امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

مراسم روز مهندس در دانشگاه صنعتی برگزار شد

یکشنبه دهم اسفند 1393 ساعت 1:47 ب ظ
مراسم روز مهندس در دانشگاه صنعتی برگزار شد
به گزارش روابط عمومی : مراسم روز مهندس با حضور مسئولین دانشگاه، اساتید، مهندس خان احمد لو رئیس سازمان نظام مهندسی، مهندس کاظمیان و مهندس بصیرنیا از فعالان اقتصادی استان به همت انجمن علمی عمران و همکاری شرکت نانو بتن و گروه تخصصی ساباط 5 اسفند ماه از ساعت 14 الی 17 در سالن همایش های شهید آخوندی برگزار شد.
دراین همایش حجت السلام والمسلمین امیدیان ضمن اشاره به سالروز ولادت خواجه نصیرالدین طوسی افزود: دانشجویان و مهندسان امروز باید به خود ببالند چرا که گذشتگانی چون ابن خلدون،فارابی، خوارزمی، ابو علی سینا و... را داشته ایم که در دنیا سرآمد بوده اند.
در ادامه مهندس کاظمیان و مهندس بصیر نیا از فعالان اقتصادی استان راجع به نحوه ورود به بازار کار توضیحاتی را ارائه دادند.
همچنین مهندس خان احمدلو رئیس سازمان نظام مهندسی استان ضمن تبریک به مناسبت روز مهندس از پیشرفت های علمی اخیر دانشمندان ایرانی خبر داد . وی خاطر نشان ساخت :ایران در شاخه هایی چون رباتیک، نانو، انرژی هسته ای جز ده کشور اول دنیا محسوب می شود. در این بین شما دانشجویان امروز و مهندسان فردا وظیفه خطیری بر عهده دارید چرا که ایران با وجود جوانان نخبه، ظرفیت و پتانسیل این را دارد که در اکثر علوم خودکفا باشد.
وی افزود: معماران ایرانی چه قبل و چه بعد از اسلام اثار فاخری را به جا گذاشته اند . از جمله تخت جمشید و عالی قاپو، منار جنبان و .... اینها همه نشانگر تمدن غنی ایران زمین است.
در پایان مراسم نیز به گروه های برتر اولین مسابقه ساخت بتن و همچنین به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) به دانشجویانی که نامشان زینب بود با اهدای لوح تقدیر و هدایایی به رسم یاد بود تقدیر به عمل آمد.
از جمله دیگر برنامه های این مراسم صندلی داغ ، تواشیح، مسابقه جینگا بوده است.
   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود