امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

دیدار دكتر آخوندی سرپرست دانشگاه صنعتی قم با سردار مهدوی نژاد فرمانده سپاه علی بن ابی طالب استان قم

سه شنبه بیست و هفتم آبان 1393 ساعت 11:26 ق ظ
دیدار دكتر آخوندی سرپرست دانشگاه صنعتی قم با سردار مهدوی نژاد فرمانده سپاه علی بن ابی طالب استان قم
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: صبح امروز دكتر آخوندی سرپرست دانشگاه صنعتی قم و حجت السلام والمسلمین آخوندزاده نماینده نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه با سردار مهدوی نژاد فرمانده سپاه علی بن ابی طالب استان قم دیدار و گفتگو كردند.
در این دیدار دكتر آخوندی به ارائه گزارشی از فعالیت های سیاسی و فرهنگی دانشگاه پرداخت . وی دانشگاه های شهر مقدس قم را به لحاظ وجود حرم كریمه اهل بیت (س)، مسجد مقدس جمكران و همچنین حضور علما و مراجع عظام، متفاوت دانست و افزود: دانشگاه های این استان باید به گونه ویژه تری مدافع آرمان های امام و رهبری و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشند.
سردار مهدوی نیز ضمن ابراز خرسندی از این دیدار نقش سپاه و بسیج را در هشت سال دفاع مقدس بسیار اثر بخش قلمداد كرد واذعان داشت : ثبات امروز ایران اسلامی و آرامشی كه درجامعه كنونی برقراراست مرهون خون شهدا و رشادت های جانبازان می باشد.
شایان ذكر است در این دیدار استفاده طرفین از ظرفیت های فرهنگی و آموزشی دانشگاه صنعتی قم و سپاه علی بن ابی طالب مورد تاكید قرار گرفت. همچنین بر راه اندازی و فعالیت بسیج كارمندان و اساتید ،تقویت بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی قم و افزایش سهمیه شركت در اردوی راهیان نور نیز توافقاتی صورت گرفت.
 
   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود