امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

جلسه توجیهی و معارفه دانشکده برق و کامپیوتر برگزار شد

سه شنبه بیست و یکم مهر 1394 ساعت 12:59 ق ظ
جلسه توجیهی و معارفه  دانشکده برق و کامپیوتر برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: جلسه توجیهی و معارفه  دانشجویان جدیدالورود دانشکده برق و کامپیوتر روز دوشنبه 94/7/20  با حضور دکتر کریمی معاون آموزشی و پژوهشی  دانشگاه ، اساتید هیات علمی و دانشجویان این دانشکده  در سالن همایش های شهید آخوندی برگزار شد.
در این مراسم دکتر کریمی ضمن بیان کلیاتی از وضعیت  فعلی دانشگاه افزود:  با حضور اساتید هیات علمی مجرب و دانشجویان  فعال  مقطع کارشناسی این دانشگاه که هم اینک در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه های معتبر در حال تحصیل هستند؛ دانشگاه صنعتی قم در رتبه علمی مناسبی قرار دارد.
وی با اشاره به اهمیت پژوهش بیان داشت: باید برنامه ریزی های شما دانشجویان به قدری دقیق و منسجم باشد که از همین ابتدا علاوه بر آموزش به پژوهش نیز بپردازید.
دکتر کریمی به اختصاص استاد راهنما جهت ارائه مشاوره تحصیلی به  هر یک  از دانشجویان تاکید کرد و خاطر نشان ساخت: مسئولیت آموزشی هر دانشجو در اصل با خود فرد می باشد و برای موفقیت بیشتر باید دانشجویان میزان آگاهی و شناختشان را نسبت به مسائل آموزشی ارتقا دهند.
در ادامه دکتر دهقان سرپرست دانشکده  برق و کامپیوتر به بیان توضیحاتی راجع به رشته های دانشکده، بازار کار هر رشته ، معرفی اساتید این دانشکده و ... پرداخت.

   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود