امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

بیانیه دانشگاه صنعتی قم به مناسبت روز دانشجو

یکشنبه شانزدهم آذر 1393 ساعت 10:57 ق ظ
بیانیه دانشگاه صنعتی قم به مناسبت روز دانشجو
16 آذر ماه 1332 مهدی شریعت رضوی، مصطفی بزرگ نیا ، احمد قند چی و هزاران دانشجوی دیگر، مرگ را بر ذلت ارج نهادند تا بر جهانیان اعلام کنند که با حضور جوانان ایران زمین سلطه آمریکا بر این مرز و بوم امری محال و بی نتیجه است.
امروز انقلاب اسلامی به دانشجویانی چون حماسه آفرینان 16 آذر نیاز دارد که با پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، پایبندی به اسلام و آرمان های امام خمینی (ره) رشد و توسعه علمی و تحقیقاتی وهمچنین حفظ هویت ایرانی و اسلامی را سرلوحه کار خود قرار دهد.در این صورت است که ایران اسلامی مثل همیشه پایدار و مقتدر در دنیا خواهد درخشید و بزرگترین تهدیدها و تحریم ها نمی توانند کوچکترین خدشه ای به نام مقدس جمهوری اسلامی ایران وارد نمایند.
دانشجویان ما که به تعبیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) جگر گوشه های این مرز و بوم و افسران جنگ نرم هستند، با بصیرت و آگاهی هر چه تمام در محیطی آرام ولی جستجو گرانه علاوه بر سربلندی و عظمت ایران اسلامی ،عاملی هستند برای روح بخشیدن به جوانانی که در زرق و برق دنیای غرب به پوچی رسیده اند.
اکنون، اساتید، کارمندان و دانشجویان دانشگاه صنعتی قم با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دانشجو هم پیمان می شوند که در لوای ولایت فقیه با وحدت و همدلی، پیشرفت، عزت و اقتدار ایران اسلامی را رقم زنند.
   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود