امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

اختتامیه سیزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) در دانشگاه صنعتی قم

پنجشنبه بیست و هشتم آبان 1394 ساعت 9:24 ق ظ
به گزارش روابط عمومی دانشگاه : سیزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) (از حریم فاطمی تا حریم رضوی ) به میزبانی دانشگاه صنعتی قم با حضور دکتر جعفر پور رئیس اداره فعالیت های قرانی وزارت علوم ، تحقیقات وفناوری و مسئولین استانی با تقدیر از آثار برگزیده در سالن همایش های شهید آخوندی این دانشگاه به کار خود پایان داد.
 اختتامیه سیزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) در دانشگاه صنعتی قم

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه : سیزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) (از حریم فاطمی تا حریم رضوی )به میزبانی دانشگاه صنعتی قم با حضور دکتر جعفر پور رئیس اداره فعالیت های قرانی وزارت علوم ، تحقیقات وفناوری و مسئولین استانی با تقدیر از آثار برگزیده در سالن همایش های شهید آخوندی این دانشگاه به کار خود پایان داد.

رئیس دانشگاه صنعتی قم در اختتامیه همایش حریم فاطمی تا حریم رضوی با اشاره به اینکه ایرانیان به خادم امام رضا (ع) معروف هستند افزود: مردم ایران ارادت خاصی به امام رضا (ع) دارند، از همین رو همیشه در تلاش هستند خدمتگزار این امام رئوف باشند و امسال خانواده دانشگاه صنعتی قم با توفیق میزبانی در این جشنواره با عشق و ارادت هر چه تمام خدمتگزار امام رضا (ع) در زمینه ارتقای فرهنگ رضوی بوده است.
بهرام خوشنویسان با اشاره به اینکه بخش دلنوشته‌های همایش حریم فاطمی تا حریم رضوی بسیار تاثیر گذار بوده است، اضافه کرد: با توجه به اینکه این جشنواره به این صورت در سراسر کشور برای نخستین بار در دانشگاه صنعتی قم برگزار شد، تمام تلاش ما این بوده است که این جشنواره همراه با تاثیرات معنوی و شناخت جنبه های مختلف فرهنگ رضوی همراه باشد.
دکتر جعفر پور ضمن تقدیر از تلاش مسئولین دانشگاه صنعتی قم در برگزاری این جشنواره افزود: با تفاهم نامه ای که فی ما بین بنیاد ملی امام رضا (ع) و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری منعقد شده است به حمدالله برگزاری این جشنواره به این شیوه در بخش دانشجویی انسجام و نظم بهتری گرفته است و امیدواریم که با همکاری مسئولین دانشگاه ها شاهد اثرات معنوی این جشنواره در بین دانشگاهیان سراسر کشور باشیم .
عباس دلیر مدیر فرهنگی دانشگاه صنعتی قم و دبیر این جشنواره اظهار داشت: دانشگاه صنعتی قم کار خود را در این جشنواره در سه بخش مقاله، کلیپ و دل نوشته با موضوع حریم فاطمی تا حریم رضوی آغاز کرد . تشکیل دبیرخانه، صدور احکام، برگزاری جلسه های متعدد و اطلاع رسانی از طریق پورتال دانشگاه و رسانه های مختلف و همچنین توزیع پوستر در بین معاونت های فرهنگی دانشگاه های کشور بخشی از اقدامات انجام شده در این جشنواره به شمار می آید. وی همچنین ارایه گزارش های دوره ای به وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری را به عنوان دبیرخانه مرکزی و همچنین تدارک و برنامه ریزی جهت انجام مراسم تقدیر از برگزیدگان را از جمله دیگر اقدامات صورت گرفته بر شمرد و افزود: 116 اثر در ارتباط با موضوع جشنواره به دبیر خانه ارسال شده است.
در پایان نیز از برگزیدگان با اهدای جوایز و تندیس تقدیر به عمل آمد و همچنین برگزیدگان از دوم تا چهارم آذرماه به مشهد مقدس اعزام خواهند شد.

 
   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود