امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

RSS
کسب مقام سوم در مسابقات دو و میدانی دختران دانشگاه های منطقه 4 کشور

به همت اداره تربیت بدنی و مساعدت ریاست محترم دانشگاه و نیز معاونت محترم اداری و مالی، تیم دو و میدانی دختران دانشگاه صنعتی با حضور خانم ها ریحانه فشنگی، بهاره حکیمی، شیوا صالحی وزیری و زهرا عزیزی، به مسابقات دو و میدانی دانشگاه های منطقه 4 کشور اعزام شدند. در این دوره از مسابقات که به میزبانی دانشگاه قم برگزار گردید، خانم ریحانه فشنگی در ماده دوی 800 متر موفق به کسب مقام سوم این دوره از مسابقات گردید.

برگزاری کارگاه مدیریت پسماند در دانشگاه صنعتی قم
 به گزارش روابط عمومی دانشگاه: کارگاه مدیریت پسماند با حضور کارکنان دانشگاه صنعتی قم در سالن همایش های شهید آخوندی برگزار شد.
در این دوره شرکت کنندگان با انواع پسماندهای خطرناک، عادی و غیر بهداشتی ،روش تفکیک، اصول صحیح جابجایی و انتقال پسماندها به واحدی امحا آشنا شدند.
در این کارگاه مهندس نعمتی از سازمان پسماند شهرداری قم به ارائه نکات لازم جهت جمع آوری و انتقال پسماندهای خانگی پرداخت.
شایان ذکر است این کارگاه به همت دفتر فنی دانشگاه برگزار شد.

برگزاری کارگاه مدیریت پسماند در دانشگاه صنعتی قم

یکشنبه بیست و سوم اردیبهشت 1397 ساعت 9:35 ق ظ
دومین جشن ازدواج دانشجویی دانشگاه صنعتی قم
زارش روابط عمومی دانشگاه: دومین جشن ازدواج دانشجویی دانشگاه صنعتی قم با حضور 25 زوج دانشجو با حمایت مسئولین دانشگاه، به همت دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه و با همکاری هیئت فاطمیون، کانون خیریه نیکان، کانون نسیم امید، کانون پادا، کانون مهدی یاوران و هیئت صراط الشهدا برگزار شد.
سخنرانی دکتر خوشنویسان رئیس دانشگاه، حجت الاسلام والمسلمین شریفی دوست مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه و حجت الاسلام والمسلمین دکتر عشقی روانشناس حوزه خانواده ،مولودی خوانی توسط حجت الاسلام والمسلمین جعفری، اجرای تئاتر، صحبت با زوج موفق ( آقای موحدی و خانم رستم از زوج های فارغ التحصیل دانشگاه صنعتی قم)، قرائت خطبه عقد توسط حجت الاسلام والمسلمین  فخرالاسلام طباطبایی معاون دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه و حجت الاسلام والمسلمین امیدیان مدیر گروه معارف دانشگاه از برنامه های دومین جشن ازدواج دانشجویی بوده است.
این جشن با اهدای جوایز به زوج های جوان پایان یافت
















دومین جشن ازدواج دانشجویی دانشگاه صنعتی قم

چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت 1397 ساعت 10:32 ق ظ
نیمه شعبان و هفته سربازان گمنام امام زمان گرامی باد

نیمه شعبان و هفته سربازان گمنام امام زمان گرامی باد

سه شنبه یازدهم اردیبهشت 1397 ساعت 12:33 ق ظ
پیام تبریک رئیس دانشگاه صنعتی قم به مناسبت گرامی داشت روز استاد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: دکتر خوشنویسان رئیس دانشگاه صنعتی قم در پیامی به مناسبت 12 اردیبهشت(روز معلم) ضمن گرامی داشت یاد و خاطره استاد شهید آیت الله مطهری، از تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت، اساتید و معلمان تقدیر و تشکر کرد.
متن این پیام به شرح ذیل است:
بسمه تعالی
 "قشر معلمین از عزیزترین، زحمت کش ترین و موثرترین و مفیدترین اقشار جامعه اند". مقام معظم رهبری (مدظله العالی)
 فرارسیدن ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت استاد شهید آیت الله مرتضی مطهری (ره) و آغاز هفته معلم، یادآور جایگاه والای معلم در  فرهنگ غنی اسلامی و ایرانی ما است.  روز معلم تداعی کننده  شکوه و عظمت مردان و زنان فرهیخته‌ ای است که در تاریخ پرافتخار این سرزمین، برای اعتلای علم و ادب ایثارگرانه کوشیدند تا نام ایران عزیز جاودانه تر از دیروز باشد
امیدوارم با همت و تلاش اساتید گرانقدر، شاهد پیشرفت های همه جانبه در حوزه علم و فناوری کشور عزیزمان باشیم و در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شده است ، اقتصاد دانش بنیان کشور بیش از پیش رونق یابد.
اینجانب به نو به خود ضمن قدردانی از اساتید فرهیخته این دانشگاه، توفیق روزافزون این عزیزان را از خداوند متعال خواستارم.
رئیس دانشگاه صنعتی قم روز جوان را تبریک گفت
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: دکتر بهرام خوشنویسان رئیس دانشگاه صنعتی قم با صدور پیامی روز جوان را تبریک گفت. متن کامل این پیام به شرح ذیل است:
بسمه تعالی
بی شک رشد و شکوفایی هر جامعه در گرو وجود جوانانی است که در درون آن جامعه پرورش یافته اند و  برای پیشرفت آن گام برداشته و به اهداف آرمانی جامعه شان جامعه عمل پوشاندند.
امروز ایران ما در  بسیاری از علوم و فنون سرآمد شده است و این پیشرفت مرهون جوانان برومند این مرز و بوم است جوانانی که دیروز در هشت سال دفاع مقدس با نثار جانشان عشقشان را به وطن و هم وطنشان نشان دادند و امروز با جهاد علمی سربلندی ایران عزیز را به ارمغان آورده اند.
اینجانب  این روز فرخنده ،روز ولادت با سعادت حضرت علی اکبر و روز جوان را به تمامی جوانان و آینده سازان ایران اسلامی به ویژه دانشجویان فعال، نخبه و انقلابی دانشگاه صنعتی قم  تبریک و تهنیت عرض نموده وسلامتی و توفیق روز افزون این عزیزان را از درگاه ایزد منان خواستارم.

 

 

رئیس دانشگاه صنعتی قم روز جوان را تبریک گفت

شنبه هشتم اردیبهشت 1397 ساعت 5:20 ب ظ
نشریه الکترونیکی صنعت نامه ویژه فروردین ماه 1397
نشریه الکترونیکی صنعت نامه ویژه فروردین ماه 1397
همراه با پاسخ دکتر بهرام خوشنویسان رئیس دانشگاه صنعتی قم به سوالات تشکل ها، کانون ها، انجمن های علمی،بسیج دانشجویی و ...

نشریه الکترونیکی صنعت نامه ویژه فروردین ماه 1397

دوشنبه سوم اردیبهشت 1397 ساعت 11:47 ق ظ
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود