امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

RSS
كتاب های قرآنی و استقبال دانشجویان

به نقل از روابط عمومی دانشگاه:نمایشگاه كتاب های  قرآنی به همت جامعه اسلامی از 11 الی 15 آذر ماه در حال برگزاری است.

این نمایشگاه با بیست عنوان كتاب و بیش از صد جلد كتاب قرآنی روز، مورد استقبال بسیاری از دانشجویان قرار گرفته است. هدف از برگزاری این نمایشگاه آشنایی هر چه بیشتر جوانان با آیات قران ونحوه استفاده از آموزه های الهی در زندگی مدرن  است. از جمله كتب موجود در این نمایشگاه می توان به كاربرد قرآن در زندگی،قرآن و اقتصاد،قرآن و مدیریت،قرآن وطب،قرآن و علوم سیاسی اشاره كرد.

شایان ذكر است خریداران از چهل درصد تخفیف ویژه برخوردار خواهند شد.

كتاب های قرآنی و استقبال دانشجویان

سه شنبه بیست و هشتم آذر 1391 ساعت 0:0 ق ظ
دانشجویان  در نمایشگاه شكوه هجرت

دانشجویان دانشگاه صنعتی قم در نمایشگاه شكوه هجرت

 به نقل از روابط عمومی دانشگاه:دانشجویان جهادگر دانشگاه صنعتی قم در روزهای یكشنبه و دوشنبه 21 و 22 آبان 1391 در نمایشگاه شكوه هجرت  واقع در سالن همایش های دفتر سازمان تبلیغات اسلامی ،شركت كردند.

 در این نمایشگاه دستاوردهای آخرین اردوهای جهادی، دانشگاه های  استان قم به معرض نمایش قرار داده شد.در غرفه مربوط به دانشگاه صنعتی قم نیزدستاوردهای اردوی جهادی تابستان سال 1391 به روستاهای سیاه گاو و سرآب نقل استان ایلام در قالب پخش كلیپ،فیلم و عكس در معرض دید بازدیدكنندگان قرار گرفت.

از جمله مهم ترین فعالیت های انجام شده در این اردوی 16 روزه به شرح ذیل می باشد:

ساخت مسجد الزهرا با نقشه كشی و مهندسی دانشجویان جهادگر

ساخت خانه عالم و اتاق بسیج

بازسازی مدرسه راهنمایی و دبیرستان این روستا

دیوار نویسی احادیث

برگزاری كلاس های آموزشی و درسی،آشنایی با قرآن كریم و كمك های اولیه

دیدار باخانواده شهید رضایی نژاد از دانشمندان شهید انرژی هسته ای

شایان ذكر است اردوهای جهادی دانشجویان این دانشگاه به نقاط دیگر ایران اسلامی كماكان ادامه دارد.

دانشجویان در نمایشگاه شكوه هجرت

سه شنبه هفتم آذر 1391 ساعت 0:0 ق ظ
توسعه فضای آموزشی دانشگاه

(توسعه فضای آموزشی دانشگاه صنعتی قم ضروری است)

حجت السلام والمسلمین محمد مهدی انصاری معاون محترم سیاسی و امنیتی استاندار،جناب آقای دكتر عسكری مدیر كل سیاسی وانتخابات استان قم ،دكتر حاجی مظفری مدیر كل بهزیستی و آقای بابایی معاون دفتر سیاسی و انتخابات استانداری،صبح روز دوشنبه 91/8/29 از دانشگاه ولایت مدار صنعتی قم بازدید كردند.

در این بازدید معاون سیاسی و امنیتی استاندار ضمن تقدیر و تشكر از تلاش بی وقفه  مسئولین این دانشگاه،با اشاره به مشكل كمبود فضای آموزشی و اداری در این دانشگاه اظهار داشت:با همكاری دستگاه های ذیربط و استانداری به زودی تا حد زیادی مشكل كمبود فضای این دانشگاه بر طرف خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به جایگاه ویژه شهر مقدس قم و هدفگذاری صورت گرفته جهت تبدیل  این شهر به یك جهانشهر شیعی و شهری امن و پاك  اظهار داشت: توسعه مراكز آموزش عالی در این استان در سال های اخیر مورد توجه مسئولان نظام و دولت خدمتگزار بوده و با همین دید تاسیس دانشگاه صنعتی جهت رفع نیازهای قم در بخش های مهندسی و صنعتی موافقت شد.

در انتهای این بازدید دكتر مشكوه السادات ریاست محترم دانشگاه از زحمات حجت السلام والمسلمین انصاری به منظور  واگذاری زمین مورد نیازدانشگاه وحمایت های همه جانبه ایشان از وی تقدیر و تشكر كردند.

توسعه فضای آموزشی دانشگاه

سه شنبه هفتم آذر 1391 ساعت 0:0 ق ظ
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود