امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

بیانیه دانشگاه صنعتی قم به مناسبت روز جهانی قدس

چهارشنبه هفدهم تیر 1394 ساعت 12:16 ق ظ
روز جهانی قدس امسال مصادف با حملات بی رحمانه رژیم آل سعود...
بیانیه دانشگاه صنعتی قم به مناسبت روز جهانی قدس
  اللهم وطهر القدس من دنس الیهود
روز جهانی قدس امسال مصادف با حملات بی رحمانه رژیم آل سعود به مردم مظلوم یمن و كشتار كودكان و زنان این كشور است. از آنجایی كه روز قدس نمادی از وحدت و همبستگی كلیه مسلمانان جهان است، می توان با مشت های گره كرده هر یك از مسلمانان حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین، غزه و یمن نشان دهیم و انزجارمان را از رفتارهای خودخواهانه و وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی ابراز كنیم.
براستی در روز قدس با طنین شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، عزم و اراده جامعه بشری را برای رهایی سرزمین مقدس فلسطین از چنگال اشغالگران و جنایتکاران نشان خواهیم داد و فریاد خشم و کینه مجاهدان و آزادیخواهان مسلمان را علیه توطئه های اسرائیل و آمریكای جهانخوار را رسا‌تر از همیشه به گوش جهانیان خواهیم رساند.
جامعه دانشگاهی دانشگاه صنعتی قم ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس بر حضور گسترده اساتید، كارمندان و دانشجویان در راهپیمایی این روز با هم دلی و هم زبانی هر چه بیشتر تاكید می نماید، همچنین از كلیه اقشار به ویژه دانشگاهیان گرامی دعوت به عمل می آورد تا با حضور چشمگیر در این روز حماسه ساز با آرمان‌های قدس شریف تجدید میثاق نموده و فریاد كوبنده خود را در حمایت از ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین به گوش جهانیان برسانند.
 
 
   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود