و روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است . روزی که فریادهای مرگ بر اسرائیل  مسلمانان ندای " هیهات من الذله "  را در گوش ظالمان طنین انداز خواهد کرد .به حق که روز قدس روز تبلورعینی حمایت امت اسلام و ملت های آزاده از قیام و آزادی خواهی ملتی بزرگ و قهرمان است.

این روز بزرگ  که یادگاری ارزشمند از بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران است نمادی از اتحاد و وحدت جهان اسلام در مقابل کفر، زیاده خواهی و ستیزه گری می باشد. در این روز  مسلمانان در جای جای این کره خاکی بدون داشتن مرزهای مشترک و حتی زبانی واحد یک صدا آزادی قدس را فریاد می زنند. با حضور یکایک مسلمانان در راهپیمایی با شکوه روز قدس صهیونیست خواهد فهمید که که دنیا علیه ظلم و ستم بیدار شده است و همگان در انتظار تحقق وعده الهی برای ظهور منجی عالم بشریت و گسترش عدل ، توحید و عدالت خواهند بود.
در پایان جامعه دانشگاهی دانشگاه صنعتی قم ،ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس از ملت شریف ایران به ویژه قشر جوان و دانشگاهی دعوت به عمل می آورد تا در این روز با تاسی از رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب، حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) همچون گذشته با حضور یکپارچه خود با آرمان‌های قدس شریف تجدید میثاق نموده و فریاد رسای خود را در حمایت از ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین به گوش جهانیان برسانیم.
  
   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود