امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

معارفه دانشجویان جدیدالورود دانشگاه صنعتی قم

چهارشنبه هشتم مهر 1394 ساعت 11:33 ق ظ
معارفه دانشجویان جدیدالورود دانشگاه صنعتی قم
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: معارفه دانشجویان جدیدالورود دختر و پسر دانشگاه صنعتی قم به همت مدیریت فرهنگی و با حضور هیات رئیسه دانشگاه در روزهای سه شنبه و چهارشنبه مورخ 8و 7/ 94/7 در اردوگاه ملاصدرا واقع در بخش کهک برگزار شد.
در این اردو دکتر خوشنویسان رئیس دانشگاه ضمن خیر مقدم به دانشجویان جدیدالورود، اساتید، کارکنان و دانشجویان را اعضای خانواده دانشگاه صنعتی قم دانست و افزود: طبق فرموده مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) اصلی ترین وظیفه دانشجویان جهاد علمی است و بعد نشاط سیاسی و فرهنگی. پس با حضور اساتید مجربی که بیش از 95 درصد آنها فارغ التحصیل از دانشگاه های مطرح ایران هستند بستر مناسبی جهت تحقق مطالبات رهبر عزیزمان فراهم می باشد.
حجت الاسلام والمسلمین آخوند زاده نماینده محترم دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه پس از تبریک جهت حضور دانشجویان در مقطع علمی بالاتر از آنها خواست تا از فضای علمی و معنوی شهر مقدس قم بیشتر استفاده نمایند. وی آشنایی و نحوه صحیح انتخاب همسر را برای دختر خانم های جوان در سنت حسنه ازدواج ، امری مهم و ضروری قلمداد کرد و افزود: دفتر نهاد مقام معظم رهبری فضای امنی جهت هر گونه راهنمایی در این زمینه است.
دکتر فدایی معاون دانشجویی نیز ضمن بیان توضیحاتی راجع به این معاونت گفت: تغذیه روح مانند تغذیه جسم از اهمیت ویژه ای برخوردار است.با توجه به حضور شما در محیط جدید و دوری از خانواده به طور حتم دچار دغدغه های ذهنی زیادی خواهید شد که مرکز مشاوره بهترین همراه برای رفع مشکلات و دغدغه های ذهنی شما می باشد.
برگزاری نماز جماعت، مسابقه دارت و طناب کشی با اعلام سه نفر برنده همراه با جایزه از دیگر برنامه های این اردوی فرهنگی، تفریحی بوده است.
در پایان نیز به دانشجویان از طرف مدیریت فرهنگی هدیه ای به رسم یادبود اهدا گردید.



   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود