امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

بیانیه دانشگاه صنعتی قم به مناسبت روز جمهوری اسلامی ایران

جمعه سیزدهم فروردین 1395 ساعت 2:19 ق ظ
بیانیه دانشگاه صنعتی قم به مناسبت روز جمهوری اسلامی ایران
در دوازدهم فروردین سال 1358، با حضور وصف ناپذیر ملت عزیزمان مهمترین همه پرسی تاریخ ایران زمین به منظور تعیین حكومت این سرزمین كهن صورت گرفت .

رای " آری" ملت ایران به جمهوری اسلامی، نشانگر ناکامی استکبار و عشق و ارادت ملت شریف و شهید پرور ایران به نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
در این روز بزرگ مردم با حضور در پای صندوق های رای طی اقدامی هوشمندانه سرنوشت خود و كشورشان را رقم زدند و به حق كه این اقدام كم نظیر ملت شریف ایران به یكی از بهترین نمونه های عینی دموكراسی در طول تاریخ تبدیل شد.
در دوازدهم فروردین سال 1358،زنان و مردان ایران عزیزمان با حضور خود در پای صندوق های رای و انتخاب جمهوری اسلامی دین خود را به امام خمینی (ره) و شهدا ادا نمودند و امروز ما با توكل به خدای متعال و با پیروی از منویات مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) در سالی كه به فرموده ولی امر مسلمین به نام (اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل ) نامگذاری شده است ، دست در دست هم ، با اتحاد و همدلی بهترین ها را برای سربلندی كشورمان رقم خواهیم زد و در هر شرایطی حافظ آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، امام راحل و شهدای گلگون كفن خواهیم بود.
 
 
   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود