امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

از پژوهشگران برتر دانشگاه صنعتی قم تقدیر شد

چهارشنبه هجدهم آذر 1394 ساعت 10:9 ق ظ
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: طی برگزاری مراسمی با حضور هیات رئیسه، مهندس اله یاری رئیس انجمن صنایع همگن پلاستیک استان ، کارکنان و دانشجویان، به همت دفتر مدیریت پژوهش دانشگاه،روز یکشنبه 94/9/15در سالن همایش های شهید آخوندی دانشگاه صنعتی قم از پژوهشگران برتر تقدیر به عمل آمد.
از پژوهشگران برتر دانشگاه صنعتی قم تقدیر شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: طی برگزاری مراسمی با حضور هیات رئیسه، مهندس اله یاری رئیس انجمن صنایع همگن پلاستیک استان ، کارکنان و دانشجویان، به همت دفتر مدیریت پژوهش دانشگاه، روز یکشنبه94/9/15 در سالن همایش های شهید آخوندی دانشگاه صنعتی قم از پژوهشگران برتر تقدیر به عمل آمد.
در این مراسم دکتر خوشنویسان ضمن اشاره به اهمیت پژوهش افزود: انجام امور پژوهشی احتیاج به آماده سازی یک سری زیر ساخت ها دارد که در این دانشگاه تا حدی آماده سازی شده است و نتیجه آن را در ارتقای امتیاز پژوهشی اساتید هیات علمی می توان مشاهده کرد.
رئیس دانشگاه صنعتی قم افزود: با توجه به ماموریت گرا شدن دانشگاه در زمینه فناوری زیست سازگار توجه به پژوهش در اولویت قرار خواهد گرفت. همچنین امروز این نیاز در بین دانشجویان دانشگاه صنعتی قم احساس می شود. وی خاطر نشان ساخت: طی در خواست های مکرر دانشجویان مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد جهت انجام امور پژوهشی ، بودجه خاصی را به پژوهش های دانشجویی اختصاص داده شده است و همچنین با ایده های جدید، انجمن رباتیک فعالتر و انجمن نانو فناوری نیز تشکیل خواهد شد.
دکتر کریمی معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه ضمن اشاره به نمایشگاه فن بازار و سایر برنامه های هفته پژوهش به توضیحاتی در مورد ماموریت گرا شدن دانشگاه و نقش صنعت در حفاظت از محیط زیست پرداخت.
مهندس اله یاری نیز ارتباط صنعت و دانشگاه را پیوندی ناگسستنی دانست و افزود: هر چه این پیوند مستحکم تر باشد پژوهش بیشتر، صنعت فعالتر و اقتصاد پررونق تر خواهد شد.
در انتها نیز از پژوهشگران برتر و اهداکنندگان کتاب، با اهدای لوح تقدیر و جوایزی به رسم یادبود تقدیر و تشکر به عمل آمد.
   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود