امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

جلسه توجیهی دانشجویان جدیدالورود دانشکده علوم پایه برگزار شد

سه شنبه چهاردهم مهر 1394 ساعت 2:44 ب ظ
جلسه توجیهی دانشجویان جدیدالورود دانشکده علوم پایه برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: جلسه توجیهی دانشجویان جدیدالورود دانشکده علوم پایه با حضور دکتر خوشنویسان رئیس دانشگاه واساتید هیات علمی دانشکده علوم پایه روز دوشنبه 94/7/13 در سالن همایش های شهید آخوندی برگزار شد.
در ابتدا دکتر قربانی سرپرست دانشکده علوم پایه به معرفی شهر مقدس قم و دانشگاه صنعتی قم پرداخت . وی در مورد ضرورت تاسیس دانشگاه صنعتی در استان قم افزود: شهر مقدس قم علاوه بر اینکه پایتخت اسلام است ، به لحاظ اینکه در مسیر شهرهایی چون اصفهان، اراک و تهران قرار دارد و همچنین وجود شهرک های صنعتی به یکی از قطب های صنعتی ایران تبدیل شده است و تاسیس چنین دانشگاهی رونق بیشتر صنعت را به همراه خواهد داشت.
در ادامه دکتر خوشنویسان رئیس دانشگاه ضمن خیر مقدم به دانشجویان جدیدالورود، اصلی ترین وظیفه هر دانشجو را مطالعه و تحقیق دانست. وی با اشاره به تازه تاسیس بودن دانشگاه بیان داشت: رتبه های پذیرش شده در این دانشگاه نسبت به دانشگاه های مطرح نسبتا در سطح مطلوبی قرار دارد. دانشجویان ما با درس خواندن و قبولی در مقاطع بالاتر در دانشگاه های معتبر می توانند رتبه علمی دانشگاه را ارتقا دهند.
وی افزود: جهت رسیدگی به مشکلات و دریافت نقطه نظرات دانشجویان زمانی متعاقبا اعلام می گردد تا با تعیین وقت قبلی بتوانید به بنده مراجعه نمایید.
حجت الاسلام والمسلمین آخوند زاده نماینده دفتر نهاد مقام معظم رهبری دردانشگاه ضمن خیر مقدم به دانشجویان و تسلیت جهت حوادث اخیر در منا، به سنت حسنه ازدواج اشاره کرد . وی افزود: علاوه بر درس خواندن ، ازدواج کردن و یک همسر نمونه بودن نیز از وظایف شما دانشجویان است. دفتر نهاد مقام معظم رهبری فضای امنی جهت هر گونه راهنمایی در این زمینه می باشد که ان شاء الله بتوانید با یک انتخاب صحیح ، خانواده موفقی را تشکیل دهید.
در پایان نیز هر یک از اساتید به توضیحاتی راجع به رشته ، بازارکار و سایر مسائل علمی و آموزشی پرداختند.
 
   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود