امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

RSS
پیام تبریک رئیس دانشگاه صنعتی قم به مناسبت آغاز سال1400
به گزارش روابط عمومی دانشگاه  دکتر جلال رضائی نور رئیس دانشگاه صنعتی قم در پیامی فرا رسیدن نوروز و سال نو را تبریک گفت. متن این پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ
مبارک باد سال نو که آغازش با رستاخیز  طبیعت و شکوفه و رویش و سبزه همراه است.
بهار، فصل روییدن است و شادابی، فصل ایمان است و شکوه جلوه ی خداوند، بار دیگر نشانه ای بدیع از آیات الهی در جهان متجلی گشته و زمین آیه های سرسبزی و حیات را به تلاوت نشسته است. پیام بهار، نو شدن و بازآفرینی برای انسان و طبیعت است. وامسال چه نیکو بهاریست که درآغازش، نسیم دل انگیزبهاری  با عطر قدوم  سراسر نور حضرت ولیعصر (عج) عجین شده است. امیدوارم فضای بهاری مان از عطر معنوی بهار مهدوی لبریز گردد و بتوانیم با پیروی از رفتار و کردار علوی، همگام با تحول طبیعت، شاهد تحول در اخلاق و صفات خویش باشیم وامسال، سال ظهور حضرتش باشد.
دانشگاه صنعتی قم در سال 1399 و در دوران سخت کرونا با همت و تلاش فرد فرد دانشجویان عزیز، اعضای محترم هیات علمی و کارمندان گرامی موفقیت های بزرگی  را در زمینه های مختلف فرهنگی، آموزشی، پژوهشی و خدمت رسانی به مردم عزیز کشورمان به دست آورد و امیدوارم سال جدید نیز در سایه مجاهدت و تلاش بیش از پیش خانواده بزرگ دانشگاه صنعتی با تاسی به تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در سالی که مزین به نام« تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها» شده است، سالی سراسر تلاش و حرکت و تعالی برای ایران اسلامی باشد.
اینجانب به جهت این توفیقات، در آستان الهی سر بر سجده شکر می سایم و همراهی و همدلی اعضای محترم هیات علمی، کارمندان خدوم و پرتلاش، دانشجویان عزیز و خانواده‌های محترم آنها را ارج نهاده و از خداوند منان برای دانشگاهیان دانشگاه صنعتی قم، آرزوی سالی پربرکت همراه با بهروزی، سلامتی و موفقیت مسئلت دارم و امیدوارم در سال جدید بیش از پیش در مسیر اعتلای نظام جمهوری اسلامی ایران و تحقق اهداف دانشگاه حرکت نمائیم.

پیام تبریک رئیس دانشگاه صنعتی قم به مناسبت آغاز سال1400

چهارشنبه بیست و هفتم اسفند 1399 ساعت 1:36 ب ظ
دبیر جدید تشکل دانشجویی جامعه اسلامی دانشگاه صنعتی قم معرفی شد
جلسه معارفه دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم با حضور هیات رئیسه دانشگاه ، در سالن جلسات حوزه ریاست برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه؛ در این جلسه دکتر رضایی نور، ضمن تشکر از خدمات آقای علی اصغر ولی دبیر سابق جامعه اسلامی و آرزوی موفقیت برای آقای رادان دبیر جدید تشکل، با تاکید بر مسئله  محور بودن فعالیت تشکل ها جهت رفع مشکلات  دانشگاه، مشارکت دادن دانشجویان دربرنامه های متنوع علمی، فرهنگی، سیاسی، ورزشی و اجتماعی و همچنین ایجاد انگیزه و امید همراه با شور و نشاط دانشجویی در فضای دانشگاه را از طریق تشکل ها خواستار شد.رئیس دانشگاه صنعتی قم، سرلوحه قراردان اخلاق در همه فعالیت  تشکل ها را مورد انتظار خود دانست وگفت: رشد و توسعه با رعایت اخلاق و ایجاد همدلی ارزشمنداست  و هرگونه دستاوردی بدون آن فاقد اعتبار است.
در ادامه جلسه دکترقربانی مبین مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه  ضمن تشکر از زحمات دبیر سابق و آرزوی موفقیت برای آقای رادان گفت: در حوزه فعالیت های فرهنگی و سیاسی علاوه بر تقویت برنامه های درون دانشگاهی با استفاده از ظرفیت اتحادیه،  نسبت به  برنامه های خود به  صورت ملی و بین المللی ایده پردازی و برنامه داشته باشید. بگونه ای که بتوانید دانشجویان علاقمند به تفکر انقلاب و مقاومت را در دانشگاه های دنیا شناسایی و با آنان ارتباط گرفته و نسبت به تامین محتوی و راهنمایی آنان اهتمام نمائید. ایشان تبلیغ  تفکر دینی و انقلابی  در دانشگاه های دنیا را نیز از برنامه هایی برشمرد که این تشکل می تواند به آن بپردازد.
درپایان این جلسه قائم مقام جامعه اسلامی دانشگاه، گزارشی از اقدامات انجام شده این تشکل را در دوران کرونا ارائه نمودند.




جشن میلاد سرداران کربلا
به گزارش روابط عمومی دانشگاه؛ مراسم جشن عید مبعث و میلاد با سعادت سرداران کربلا به همت هیات دانشجویی صراط الشهدا در حسینیه شهید همت مسجد جامع نارمک واقع در شهر تهران برگزار گردید.
سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین قربانی مبین و مولودی خوانی ذاکر اهل بیت کربلایی علی اکبری از دیگر بخش های این جشن بوده است.
آدرس صفحه هیئت صراط الشهدا در شبکه اجتماعی:

جشن میلاد سرداران کربلا

پنجشنبه بیست و یکم اسفند 1399 ساعت 10:55 ق ظ
برگزاری یادواره شهداء در دانشگاه صنعتی قم
همزمان با شهادت امام موسی کاظم(ع) یادواره شهدا با هدف زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا، در سالن همایش های شهید آخوندی به همت مدیریت فرهنگی دانشگاه صنعتی قم برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی قم؛ این مراسم با روایتگری حجت الاسلام والمسلمین جوشقانی و مدیحه سرایی جواد برزگر و با حضور جمعی از اساتید وکارکنان دانشگاه صنعتی برگزار وبه صورت برخط در فضای مجازی پخش شد. 
دکتر رضایی نور رئیس دانشگاه صنعتی قم ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام موسی کاظم(ع) گفت:هرسال در این روزها اردوهای راهیان نور می توانست یاد و خاطره ی شهدای دفاع مقدس را برای ما زنده نگه دارد اما امسال با وجود شرایط بیماری کرونا توفیق حضور در اردوهای راهیان نور برای دانشجویان و دانش آموزان وجود ندارد.
وی ادامه داد: تمام هدف ما برای برگزاری یادواره های شهدا زنده نگه داشتن نام و یاد شهداست زیرا ما به شهدا مدیونیم و باید همیشه قدردان آنها باشیم.
حجت الاسلام و المسلمین جوشقانی در ابتدای روایتگری  از رشادت های شهدای ۸ سال دفاع مقدس این برنامه گفت:
همه ما مدیون ایثار و گذشت شهدا هستیم و حداقل کاری که می‌توانیم برای ادامه دادن راه شهدا انجام دهیم زنده نگه داشتن خاطرات، آرمان ها و یاد آنهاست.
وی ادامه داد: شهید حججی یکی از شهدای مدافع حرم است که خداوند نگاه ویژه ای به او داشت، اگر ما در کنار شهدا در میدان نبرد علیه ظلم حضور نداشته‌ایم امروز می‌توانیم با پا گذاشتن در مسیر آنها گوشه‌ای از ایثار آنها را جبران کنیم و همان طور که رهبر عزیزمان فرموده‌اند این امکان وجود دارد که در خصوص هشت سال دفاع مقدس ۸۰ سال کار فرهنگی و بصیرتی انجام شود.
حجت الاسلام والمسلمین جوشقانی با اشاره به رشادت های شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: حاج قاسم سلیمانی به آرزوی دیرینه خود که همانا شهادت بود رسید و طبق باور وی و باور همه ایرانی ها شهیدان همیشه زنده هستند وقاسم سلیمانی تا ابد در دل همه ایرانی ها زنده خواهد ماند.
در حاشیه این مراسم هم مهمانان از نمایشگاه اینفوگرافی فرماندهان شهید استان قم که جنب سالن شهید آخوندی دانشگاه، برپا شده بود، بازدید کردند.









برگزاری یادواره شهداء در دانشگاه صنعتی قم

چهارشنبه بیستم اسفند 1399 ساعت 8:17 ق ظ
انتشار کتاب
کتاب" فیلترهای وفقی؛ اصول کمینه میانگین مربعات با متلب
" نوشته alexander D. poularikas و ترجمه دکتر مهدی بکرانی و دکتر رجبی از اعضای هیات علمی دانشگاه صنعتی قم توسط انتشارات دانشگاه صنعتی قم منتشر شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی قم؛ فیلترهای وفقی در 436 صفحه و 9 فصل، برای مهندسان و دانشمندان علوم کاربردی که قصد یادگیری اصول فیلترهای وفقی را دارند ولی متخصصین این رشته خاص نیستند نگارش شده است.
کتاب فیلترهای وفقی به عنوان اولین درس پردازش سیگنال دیجیتال تحصیلات تکمیلی است که مهمترین قسمت فیلترهای وفقی یعنی کمینه میانگین مربع (LMS) را انتخاب شده است که بخشی از زمینه پردازش سیگنالهای آماری است.
فیلترهای وفقی کاربردشان را در زمینه های بسیار و متنوعی مانند مخابرات، کنترل، رادار، سونار، و زمین شناسی پیدا کرده است.
از جمله فصول این کتاب بردارها، ماتریس ها، پردازش سیگنال های یقینی گسسته، فرایندهای تصادفی زمان، فیلتر وینر و ... می باشد.
علاقمندان جهت تهیه "فیلترهای وفقی" می توانند با پست الکترونیکی press@qut.ac.ir مکاتبه نمایند و یا با داخلی 162 تماس حاصل نمایند.
 

انتشار کتاب

یکشنبه هفدهم اسفند 1399 ساعت 1:5 ب ظ
اجرای طرح همدلی و احوال پرسی با دانشجویان در ایام کرونا
طرح همدلی با دانشجویان با هدف افزایش حمایت روانی، اجتماعی از دانشجویان،در راستای ارتباط موثر دانشگاه و دانشجو به ویژه ورودی های جدید، در دوره ی کرونا اجرا شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی قم؛ این طرح توسط کارشناسان مرکز مشاوره دانشگاه صنعتی قم و دربازه زمانی زمستان ۱۳۹۹ در حال اجرا می باشد.
آقای نصیری مسئول مرکز مشاوره و سلامت دانشگاه صنعتی قم گفت: بر اساس این طرح کارشناسان مرکز مشاوره با تماس با دانشجویان ضمن احوال پرسی و صحبت با ایشان تلاش می کنند تا نسبت به گردآوری مسائل و مشکلات دانشجویان در ایام کرونا و انعکاس آن به مدیران و معاونت های مربوط اقدام نمایند.
وی ادامه داد: از اهداف مهم این طرح ارتباط مؤثر دانشگاه و دانشجو در شرایط ویژه کرونایی، شناسایی و غربالگری روانشناختی ، تحصیلی ، اقتصادی و...دانشجویان و ارائه راهکارهای مناسب جهت رفع مسائل و مشکلات این روزهای دانشجویان عنوان کردند.

فراخوان دهمین دوره انتخاب رساله ها و پایان نامه های برتر در زمینه الگوی ایرانی اسلامی پیشرفت
دهمین دوره انتخاب رساله ها و پایان نامه های برتر با هدف تشویق دانشجویان تحصیلات تکمیلی و پرداختن به موضوع الگوی پیشرفت، هم‌زمان با برگزاری دهمین کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت در تاریخ ۲۹ و ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ به صورت مجازی برگزار میشود.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی قم؛برگزارکنندگان این کنفرانس از رساله‌ها و پایان‌نامه‌های برتر مرتبط با الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت پس از داوری با اهدای جوایز نقدی قدردانی به عمل می‌آورند.
بر این اساس از دانشجویانی که پایان‌نامه هایشان در زمینه پیشرفت بوده است،دعوت میشودبا مراجعه به وبگاه اینترنتی http://olgou.ir در این فراخوان ثبت‌نام کنند.
بر اساس اعلام دفتر ارتباطات مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، آخرین مهلت ارسال اطلاعات پایان‌نامه‌ها و رساله‌ها، ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۰ است.

نشست رئیس دانشگاه صنعتی قم با مدیر عامل شرکت فولاد سازان جم برگزار شد.

این نشست با حضور مهندس عبداللهی مدیر عامل شرکت فولاد سازان جم،جمعی از مسئولین دانشگاه صنعتی قم و دانشگاه قم با هدف ارتباط موثر صنعت و دانشگاه و رفع نیازهای علمی،پژوهشی صنایع استان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه;دکتر رضایی نور رئیس دانشگاه صنعتی قم دراین نشست با بیان اینکه دانشگاه صنعتی قم یک دانشگاه نخبه پرور است، گفت: ما در این دانشگاه در تلاشیم تا بتوانیم با ظرفیت بالای علمی،پژوهشی اساتید و دانشجویان نخبه، روز به روز در جهت ارتقا علمی دانشجویان پیشرفت چشمگیری داشته باشیم.
در ادامه این نشست موضوعات ذیل مطرح و مورد تفاهم قرار گرفت :
1- پیشنهاد اجرای طرح بورسیه تحصیلی دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد
2- حمایت از پایان نامه های تقاضا محور از طرف شرکت فولاد سازان جم
3- همکاری های پژوهشی و ارائه پروپوزال های اساتید جهت رفع نیاز های شرکت
4- پیشنهاد راه اندازی واحد PM شرکت با همکاری دانشگاههای استان
5- درخواست همکاری به منظور ارائه راهکارهای بهبود طرح توسعه شرکت
6- حمایت مالی شرکت از پرسنل جهت حضور در دوره های آموزشی و تحصیلات تکمیلی
در حاشیه این نشست از خط تولید بیلت و ریخته گری پیوسته شرکت فولاد سازان جم بازدید بعمل آمد.
و در پایان جلسه مقرر شد که تفاهم نامه ای جهت گسترش ارتباط میان دانشگاه و صنعت منعقد گردد.


سوگواره ملی حریم فاطمی در حرم فاطمی به کار خود پایان داد
سوگواره ملی حریم فاطمی با تقدیر از 18 فرد برگزیده در بخش‌های هنری، ادبی، پژوهشی و رسانه‌های دیجیتال در حرم مطهر فاطمی به کار خود پایان داد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی قم ، مراسم اختتامیه سوگواره ملی حریم فاطمی ظهر امروز با استفاده از بستر وبینار مجازی در سالن امام خامنه‌ای حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد.
در این مراسم حجت‌الاسلام والمسملین قربانی مبین مسئول نهاد رهبری در دانشگاه صنعتی قم به ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در سوگواره ملی حریم فاطمی پرداخت و اظهار کرد: این سوگواره با محوریت حضرت معصومه سلام‌الله علیها و حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها در بخش‌های ادبی، هنری، پژوهش و رسانه‌های دیجیتال دنبال شده است.
وی اضافه کرد: بخش ادبی شامل داستان‌های کوتاه، شعر، بخش هنری شامل نقاشی و خوشنویسی، بخش رسانه‌های دیجیتال شامل عکس و پادکست صوتی و بخش پژوهش با محوریت مقاله دنبال شده است.
جلال رضایی نور رئیس دانشگاه صنعتی قم در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از شرکت‌کنندگان در سوگواره حریم فاطمی عنوان کرد: هر چند این سوگواره در شرایط کرونایی با سختی‌های مختلف همراه بود اما با دریافت ۳۰۰ اثر مطلوب با موفقیت کار خود را به پایان رساند اما امیدواریم در دوره‌های آینده با رفع مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا، بتوانیم سوگواره را به صورت حضوری و با کیفیت و کمیت بیشتر دنبال کنیم و در خدمت دانشجویان علاقه‌مند به حوزه‌های ادبی، هنری، پژوهشی و رسانه‌ای باشیم.
هادی عسگری مدیرکل فرهنگی اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری طی سخنانی در قالب این وبینار عنوان کرد: با توجه به تلاش‌های انجام شده در دانشگاه صنعتی قم از این پس دبیرخانه سوگواره ملی حریم فاطمی با محوریت دانشگاه صنعتی قم به کار خود ادامه خواهد کرد.
تقدیر از ۱۸ فرد برگزیده و مداحی حسن شالبافان از دیگر بخش‌های مراسم اختتامیه سوگواره ملی حریم فاطمی بوده است.
خاطرنشان می‌شود، در برگزاری این سوگواره مذهبی، آستان مقدس بانوی کرامت، شهرداری قم و معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، معاونت فرهنگی و اجتماعی نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها، سازمان‌های بسیج دانشجویی و کارمندان مشارکت داشته‌اند.
 (اسامی برگزیدگان شایسته تقدیر سوگواره ملی حریم فاطمی)
 












مراسم اختتامیه سوگواره ملی حریم فاطمی
❇️ آیین اختتامیه سوگواره ملی حریم فاطمی
✅ با حضور مهندس عسکری مدیر کل فرهنگی وزارت علوم تحقیقات و فناوری
✅ حجت الاسلام دکتر تقوی معاون فرهنگی نهاد رهبری در دانشگاه ها
🔆 روز شنبه 1399/12/09
⏲ ساعت 10:45
📺 پخش مستقیم از لینک های زیر:
https://www.aparat.com/qut/live
https://vc.qut.ac.ir/harimefatemi

مراسم اختتامیه سوگواره ملی حریم فاطمی

چهارشنبه ششم اسفند 1399 ساعت 4:55 ب ظ
جشن میلاد حضرت علی (ع) در دانشگاه صنعتی قم
بمناسبت میلاد با سعادت حضرت امیرالمومنین علی (ع) مراسمی در دانشگاه صنعتی قم با حضور کارکنان و اساتید که به صورت خانوادگی دعوت شده بوده اند برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه؛ در ابتدای این مراسم که در سالن شهید آخوندی دانشگاه و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد، حجت الاسلام والمسین دکتر قربانی مبین مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه با تبریک عید با سعادت مولود کعبه حضرت علی (ع) به بیان فضائل آن حضرت پرداخت. وی با اشاره به کتاب ارزشمند نهج البلاغه آن را الگویی مناسبی برای جامعه بشری خواند و گفت: اگر انسانها در جامعه امروزی به فرمایشات آن حضرت عمل کنند سعادت دنیا و آخرت را  خواهند داشت و دنیا در صلح و آرامش خواهد بود.
 مدیحه سرایی و اجرای مسابقه حضوری برای فرزندان مدعوین از دیگر برنامه های این جشن بود.












جشن میلاد حضرت علی (ع) در دانشگاه صنعتی قم

چهارشنبه ششم اسفند 1399 ساعت 2:0 ب ظ
گرامیداشت روز مهندس در دانشگاه صنعتی قم بصورت وبینار برگزار شد

به مناسبت گرامیداشت سالروز تولد خواجه نصیرالدین طوسی و بزرگداشت روز مهندس مراسمی به صورت مجازی با حضور ۴۰۰ نفر از دانشجویان و جناب آقای مهندس حیدری، مدیرعامل کارخانه لوازم خانگی فریدولین به عنوان کارآفرین برتر به همت مدیریت فرهنگی دانشگاه صنعتی قم برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی قم؛ در این وبینار ابتدا حجت الاسلام دکتر قربانی مبین مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه، ضمن تبریک روز مهندس به دانشجویان و ذکر این حدیث از امام علی علیه السلام که فرموده است : بلندی مرتبه به همت های بلند است، گفت: روز مهندس به مناسبت میلاد خواجه نصیر طوسی نام گزاری شده است . این علامه ذوفنون با تاسی به مولای خود علی علیه السلام با همتی بلند ، علوم مختلف را آموخت وچنان که در تاریخ نقل شده است در فلسفه، کلام، فقه ،نجوم، ریاضییات، معماری و علوم دیگر سرآمد روزگار خود شد. لذا الگوی خوبی برای دانشمندان و مهندسان است تا با همت بلند بتوانند قله های علمی را فتح کنند.
 دکتر رضایی نور رئیس دانشگاه صنعتی قم هم ضمن عرض تبریک به مناسبت روز مهندس و بزرگداشت شخصیت علمی خواجه نصیرالدین طوسی به دانشجویان گفت:مهندسان، نقش مهمی در توسعه، آبادانی و عمران کشور دارند وبه همین منظور می بایست در روز گرامیداشت علامه خواجه نصیرالدین طوسی، از این قشر اثرگذار جامعه تجلیل نمود.
وی با تشریح موفقیت دانشگاه صنعتی قم در طرح پایش سال ۱۳۹۹ و کسب رتبه اول اشتغال دانش آموختگان دانشگاه صنعتی قم، به پرسش های دانشجویان که از طریق سامانه پیامکی مطرح شده بود پاسخ داد.
دکتر قنبری معاون آموزش دانشگاه صنعتی قم نیز در ادامه برنامه به سئوالات دانشجویان در زمینه آموزش که از طریق سامانه پیامکی مطرح شده بود پاسخ داد.
در پایان این برنامه به 11 نفر از شرکت کنندگان در این وبینار هدایایی به قید قرعه تعلق گرفت.







بازدید اعضای هیات رئیسه دانشگاه از اردوی جهادی

اعضای هیات رئیسه دانشگاه روز جمعه 3 اسفند ماه از فعالیت جهادگران گروه جهادی آل طه دانشگاه بازدید بعمل آوردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه؛ دکتر رضایی نور و حجت الاسلام والمسلمین دکتر قربانی مبین به همراه حجت الاسلام طباطبایی با حضور در بین جهاد گران گروه جهادی آل طه دانشگاه صنعتی قم، از خدمات این گروه در محرومیت زدایی مناطق محروم تجلیل وقدردانی نمودند.

دکتر رضایی نور در این بازدید سرزده با تاکید بر حمایت های دانشگاه از این فعالیت های ارزشمند گروه جهادی گفت :به فرموده رهبر عزیزمان ما جز با کار جهادی و کار انقلابی نخواهیم توانست این کشور را به سامان برسانیم.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین دکتر قربانی مبین مسئول نمایندگی دفتر نهادمقام معظم رهبری در دانشگاه به تشریح ارزش کار جهادگران و ثمرات آن در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پرداخت و آن را الگویی برای تمام ملت های اسلامی معرفی کرد.

این اردو به مدت ۳ روز و با  ۲۵نفراز دانشجویان گروه جهادی آل طه دانشگاه صنعتی قم جهت رنگ آمیزی مدارس محروم حاشیه شهر قم درمنطقه نیروگاه برگزار شده است.

ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود