امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

همایش من انقلابی ام

دوشنبه بیست و هفتم مهر 1394 ساعت 11:48 ق ظ
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: همایش ( من انقلابی ام) به همت بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی قم و با همکاری دفتر جامعه اسلامی دانشگاه با حضور حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله فرحزاد ، دکتر محمد عباسی، وزیر سابق ورزش و جوانان و علی مسعودی روز یکشنبه 19/7/94 در سالن همایش های شهید آخوندی برگزار شد.
همایش من انقلابی ام
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: همایش ( من انقلابی ام) به همت بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی قم و با همکاری دفتر جامعه اسلامی دانشگاه با حضور حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله فرحزاد ، دکتر محمد عباسی، وزیر سابق ورزش و جوانان و علی مسعودی روز یکشنبه 94/7/19 در سالن همایش های شهید آخوندی برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله فرحزاد در این همایش طی سخنانی مهمترین راه رسیدن به اهداف و موفقیت انسان را اعتماد به خداوند متعال دانست و اظهار کرد: از مهمترین نشانه ی یک مومن واقعی در آیات قران کریم توکل قلبی به خداوند است.
وی دوست با تقوا، با ایمان و دانا را دومین راه موفقیت انسان معرفی کرد و بیان نمود: انتخاب یک دوست خوب از واجبات و نیازهای اساسی انسان است و ارتباط با یک دوست ناباب از هر بلایی خطرناک تر است.
دکتر محمد عباسی، وزیر سابق ورزش و جوانان نیز در این همایش به اهمیت دوره جوانی در زندگی اشاره کرد و ابراز نمود: آینده نگری نسبت به مسائل از ویژگی های مهم دوره جوانی است.
وی شرط تعالی یک جوان و یک جامعه موفق را مهم دانستن دوره جوانی دانست و از جوانان به عنوان نسل روشنفکر جامعه خواست تا با یک تحلیل درست نسبت به چهره ی تماما تزویر و حقه کار دشمن، فردای ایران اسلامی را به بهترین شکل ممکن رقم بزنند.
شایان ذکر است اجرای برنامه طنز توسط علی مسعودی، پخش کلیپ از فعالیت های بسیج دانشجوئی، اهدای هدیه به دانشجویان جدیدالورود نیز از دیگر برنامه های این همایش بوده است .
 

 

   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود