امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

فرمانده بسیج کارمندان دانشگاه صنعتی قم با حضور سرهنگ بولحسنی رئیس سازمان بسیج کارمندان منصوب شد

دوشنبه چهارم اسفند 1393 ساعت 9:52 ق ظ
فرمانده بسیج کارمندان دانشگاه صنعتی قم با حضور سرهنگ بولحسنی رئیس سازمان بسیج کارمندان منصوب شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی قم: طی برگزاری جلسه ای با حضور سرهنگ بولحسنی، دکتر آخوندی سرپرست دانشگاه صنعتی قم، حجت السلام والمسلمین آخوندزاده معاون استانی دفتر نهاد مقام معظم رهبری( مدظله العالی) در دانشگاه صنعتی قم ،جمعی از مدیران و کارمندان با اهدای حکم آقای بداقی مدیر اداری دانشگاه به عنوان فرمانده بسیج کارمندان دانشگاه صنعتی قم منصوب شد.
در ابتدای این جلسه دکتر آخوندی ضمن اشاره به اینکه بسیج شجره طیبه است افزود: امروز اهمیت و فعالیت های بی بدیل بسیج در جای جای این مرز وبوم بر کسی پوشیده نیست. پیروزی و بهروزی انقلاب ما پس از خون شهدا مرهون حضور قاطعانه و مستمر بسیج است. از این رو دانشگاه صنعتی قم نیز در نظر دارد تا با استفاده از ظرفیت های بسیج این دانشگاه را در مسیر ولایت مداری قرار دهد.
دکتر آخوندی جوانان ایران را به عنوان اصلی ترین سرمایه این مرزو بوم قلمداد کرد و افزود: همان طور که جوانان دهه های اخیر با رشادت و فداکاری هایشان در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس عشق و ارادتشان را به امام راحل ، دین و قران نشان داده اند ، جوانان امروز هم مثل همیشه حامی امام و آرمان های انقلاب هستند.
حجت الاسلام والمسلمین آخوند زاده نیز ضمن تقدیر و تشکر از دکتر آخوندی جهت تفکر و بینش بسیجی گونه ، فعال شدن بسیج را در دانشگاه مایه خیر و برکات زیادی دانست . وی افزود: لشکر مخلص خدا واقعا بار معنایی بسیار بزرگی دارد که امام خمینی (ره) آن را به بسیجی ها لقب دادند. امید است که بتوانیم یک بسیجی واقعی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم .
در ادامه سرهنگ بولحسنی فرمانده سپاه علی ابن ابی طالب (ع) خاطر نشان ساخت: نقش بسیج بر همگان واضح و مبرهن است . با توجه به اهمیت بسیج ،بسیجی بودن مدال افتخاری برای ما ایرانیان محسوب می شود. درست است که معمار انقلاب امام خمینی (ره) با چنان برنامه ریزی و استراتژیک انقلاب را پیش بردند که امروز دشمن از انقلاب ما در ترس و ودلهره است، ولی دشمن با تهدید ها و تحریم ها نتوانست کاری را از پیش ببرد . امروز جنگ دشمن با ما جنگ نرم است. دانشگاه های ما با تربیت جوانان بسیجی می تواند در این نبرد پیروز شود.
سرهنگ بولحسنی افزود: امروز بسیج به دنبال نیروهای پویا و خلاق است که بتوانند به بهترین شیوه ممکن اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را محقق نمایند و سپاه وظیفه بستر سازی را برای اهداف بسیج به عهده دارد. با توجه به حضور نیروهای خلاق، پویا و نخبه در دانشگاه ها در این بین شما دانشگاهیان وظیفه خطیری را به عهده دارید.
در انتها مقرر گردید بسیج هم همانند یکی از بدنه های تشکیلاتی دانشگاه محسوب شده و تا پایان اسفند ماه برنامه ها و بودجه های در خواستی خود را جهت فعالیت هر چه بهتر به دکتر آخوندی و سرهنگ بولحسنی تقدیم نماید.


   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود