امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

انعقاد تفاهم نامه ای دیگر در دانشگاه صنعتی قم

پنجشنبه سی ام اردیبهشت 1395 ساعت 10:27 ق ظ
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: نظر به انجام رسالت دانشگاه صنعتی قم مبنی بر ارتقای صنعت استان، طی برگزاری جلسات متعدد مسئولین دانشگاه با شركت شهرك های صنعتی استان،تفاهم نامه همكاری فی مابین این دودستگاه منعقد شد.
انعقاد تفاهم نامه ای دیگر در دانشگاه صنعتی قم
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: نظر به انجام رسالت دانشگاه صنعتی قم مبنی بر ارتقای صنعت استان، طی برگزاری جلسات متعدد مسئولین دانشگاه با شركت شهرك های صنعتی استان،تفاهم نامه همكاری فی مابین این دو دستگاه منعقد شد.
طبق این تفاهم نامه دانشگاه صنعتی قم و شركت شهرك های صنعتی استان در زمینه های آموزشی و پژوهشی فعالیت های مشترك خواهند داشت. از جمله همكاری های مشترك در زمینه فعالیت های پژوهشی اجرای پروژه های تحقیقاتی در زمینه فناوری های نو،برگزاری همایش های علمی و تحقیقاتی مشترك، ارائه مشاوره و اعمال نظارت عالیه بر طرح های در دست اقدام شركت، ایجاد طرح های پژوهشی مشترك جهت شناسایی معضلات صنایع با رویكرد آینده نگری و ملاحظات زیست محیطی، استفاده از امكانات (آزمایشگاهی و كارگاهی) متقابل بر اساس ضوابط و مقررات ذیربط می باشد.
همجنین همكاری های آموزشی دانشگاه صنعتی قم با شركت شهرك های صنعتی استان بر اساس این تفاهم نامه در زمینه هایی چون برگزاری دوره های مشترك آموزشی بنا به درخواست شركت، برگزاری كارگاه ها و همایش های آموزشی، انجام كارآموزی دانشجویان در واحدهای صنعتی شهرك های صنعتی و... می باشد.
در بخشی از این تفاهم نامه آماده است: با امضای این تفاهم نامه، طرفین حد اعلای تلاش خویش را در جهت گسترش توان ملی در حل مشكلات و معضلات علمی- تحقیقاتی و صنعتی موضوع تفاهم نامه و نیل به خود اتكایی ملی مبذول داشته و ازهیچ كوششی در این جهت خودداری نخواهند نمود.
شایان ذكر است این تفاهم نامه با امضای دكتر خوشنویسان رئیس دانشگاه صنعتی قم و مهندس امیر هوشنگ طیبی نژاد رئیس شركت شهرك های صنعتی استان در این دانشگاه منعقد شد.
   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود