امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

بیانیه دانشگاه صنعتی قم به مناسبت روز 15 خرداد

سه شنبه دوازدهم خرداد 1394 ساعت 10:28 ب ظ
بیانیه دانشگاه صنعتی قم به مناسبت روز 15 خرداد
چهاردهم و پانزدهم خرداد ماه در تاریخ ملت ایران یادآور نام ویاد ابرمردی است که  با پیامش و کلامش سرنوشت میهن عزیزمان را تغییر داد  و به حق می توان از او به عنوان مصلح بزرگ و عامل تولید قدرت و اراده در مستضعفین و محرومین یاد کرد.
امسال در حالی رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی را در نیمه خرداد به سوگ می‌نشینیم که آرمان‌های آن امام حکیم هر روز بیشتر رنگ واقعیت به خود گرفته و ندای حق‌طلبی نه تنها از کشورهای همسایه ایران اسلامی بلکه از دورترین سرزمین‌ها؛ در اروپا، آفریقا و آمریکا به گوش می‌رسد، گویی موج بیداری اسلامی سراسر کره زمین را در بر گرفته است . نمونه بارز آن  رژیم کودک‌کش آل‌سعود است که  با پشتیبانی آمریکا و دیگر قدرت‌های شیطانی ملت مسلمان یمن را مورد حمله همه جانبه  قرار داده و از قتل عام زن و کودک و پیر و جوان  کوتاهی نکرده است تا حدی که از ارسال کمک‌های انسان‌دوستانه برای آن مردم بیگناه و مظلوم جلوگیری می‌کند . با وجود همه این تهدید ها ، تحریم ها و شکنجه ها، مسلمانان با ندای الله اکبر امید به ظهور منجی عالم بشریت دارند تا شاهد دنیایی پر از عدل و داد باشیم.
ما جامعه دانشگاهی صنعتی قم با گرامی داشت رحلت امام خمینی (ره) و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای  قیام 15خرداد بار دیگر با آرمان های انقلاب اسلامی  تجدید میثاق نموده و با پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) حافظ اسلام و قران خواهیم بود.

چهاردهم و پانزدهم خرداد ماه در تاریخ ملت ایران یادآور نام ویاد ابرمردی است که با پیامش و کلامش سرنوشت میهن عزیزمان را تغییر داد و به حق می توان از او به عنوان مصلح بزرگ و عامل تولید قدرت و اراده در مستضعفین و محرومین یاد کرد.
امسال در حالی رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی را در نیمه خرداد به سوگ می‌نشینیم که آرمان‌های آن امام حکیم هر روز بیشتر رنگ واقعیت به خود گرفته و ندای حق‌طلبینه تنها از کشورهای همسایه ایران اسلامی بلکه از دورترین سرزمین‌ها؛ در اروپا، آفریقا و آمریکا به گوش می‌رسد، گویی موج بیداری اسلامی سراسر کره زمین را در بر گرفته است . نمونه بارز آن رژیم کودک‌کش آل‌سعود است که با پشتیبانی آمریکا و دیگر قدرت‌های شیطانی ملت مسلمان یمن را مورد حمله همه جانبه قرار داده و از قتل عام زن و کودک و پیر و جوان کوتاهی نکرده است تا حدی که از ارسال کمک‌های انسان‌دوستانه برای آن مردم بیگناه و مظلوم جلوگیری می‌کند . با وجود همه این تهدید ها ، تحریم ها و شکنجه ها، مسلمانان با ندای الله اکبر امید به ظهور منجی عالم بشریت دارند تا شاهد دنیایی پر از عدل و داد باشیم.
ما جامعه دانشگاهی صنعتی قم با گرامی داشت رحلت امام خمینی (ره) و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای قیام 15خرداد بار دیگر با آرمان های انقلاب اسلامی تجدید میثاق نموده و با پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) حافظ اسلام و قران خواهیم بود.
   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود