امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

تفاهم نامه همکاری انجمن کنترل کیفیت اداره کل استاندارد قم و دانشگاه صنعتی قم امضاء شد

چهارشنبه بیست و یکم آبان 1393 ساعت 2:51 ب ظ
تفاهم نامه همکاری انجمن کنترل کیفیت اداره کل استاندارد قم و دانشگاه صنعتی قم امضاء شد
به نقل از روابط عمومی دانشگاه : دکتر عباس ملاتقی نماینده و رابط دانشگاه صنعتی قم با اداره کل استاندارد، از انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک بین دانشگاه صنعتی قم و این اداره کل خبر داد.
ˈدکتر ملاتقی سرپرست دانشکده علوم پایه در مورد انعقاد تفاهم نامه فی ما بین دانشگاه صنعتی قم و اداره کل استاندارد در روز چهارشنبه 93/8/21 افزود: این تفاهم نامه به برگزاری جلسات و کارگاه های آموزشی دوره های استاندارد، برای دانشجویان دانشگاه های استان قم به ویژه دانشجویان مستعد و مشتاق دانشگاه صنعتی قم می پردازد. به همین منظور سمیناری با عنوان ˈنکات و بایدهای موفقیت در ورود به بازار کارˈجهت آشنایی با دوره های 200 ساعته همراه با اخذ گواهی مورد تایید اداره کل استاندارد و نیز در سطح بین المللی برگزار خواهد شد. وی افزود : این همایش در روز سه شنبه مورخ 93/8/27 از ساعت 14 الی 16 در سالن همایش های شهید آخوندی دانشگاه صنعتی قم توسط کارشناسان انجمن کنترل کیفیت برگزار می شود که امور اجرایی این دوره ها توسط دانشجویان فعال انجمن نخبگان دانشگاه عملی خواهد گردید. در این تفاهم نامه برای کلیه دانشجویان دانشگاه صنعتی قم تخفیف و نیز برای دانشجویان عضو انجمن نخبگان دانشگاه تخفیف ویژه ای در نظر گرفته شده است.

دکتر ملاتقی ادامه داد: مشارکت اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه صنعتی قم در تدوین استانداردهای ملی، همکاری اداره کل استاندارد قم جهت صدور پروانه کارشناسی استاندارد برای اساتید دانشگاه، انجام پروژه های تحقیقاتی مشترک و همکاری در برپایی نمایشگاه های علمی، تحقیقی و فناوری مشترک را از دیگر موارد مورد علاقه دو طرف دانست که در آینده نزدیک محقق خواهد شد.
 
   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود