امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

بیانیه دانشگاه صنعتی قم به مناسبت حماسه9 دی

دوشنبه هفتم دی 1394 ساعت 12:58 ق ظ
پس از پیشرفت های اخیر ایران اسلامی در عرصه های مختلف به ویژه فناوری های هسته ای ، دشمنان با تفرقه افکنی در بین ملت ایران ، در فکر خدشه دار کردن بدنه این نظام مقدس بودند، که با بصیرت ملت شریف و شهیدپرور ایران در حماسه 9 دی88 شکست سنگینی را متحمل شدند.
بیانیه دانشگاه صنعتی قم به مناسبت حماسه9 دی
پس از پیشرفت های اخیر ایران اسلامی در عرصه های مختلف به ویژه فناوری های هسته ای ، دشمنان با تفرقه افکنی در بین ملت ایران ، در فکر خدشه دار کردن بدنه این نظام مقدس بودند،که با بصیرت ملت شریف و شهیدپرور ایران در حماسه 9 دی88 شکست سنگینی را متحمل شدند.
حضور عاشورایی مردم حماسه ساز و ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی 9 دی ماه 1388 نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زرین دیگری در افتخارات هر ایرانی به حساب می آید. ملت ایران با پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به گونه‌ای هوشمندانه، راه هر گونه تجاوز دشمن را به ایران اسلامی مسدود نمودند.
حماسه 9 دی به همه دشمنان قسم خورده ایران سرفراز نشان داد که با وجود همه تحریم ها ، تهدیدها و تطمیع ها مردم بیدار و با بصیرت ایران با عشق و ارادت خود به ولایت فقیه از آرمان های امام و شهدا پاسداری می نمایند.
واینک ملت ایران با گذشت 6 سال از فتنه 88 هوشیارتر از قبل و آماده تر از همیشه در مقابل توطئه های دشمنان خواهند ایستاد تا پرچم انقلاب را به دست صاحب اصلی آن امام زمان (عج) برسانند.
   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود