امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

سرپرست دانشگاه صنعتی قم با استاندار دیدار كرد

یکشنبه سی ام آذر 1393 ساعت 9:56 ب ظ
سرپرست دانشگاه صنعتی قم با استاندار دیدار كرد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی قم : عصر دیروز دكتر آخوندی سرپرست دانشگاه صنعتی قم با حجت السلام والمسلمین صالحی منش استاندار محترم قم دیدار و گفتگو كرد.
در این دیدار دكتر آخوندی به ضرورت توسعه دانشگاه صنعتی قم اشاره كرد.همچنین گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در 6 ماهه اخیر دانشگاه را ارائه نمود. دكتر آخوندی بیان داشت: با توجه به مشكلات بودجه ای دانشگاه، با عزم ملی و مدیریت جهادی به اهداف مهمی چون تملك زمین دانشگاه، افزایش 100 درصدی بودجه جاری دانشگاه، تلاش جهت اخذ بودجه عمرانی به منظور ساخت دانشكده فنی و مهندسی در سال 1394، تدوین چارت سازمانی و شرح وظایف واحدهای مختلف دانشگاه به منظور تصویب در هیات امنا، ساماندهی وضعیت قرارداد اساتید هیئت علمی و قانون مندی و سیاستگذاری های جدید در بهبود روندها و رویه های دانشگاه دست یافته ایم.
سرپرست دانشگاه صنعتی قم برنامه راهبردی 10 ساله دانشگاه را كه با حضور و اعمال نظر هیئت رئیسه دانشگاه ،اساتید و صاحب نظران استان قم تنظیم شده است را به حجت السلام والمسلمین صاحی منش تقدیم كرد.
استاندار نیز ضمن ابراز خرسندی از این دیدار و تقدیر از اقدامات صورت گرفته مسئولین دانشگاه در جهت رشد و شكوفایی تنها دانشگاه صنعتی استان ،قول مساعدت، همكاری و حمایت همه جانبه به منظور پیشرفت و توسعه این دانشگاه نمود.
   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود