امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

مراسم تودیع دکتر آخوندی و معارفه دکتر خوشنویسان سرپرست دانشگاه صنعتی قم با حضور معاون محترم آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد.

چهارشنبه بیست و چهارم تیر 1394 ساعت 3:52 ب ظ
مراسم تودیع دکتر آخوندی و معارفه دکتر خوشنویسان سرپرست دانشگاه صنعتی قم  با حضور معاون محترم آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: مراسم تودیع دکتر آخوندی و معارفه دکتر خوشنویسان با حضور جناب آقای دکتر شریعتی نیاسر معاون محترم آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مدیران دستگاه های اجرایی استان روز چهارشنبه مورخ 94/4/24 در سالن همایش های شهید آخوندی دانشگاه صنعتی قم برگزار شد.
در ابتدا دکتر آخوندی ضمن تقدیر و تشکر از کلیه مدعوین ، نیروی انسانی اجرایی جوان و اساتید نخبه را از نقاط  قوت دانشگاه صنعتی قم قلمداد کرد و افزود: در طی یک سال سرپرستی بنده در این دانشگاه با حضور نیروهای جوان و با انگیزه و همچنین اساتیدی که اکثرا از معتبرترین دانشگاه های ایران هستند، گام های بلندی را برداشتیم، از جمله اخذ زمین و اصلاح بودجه.
در ادامه دکتر شریعتی نیاسر معاون آموزشی وزارت علوم ،تحقیقات و فناوری کنترل کمی، کیفی و همچنین اقتدار و هماهنگی را عامل مهم در بدنه اجرایی وزارتی و دانشگاه ها دانست . وی افزود: جهت ارتقای کیفی در دانشگاه ها مجوز برای تاسیس موسسات غیر دولتی صادر نخواهد شد و همچنین با استفاده از شاخص های ویژه آموزشی نظارت ظریف و دقیق تری بر بحث آموزش خواهیم داشت.
معاون آموزشی وزارت علوم، ایران را به  جهت داشتن دو دانشگاه مهارت محور، فنی و حرفه ای و علمی و کاربردی متمایز از سایر کشورها در این زمینه دانست و از وضعیت آموزشی کشور ابراز امیدواری نمود.
در پایان دکتر خوشنویسان سرپرست دانشگاه صنعتی قم ضمن تبریک به مناسبت توافقات هسته ای و میلاد با سعادت مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) افزود: برای پیشرفت دانشگاه  باید کیفی سازی در  رفتار سازمانی، اخلاق حرفه ای و آموزش و پژوهش  را در اولویت امور قراردهیم .
وی خاطر نشان ساخت: طبق مذاکراتی که با اعضای هیات علمی داشتیم ، کلیه فعالیت های آموزشی و پژوهشی دانشگاه صنعتی قم را در جهت رفع مشکلات حفاظت از محیط زیست به کار خواهیم گرفت.امید است با فعالیت در این زمینه از  دانشگاه صنعتی قم  به عنوان دانشگاه دوستدار محیط زیست یاد شود.
شایان ذکر است با اهدای لوح تقدیر و هدایایی به رسم یادبود از زحمات دکتر آخوندی تقدیر و تشکر به عمل آمد.




   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود