امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

کارگاه آموزشی فرایند تاسیس شرکت های دانش بنیان در دانشگاه برگزار شد.

سه شنبه دوازدهم اسفند 1393 ساعت 8:47 ق ظ
کارگاه آموزشی فرایند تاسیس شرکت های دانش بنیان در دانشگاه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه : کارگاه آموزشی فرایند تاسیس شرکت های دانش بنیان به همت دفتر کارآفرینی و ارتباط با صنعت با حضور اساتید دانشگاه صنعتی قم، مهندس سالاری مسئول جذب و پذیرش پارک علم و فناوری استان و دانشجویان دانشگاه صنعتی قم روز یکشنبه 93/12/10 در سالن همایش های شهید آخوندی برگزار شد.
در ابتدای این کارگاه مهندس بیکایی کارشناس دفتر ارتباط با صنعت به بیان توضیحاتی در مورد فرایند تاسیس شرکت های دانش بنیان، از جمله نحوه تاسیس شرکت و چگونگی تبدیل آن به شرکت های دانش بنیان، شاخص های عمومی و اختصاصی شرکت های دانش بنیان، روند اعطای مجوز و همچنین بسته های حمایتی شامل انواع تسهیلات معافیت های مالیاتی، گمرکی و بیمه پرداخت .
در ادامه مهندس سالاری ضمن ارائه توضیحات تکمیلی در مورد نحوه تاسیس شرکت های دانش بنیان افزود: شرکت های دانش بنیان چنانچه به صورت واحدهای در حال رشد، فناور و یا واحدهای تجاری در پارک های علم و فناوری مستقر شوند از حمایت های بیشتری برخوردار خواهند شد.
همچنین دکتر راستی مدیر کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه ضمن تشکر از شرکت اساتید و دانشجویان در این کارگاه اعلام داشت: دفتر کارآفرینی و ارتباط با صنعت آماده انجام هرگونه مشاوره و همفکری در زمینه تاسیس شرکت های دانش بنیان به متقاضیان می باشد.
این کارگاه با پاسخگویی به سوالات حضار پایان یافت.
   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود