امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

روز 19 دی و شور انقلابی مردم شهر مقدس قم

شنبه بیست و سوم دی 1391 ساعت 0:0 ق ظ
به مناسبت بزرگ داشت یوم الله 19 دی ،دكتر مشكوه السادات ریاست محترم دانشگاه ،دكتر قنبری معاون دانشجویی و مهندس زاهدی ، در جمع هزاران نفری مردم متدین و انقلابی شهر مقدس قم
روز 19 دی و شور انقلابی  مردم شهر مقدس قم

 به مناسبت بزرگ داشت یوم الله 19 دی ،دكتر مشكوه السادات ریاست محترم دانشگاه ،دكتر قنبری معاون دانشجویی و مهندس زاهدی ، در جمع هزاران نفری مردم متدین و انقلابی شهر مقدس قم حضور یافتند وبا حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی)  دیدار داشتند.

 رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) پیامدهای مبارك و تعیین كننده قیام 19 دی مردم قم را جلوه هایی از تحقق وعده های صدق الهی خواندند و با تأكید بر ایستادگی و هوشیاری كامل در مقابل طرحها، روشها و حركات دشمن به ویژه در قبال انتخابات خرداد آینده، نكات مهمی را درباره وظایف مسئولان، خواص، مردم، رسانه ها و كسانی كه قصد نامزدی در این انتخابات را دارند بیان كردند.
حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی)  با تأملی در حوادث دوران انقلاب و سه دهه اخیر، درس آموزی از مناسبتهای ماندگاری همچون قیام 19 دی را ضروری دانستند و خاطرنشان كردند: برخی، پیروزی ملت بر رژیم پر كبكبه و مغرور طاغوت و خارج شدن ایران عزیز از چنبره حقارت آمیز سلطه امریكا را امری محال می دانستند اما به یاری پروردگار رژیم سلطنتی در ایران به زباله دان تاریخ رفت و جمهوری اسلامی و ملت ایران با استقلال كامل در مقابل تمام دشمنان سربلند شد.

 رهبر معظم انقلاب فرمودند: اگر مثل همیشه تمام ایرانیان مسیر اسلامی  خود را با پایداری ادامه دهند بدون شك  مسیر تاریخ ظلم عوض می شود و زمینه های ظهور حضرت ولیعصر (عج) فراهم خواهد شد.
حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی)  همدستی دولتهای استكباری را برای تحریم ایران و به ستوه درآوردن ملت یادآور شدند و افزودند: مستكبران برخلاف گذشته به صراحت اذعان می كنند كه هدف تحریم ها، خسته كردن ملت، تحریك مردم به مقابله با جمهوری اسلامی، افزایش فشار بر مسئولان ایران و در نتیجه تغییر محاسبات مسئولان است.
ایشان افزودند: اما گرایش مردم این سرزمین بزرگ، به مبانی اسلام و انقلاب و عزت ملی ایرانیان روز به روز بیشتر می شود و این، درست نقطه مقابل خواست دشمنان است.

همچنین حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی)  در پایان سخنانشان درباره انتخابات آینده تأكید كردند: انشاءالله به اذن الهی و فضل پروردگار، در خرداد 92 انتخاباتی خوب و پرشور برگزار خواهد شد،تا نقشه های  دشمنان مثل همیشه نقش برآب شود.
 

 

   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود