امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

پیام ریاست محترم دانشگاه به مناسبت عید نوروز

پنجشنبه بیست و چهارم اسفند 1391 ساعت 0:0 ق ظ
تحول طبیعت خبر از آمدن جلوه پرشكوه بهار می دهد. ان هنگام که حال متحول می شود و قلوب در انتظار بشارت بهار منقلب می شود ، سپاس بر همگان واجب می شود که این همه زیبایی در پس بهار سرآغاز رویش و زندگی است. رویشی که در برابردیدگان بندگان خداوند متعال
پیام ریاست محترم دانشگاه به مناسبت عید نوروز

(هو الجمیل)


از همه سوی جهان جلوه او می بینم

جلوه اوست جهان کز همه سو می بینم

چون به نوروز کند پیرهن از سبزه و گل

آن نگارین همه رنگ و همه بو می بینم

تحول طبیعت خبر از آمدن جلوه پرشكوه بهار می دهد. ان هنگام که حال متحول می شود و قلوب در انتظار بشارت بهار منقلب می شود ، سپاس بر همگان واجب می شود که این همه زیبایی در پس بهار سرآغاز رویش و زندگی است. رویشی که در برابردیدگان بندگان خداوند متعال نشانه هایی است از «اذا رایتم الربیع فاکثروا ذکر النشور» .

چه زیباست همه ما در پس این همه رنگ و جلوه بهاری تحولی شگرف را در وجودمان بارور سازیم .تحولی كه پیام آور وحدت و مودت هر چه بیشتر بین انسان هاست.وحدت و مودتی كه بر گرفته از  سیره پاك نبوی است و میراثی است جاودان برای ما مسلمانان.

امید است ما دانشگاهیان دانشگاه ولایت مدار صنعتی قم  در سال 1392 به لطف الهی ،با عنایت كریمه اهل بیت خانم حضرت معصومه سلام الله علیها  و در پرتوی كلام مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بتوانیم در تمامی عرصه های زندگی به ویژه رشد و توسعه تعلیم و تربیت اسلامی كشور عزیزمان ایران گامی هر چند كوچك برداریم .

این بهار زیبا برتمامی شما  عزیزان خجسته.

                                                    سید محمد هادی مشكوه السادات

                                                     سرپرست دانشگاه صنعتی قم    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود