امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

RSS
پیام رئیس دانشگاه صنعتی قم به مناسبت هفته دفاع مقدس
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر رضائی نور با صدور پیامی هفته دفاع مقدس را گرامی داشت. متن کامل این پیام به شرح ذیل است:
بسمه تعالی

ما تابع امر خداییم، به همین دلیل طالب شهادتیم و تنها به همین دلیل است که زیر بار ذلت و بندگی غیر خدا نمی رویم . حضرت امام خمینی (ره)
 
هفته دفاع مقدس، هرساله مقاومت، غیرت، عشق به میهن  و دفاع از عقیده را برای ما تداعی می کند. در تاریخ شاهد جنگ های بسیاری بوده ایم اما تنها جنگی که ایمان به خدا، عشق به وطن و هم وطن در آن موج می زد، هشت سال دفاع مقدس بود. وقایع این هشت سال را نه تنها ایران و ایرانی فراموش نخواهد کرد بلکه لحظه به لحظه آن در تاریخ زنده و جاوید خواهد ماند. جوانان امروز که با مکتب حسینی و خاطرات جنگ آشنا هستند بی شک مثل جوانان دیروز تا پای جان برای استقلال و آزادی این مرز پر گوهر ایستادگی خواهند کرد.
در سالگرد حماسه آفرینی‌های مجاهدان بزرگ دفاع مقدس، با ادای احترام به روح پرفتوح امام خمینی رضوان الله تعالی علیه و شهدای همیشه جاوید، این مناسبت بزرگ را گرامی داشته و از خداوند متعال توفیق همگان را برای پیروی از راه روشن شهیدان در سایه رهبری حکیمانه حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای حفظه‌الله طلب می‌نمایم.

پیام رئیس دانشگاه صنعتی قم به مناسبت هفته دفاع مقدس

چهارشنبه بیست و نهم شهریور 1402 ساعت 3:44 ب ظ
رئیس دانشگاه صنعتی قم: آسایش و آرامش دانشجویان در خوابگاه باید تامین شود
 به گزارش روابط عمومی دانشگاه، رئیس و جمعی از مسئولین دانشگاه صنعتی قم به همراه نماینده شورای صنفی دانشجویان این دانشگاه از خوابگاه دانشجویی برادران(مفید) بازدید کردند. در این بازدید مسئولین از نزدیک وضعیت خوابگاه را بررسی نمودند. همچنین نماینده شورای صنفی مطالبات، انتقادات و پیشنهادات دانشجویان را با مسئولین در میان گذاشت. دکتر رضایی نور رئیس دانشگاه صنعتی قم بر ارتباط موثر و مستمر دانشجویان با تیم مدیریتی دانشگاه تاکید کرد و افزود:زمین مناسبی در نزدیکی دانشگاه جهت ساخت خوابگاه دانشجویی دانشگاه صنعتی قم اخذ شده است ولی در حال حاضر خوابگاه فعلی استیجاری می باشد. با این وجود آسایش و آرامش دانشجویان باید تامین شود. وی افزود: ما همه تلاش خود را جهت ارتقای امکانات و خدمات رفاهی به دانشجویان خواهیم کرد تا بتوانیم در سال تحصیلی جدید شرایط مطلوبی را برای دانشجویان فراهم نماییم. وی از بهسازی ساختمان آموزشی، محوطه سازی و ارتقای فضای سبز دانشگاه خبر داد و افزود:به امید خدا با تدابیر صورت گرفته دانشجویان سال تحصیلی آرامی را آغاز خواهند کرد.







موکب المعصومه الکریمه دانشگاهیان استان قم به همت دانشگاه صنعتی قم در حرم مطهر برپا شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، پس از برگزاری موکب المعصومه الکریمه دانشگاهیان استان قم در کربلای معلی، این موکب همزمان با رحلت پیامبر اکرم(ص)، شهادت امام رضا(ع) و امام حسن مجتبی(ع) در صحن جواد الائمه حرم مطهر حضرت معصومه (س) برپا شد.این موکب ازشام رحلت پیامبر و شهادت امام حسن مجتبی(ع) تا عصر شهادت امام رضا (ع)(22 الی 25 شهریور ماه) در صحن جواد الائمه حرم مطهر با بیش از چهارده هزار پرس وعده غذایی پذیرای زائرین و مجاورین کریمه اهل بیت(س) بوده است. در این موکب دکتر رضائی نور رئیس و حجت الاسلام والمسلمین دکتر قربانی مبین رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه صنعتی قم و جمعی از کارکنان و دانشجویان جهت برپایی و خدمت به زائرین حضور دائمی داشتند. دکتر شریفی رئیس دانشگاه قم ،دکتر مصری رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم به همراه معاونین وروسای بیمارستان های شهید بهشتی و شهدای قم، حجت الاسلام والمسلمین دکتر وحدتی مدیر خدمات اجتماعی، پیشگیری و درمان آسیب های اجتماعی و سیاسی حوزه های علمیه کشور جهت پذیرایی از زائرین به موکب المعصومه الکریمه دانشگاهیان استان قم آمدند.همچنین حجت الاسلام والمسلمین فلاحی مدیر حرم مطهر کریمه اهل بیت(س)، دکتر جعفر پور قائم مقام و مشاور معاونت فرهنگی ، دکتر راحمی مدیر کل دفتر برنامه و‌ بودجه ، دکتر رازینی رئیس مرکز نظارت و ارزیابی وزارت علوم تحقیقات و فناوری و دکتر رازقی مدیر کل امور دانشجویان غیر ایرانی وزارت علوم و دکتر طاهری نیا رئیس موسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی ضمن حضور و عرض خسته نباشید به خادمان این موکب، از زائرین و مجاورین حرم مطهر پذیرایی کردند.شایان ذکر است هزینه برپایی موکب با مساعدت ویژه دکتر خطیبی معاون اداری و‌ مالی و دکتر کلانتری معاون فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ، روسای دانشگاه های صنعتی قم، قم و علوم پزشکی و خیرین تامین شده است.
































اطلاعیه ثبت نام استعداد درخشان مقطع کارشناسی ارشد و دکتری

ضمن عرض تبریک و آرزوی موفقیت به دانشجویان پذیرفته شده در پذیرش استعداد درخشان دوره کارشناسی ارشد و دکتری سال 1402، به اطلاع می رساند ثبت نام دانشجویان جدیدالورود در دانشگاه صنعتی قم بصورت حضوری و طی مراحل زیر انجام می پذیرد:

کانال اطلاع‌رسانی دانشگاه صنعتی قم:

کانال رسمی دانشگاه صنعتی قم فقط در پیام رسان داخلی "بله" به آدرس زیر منتشرخواهد شد.

https://ble.ir/qutnews

 

مرحله 1: ثبت نام حضوری :

 

برنامه زمان بندی ثبت نام حضوری دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری ورودی 1402

ساعت

تاریخ

ایام

رشته ها

از ساعت 8 الی 14

21/06/1402 الی 22/06/1402

سه شنبه و چهارشنبه

کلیه رشته ها

 

*** قبل از مراجعه به دانشگاه صنعتی قم ، اصل و اسکن مدارک زیر را در یک فلش مموری به همراه خود جهت ثبت نام داشته باشید  ، (زیرا برای ثبت نام به این موارد جهت بارگزاری مدارک نیاز خواهد شد). ***

  • تصویر تمام صفحات شناسنامه
  • تصویر کارت ملی پشت و رو
  • تصویر شخص / عکس 4*3 تمام رخ زمینه سفید تهیه شده در سال جاری ( به اندازه 263*649 و یا کمتر که حجم عکس حدودا 25 کیلوبایت شود) . ( 3 قطعه )
  • تصویر اصل مدرک کارشناسی و یا تصویر گواهی موقت کارشناسی و در صورت نداشتن مدرک، فرم معدل و فرم شماره 3 (فرم تعهد فراغت از تحصیل) برای دانشجویان کارشناسی ارشد
  • تصویر اصل مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد و یا تصویر گواهی موقت آنها و در صورت نداشتن مدرک، فرم معدل و فرم شماره 3 (فرم تعهد فراغت از تحصیل) برای دانشجویان دکتری
  • تصویر اصل مدرک کاردانی و یا تصویر گواهی موقت کاردانی در صورت وجود
  • تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت در صورت موجود بودن ( برای آقایان )
  • پذیرفته شدگان لازم است جهت بررسی صلاحیت عمومی مدارک ذیل را در روز ثبت نام حضوری تکمیل نمایند و به آموزش دانشگاه (کارشناس تحصیلات تکمیلی) تحویل نمایند.

الف) فرم صلاحیت عمومی (نسخه اصلی «همراه با الصاق عکس رنگی» )

ب) واریز مبلغ: 214 هزار تومان (ویژه سال 1402). اطلاعات پرداخت به شرح ذیل است:

شماره کارت: ................................................................................... 2282-2998-9570-6367

شماره حساب: ....................................................................................... 4001021101007489

شماره ­حساب:................................................................... 770100004001021101007489IR

شناسه پرداخت: .................................................... 294021174113560001135607480010

( ارائه اصل فیش پرداختی یا کپی رسید دریافتی از دستگاه خودپرداز الزامی است)

ج) کپی: 1- صفحه اول شناسنامه، 2- کارت ملی، 3- در صورت اشتغال، ارسال کپی حکم کارگزینی. 4- صفحه اول گذرنامه (ویژه اتباع خارجی)

 

تمام دانشجویان پسر بعد از  انجام امور نظام وظیفه در سامانه epolice.ir  نام و نام خانوادگی و کد ملی خود را به آیدی @mosavii123456 کارشناس نظام وظیفه ارسال نمایید. جهت راهنمایی در خصوص نحوه درخواست معافیت تحصیلی و دیدن ویدیو آموزشی به کانال زیر در پیام رسان بله مراجعه نمایید.

https://ble.ir/nzmqut1402

در صورت عدم انجام امور نظام وظیفه ثبت نام دانشجو لغو خواهد شد.

 نکته: دانشجویانی که دارای کارت پایان خدمت یا معافیت دائم می باشند تصویر آنرا به همراه نام و نام خانوادگی و شماره دانشجویی خود به  آیدی @mosavii123456 کارشناس نظام وظیفه ارسال نمایند.

درصورت هرگونه سوال یا ابهام در ساعات کاری به شماره 36169000-025 داخلی528  ( آقای موسوی ) کارشناس نظام وظیفه تماس حاصل نمایند. 

تاریخ شروع کلاسهای دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و دکتری ورودی 1402 از روز دوشنبه مورخ 03/07/1402  می باشد.

  • توجه: انتخاب واحد دانشجویان ورودی جدید را دانشگاه برای شما انجام خواهد داد. لذا دانشجویان دروس انتخاب واحد شده خود را در پرتال دانشجویی(سامانهERPدر قسمت فرم تثبیت) مشاهده نمایند.
  • لازم به ذکر است صدور کارت دانشجویی متعاقباً از طریق کانال رسمی دانشگاه در پیام رسان داخلی "بله" اطلاع رسانی خواهد شد و یا با شماره داخلی 133 دانشگاه تماس حاصل فرمایید.

فرم های مربوطه
فرم صلاحیت عمومی
فرم معدل
فرم تعهد فراغت از تحصیل

با آرزوی توفیق روزافزون

 

قابل توجه دانشجویان متقاضی رشته های بورسیه صنعتی
با توجه به دستورالعمل بنیاد علمی نخبگان، متقاضیانی که رتبه در سهیه آنها زیر 4000 می باشد، می توانند در جلسه مصاحبه جهت پذیرش شرکت نمایند. لذا خواهشمند است افرادی که رتبه آنها بالای 4000 می باشد به هیچ عنوان جهت مصاحبه به دانشگاه مراجعه نفرمایند.
ضمناً، کارشناس مربوطه جهت هماهنگی و شرکت در مصاحبه با متقاضیان (ذیل که دارای رتبه زیر 4000 هستند) تماس خواهد گرفت.
 

نام

نام خانوادگي

موبايل

رهام

خطير

9210701---

فاطمه

بهشتي پور

9123510---

علي اصغر

محمدحسيني بنچناري

9039186---

محسن

پورصدقي الانق

9360844---

علي

ترجيح

9927441---

صباسادات

حاج حسيني

9379826---

سيدحسين

شمسي اشتياني

9941139---

نيلوفر

فتحي پورمامودان

9028039---

فاطمه

بيرانوند

9164400---

سينا

شاهيني

9189406---

 

مدارک لازم جهت مصاحبه:

  • مستندات مربوط به بومی بودن داوطلب
  • کارنامه قبولی کنکور سراسری
  • گواهی دوره های علمی گذرانده شده ( در صورت دارا بودن)

قابل توجه دانشجویان متقاضی رشته های بورسیه صنعتی

دوشنبه بیستم شهریور 1402 ساعت 2:57 ب ظ
 مصاحبه با رئیس دانشگاه صنعتی قم در کربلای معلی
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر رضائی نور رئیس دانشگاه صنعتی قم ضمن حضور و خدمت در موکب المعصومه الکریمه دانشگاهیان استان قم در کربلای معلی طی مصاحبه ای به خیرات و برکات این موکب در حل مشکلات دانشگاه اشاره کرد. وی در این مصاحبه گفت: درسال ۱۴۰۱ برای اولین بار دانشگاه صنعتی قم توفیق برپایی موکب سیدالشهدا را در دهه منتهی به اربعین در کربلای معلی پیدا کرد. سال گذشته که با پیشنهاد و پیگیری های برادر ارجمندم حجت الاسلام والمسلمین دکتر قربانی مبین رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی قم در مسیر برپایی موکب المعصومه الکریمه قرار گرفتیم و شاهد خیرات و برکاتش در دانشگاه بودیم.وی خاطر نشان ساخت: با توجه به باورهای ما، ریشه بسیاری از مشکلات و گره های ذهنی نسل جوان در تضعیف باورهای مذهبی است که بخوبی در فرمایشات مقام معظم رهبری نمودار است. معظم له میفرمایند: هر کس منافع ملی را دوست دارد، برای ترویج ایمان و امید تلاش کند. بنابراین ما این رهنمون آقا را چراغ راهمان قرار دادیم. رئیس دانشگاه صنعتی قم گفت: گروهی از جوانان که در سال گذشته از فعالان موکب المعصومه الکریمه در کربلای معلی بودند، با حضور در هیئات دانشجویی در دانشگاه و خوابگاه ها شور و هیجان خاصی به آنها بخشیدند. به عنوان مثال هیات دانشجویی که دوشنبه شب ها در خوابگاه پسران برگزار می شود، بسیار پرشور و معنوی است.وی در خصوص برپایی موکب المعصومه الکریمه گفت: ما برپایی مواکب مختلف را در ایام شهادت و ولادت ائمه اطهار در سطح دانشگاه دنبال می کنیم و فضای معنوی و صمیمیت خاصی به واسطه این توسلات در دانشگاه شکل می گیرد. در سال جاری موکب دانشگاهیان استان قم با میزبانی دانشگاه صنعتی قم و همکاری و‌ معاونت اداری و مالی و معاونت فرهنگی وزارت علوم، دفتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در استان قم، دانشگاه قم، دانشگاه علوم پزشکی قم، دانشگاه حضرت معصومه(س) ، جامعه المصطفی العالمیه، دانشگاه ایلام و مشارکت خیرین متدین برپاشد. رئیس دانشگاه صنعتی قم افزود: موکب المعصومه الکریمه در نزدیکی حرم مطهر اباعبدالله(ع) در دو طبقه و مجموعا به مساحت تقریبی ۱۰۰۰ متر مربع از ۵ شهریور ماه تا ۱۵ شهریور ماه خدمات اسکان، پذیرایی و برنامه های مختلف فرهنگی به برادران و خواهران دانشگاهی که زوار اباعبدالله الحسین(ع) هستند، ارائه می دهد. البته در سال جاری خدمات تغذیه و‌ پخت غذا به خدمات موکب افزوده شد. همانطور که عرض کردم تعداد دانشگاهها و مراکز بیشتری در راه اندازی موکب همراهی کردند. فضای اسکانی که در اختیار زائرین قرار گرفته ، تقریبا دو برابر سال گذشته است و تعداد خدام دانشگاهی و افتخاری موکب نسبت به سال گذشته ۳ برابر شده است. وی افزود: جا دارد که از حمایت ویژه معاونین اداری و مالی و فرهنگی وزارتخانه، مسئول استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و دانشگاههایی که در برپایی هر چه بهتر این موکب همراهی داشتند و همچنین از تلاشهای شبانه روزی مدیر اجرایی موکب حجت الاسلام و المسلمین دکتر قربانی مبین و کلیه عوامل اجرایی و فعالان موکب تقدیر و تشکر نمایم.

 

 
 
 

مصاحبه با رئیس دانشگاه صنعتی قم در کربلای معلی

یکشنبه دوازدهم شهریور 1402 ساعت 12:56 ق ظ
قابل توجه پذیرفته شدگان مقطع دکتری دانشگاه صنعتی قم
ضمن عرض تبریک و آرزوی موفقیت به دانشجویان پذیرفته شده در کنکور دکتری سال 1402، به اطلاع می رساند ثبت نام دانشجویان جدیدالورود در دانشگاه صنعتی قم، فقط به صورت الکترونیکی می باشد.
لذا خواهشمند است تمامی موارد ذکر شده در ذیل را انجام داده و تا حصول نتیجه مراحل ثبت نام را دنبال نمایید.
کانال اطلاع‌رسانی  دانشگاه صنعتی قم:
کانال رسمی دانشگاه صنعتی قم فقط در پیام رسان داخلی "بله"  به آدرس زیر منتشرخواهد شد.
https://ble.ir/qutnews
 
ثبت نام غیرحضوری به صورت الکترونیکی:
 

برنامه زمان بندی ثبت نام غیر حضوری دانشجویان دکتری ورودی 1402

ساعت

تاریخ

ایام

رشته ها

از ساعت 8 الی 23

20/6/1402تا 21/6/1402

دوشنبه و سه شنبه

کلیه رشته ها

 
قبل از ورود به سایت دانشگاه صنعتی قم جهت ثبت نام، موارد ذکر شده در ذیل را اسکن نمایید (زیرا برای ثبت نام به این موارد جهت بارگزاری نیاز خواهید داشت).
  • تصویر تمام صفحات شناسنامه وکارت ملی.
  • تصویر عکس 4*3 تمام رخ زمینه سفید تهیه شده در سال جاری ( به اندازه 263*649 و یا کمتر که حجم عکس حدودا 25 کیلوبایت شود)
  • تصویر اصل مدرک کارشناسی ارشد و یا تصویر گواهی موقت کارشناسی ارشد و در صورت نداشتن مدرک، فرم معدل تایید شده توسط دانشگاه (فرم تعهد فراغت از تحصیل)
  • تصویر اصل مدرک کارشناسی و یا تصویر گواهی موقت کارشناسی
  • تصویر فرم های سنجش طبق نیاز و ضرورت هر فرد تکمیل و بارگزاری شود. (فرم های سنجش را می توانید از این قسمت فرم های سنجش دریافت نمایید. بارگزاری فرم ب  برای تمامی دانشجویان روزانه الزامی می باشد. بقیه فرم­های سنجش در صورتی که با وضعیت متقاضی مطابقت داشته باشد تکمیل و بارگزاری گردد). تاریخ فرم ها بصورت دستی 1402 گردد.
  • تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت در صورت موجود بودن
بعد از اسکن تمامی موارد بالا و پر شدن فرم های مربوطه، به آدرس ذیل مراجعه نموده و ثبت نام اینترنتی خود را انجام دهید.
آدرس سایت https://erp.qut.ac.ir/stdnew    
نکته 1: جهت ورود به سامانه ثبت نام اینترنتی: نام کاربری، کد ملی دانشجو و کلمه عبور، شماره شناسنامه متقاضی می باشد.
نکته 2: کد ملی باید به صورت کامل و 10 رقمی وارد گردد بدون خط تیره و فاصله ( اگر کد ملی و شماره شناسنامه متقاضی با صفر شروع شود ممکن است برای ورود به سایت نیاز به صفر اول شماره ملی نباشد لذا هم با صفر اول و هم بدون صفر وارد شوید و امتحان کنید)
بعد از ورود به سامانه ثبت نام اینترنتی مراحل ثبت نام را به طور کامل انجام داده و تمامی فرم های مربوطه را ( که قبلا اسکن نموده اید و در توضیحات بالا به آنها اشاره شده است ) در قسمت خود بارگزاری نمایید و در انتهای بخش ثبت نام اینترنتی گزینه ارسال را کلیک نمایید.
بعد از ارسال ثبت نام اینترنتی خود به شماره موبایل وارد شده دانشجو پیامکی ارسال می گردد. ( البته در صورتی که سامانه تبلیغات پیامکی شما فعال باشد)
در ادامه در روزهای بعد کارشناسان  آموزش دانشگاه اطلاعات ارسالی متقاضیان را بررسی نموده که در صورت تایید درخواست ثبت نام دانشجو، به شماره موبایل دانشجو پیامکی مبنی بر تایید ثبت نام اینترنتی حاوی شماره دانشجویی ارسال می گردد و در صورت رد درخواست پیامکی حاوی نقص در پرونده و یا رد درخواست به متقاضی ارسال می گردد که در این مورد متقاضی باید مجددا به لینک ثبت نام اینترنتی مراجعه کرده و نواقص خود را تکمیل و ارسال نماید. دانشجویانی که شماره دانشجویی به آنان ارسال نشده است می توانند در قسمت لینک ثبت نام اینترنتی بعد از تایید درخواست آن از جانب دانشگاه، شماره دانشجویی خود را مشاهده نمایند. لذا متقاضیان محترم نگران عدم دریافت پیامک نباشند.
توجه: درصورتی که گزینه ارسال جهت بررسی (آخرین مرحله بعد از تایید نهایی) را کلیک نکرده باشید درخواست به کارشناس تحصیلات تکمیلی ارسال نمی شود، بنابراین ثبت نام انجام نمی شود.
توجه: در صورت داشتن نقص پرونده، درخواست ثبت نام برگشت داده می شود و باید نقص پرونده توسط دانشجو  برطرف و مجددا درخواست ارسال شود. (در صورت نداشتن مدرک کارشناسی ارشد و کارشناسی و یا فرم معدل با مهر و امضای دانشجو درخواست ثبت نام حتما رد می شود.)
 نکته مهم: دانشجویان جهت انجام امور نظام وظیفه، به آیدی @sajjad_h62  در پیام رسان بله مراجعه نمایید. در صورت عدم انجام امور نظام وظیفه ثبت نام آنان لغو خواهد شد.
توجه: تحویل مدارک در هفته اول شروع کلاس ها
دانشجو موظف است در هفته اول شروع کلاس ها با در دست داشتن مدارک ذیل به واحد بایگانی دانشگاه مراجعه نماید:
  • سه قطعه عکس 4*3 تمام رخ تهیه شده در سال جاری
  • اصل یا گواهی موقت مقطع کارشناسی ارشد
  • اصل یا گواهی موقت مقطع کارشناسی
توجه مهم: انتخاب واحد دانشجویان ورودی جدید از طریق دانشگاه انجام خواهد شد لذا دانشجویان دروس انتخاب واحد شده خود را در پرتال دانشجویی (سامانه ERP در قسمت فرم تثبیت) مشاهده نمایند. شروع کلاسها تاریخ 1/7/1402 می باشد.
 
 
                                                                                                               با آرزوی توفیق روزافزون
 

قابل توجه پذیرفته شدگان مقطع دکتری دانشگاه صنعتی قم

چهارشنبه هشتم شهریور 1402 ساعت 12:53 ق ظ
رئیس دانشگاه صنعتی قم: موکب دانشگاهیان استان قم باید نسبت به سایر موکب‌ها متمایز باشد
 به گزارش روابط عمومی دانشگاه، نشست روسای دانشگاه‌ها و مسئولین نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان قم جهت برپایی موکب دانشگاهیان استان به میزبانی دانشگاه صنعتی قم برگزار شد.
در این نشست دکتر رضایی نور رئیس دانشگاه صنعتی قم با اشاره به اینکه این دانشگاه در برپایی موکب در کربلای معلی در جامعه دانشگاهی پیش قدم بوده است، افزود: دانشگاه صنعتی قم از سال ۱۳۹۷ توفیق برپایی موکب را داشته است. به دلیل استقبال سایر دانشگاه‌های استان، امسال شاهد برپایی موکب دانشگاهیان استان قم در کربلای معلی خواهیم بود. وی افزود :سال جاری با همکاری سایر دانشگاه‌ها، حضور خیرین و مساعدت های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری این موکب امکانات ویژه‌تری خواهد داشت. بی‌شک موکب دانشگاهیان استان قم هم به لحاظ حضور دانشگاهیان و هم به لحاظ اینکه این موکب از شهر علم و اجتهاد است باید در خدمت رسانی به زائرین و همچنین فراهم نمودن محتواهای فرهنگی و معنوی بسیار متمایزباشد.
 در ادامه حجت الاسلام والمسلمین دکتر قربانی مبین رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی قم از تبدیل یک باب مدرسه در نزدیکی بین الحرمین به موکب توسط دانشگاه صنعتی قم خبر داد و افزود: سال گذشته دانشگاه صنعتی قم یک موکب به ظرفیت ۵۰۰ متر مربع داشت ولی امسال با رایزنی‌های صورت گرفته یک باب مدرسه هم به موکب قبلی اضافه شده است.  در حال حاضر از لحاظ تجهیزموکب جدید به کمک سایر دانشگاه‌ها بسیار نیازمندیم. وی افزود: امسال با حضور خیرین و محبان اهل بیت در دانشگاه صنعتی قم تجهیزات آشپزی و حتی تنور نانوایی فراهم شده است و با مساعدت رئیس دانشگاه برخی از تجهیزات دانشگاه صنعتی قم جهت تکمیل موکب به کربلای معلی ارسال خواهد شد. با این حال بیش از هزار عدد بالشت، پانصد عدد پتو، داربست فلزی، چادرهای برزنتی و نیروی انسانی به شدت مورد نیاز موکب می‌باشد. روسای دانشگاه‌ها و مسئولین نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها نیز قول مساعدت جهت تجهیز هرچه سریع‌تر موکب را دادند.
پیام رئیس دانشگاه صنعتی قم به مناسبت روز کارمند
 به گزارش روابط عمومی دانشگاه، رئیس دانشگاه صنعتی قم با صدور پیامی روز کارمند را گرامی داشت و از زحمات کلیه کارکنان این دانشگاه تقدیر و تشکر کرد. متن کامل این پیام به شرح ذیل است: بسمه تعالیروز کارمند والاترین جلوه‌های فداکاری و ایثار در مسیر خدمتگزاری خالصانه و بی‌منت است که این ویژگی‌ها در شخصیت شهیدان والا مقام رجایی و باهنر تجلی یافته بود. چهارم شهریور ماه که در تقویم جمهوری اسلامی ایران مزین به نام کارمند است فرصتی شایسته می باشد که از زحمات بی وقفه کارکنان خدوم و شریف دانشگاه صنعتی قم که در رشد و شکوفایی این دانشگاه نقش موثری داشتند تقدیر و تشکر به عمل آورم. ضمن گرامی داشت این روز، توفیق روزافزون یکایک شما عزیزان را در ضل توجهات خاصه حضرت حجت (عج) و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از درگاه خداوند منان مسئلت می‌نمایم.

پیام رئیس دانشگاه صنعتی قم به مناسبت روز کارمند

شنبه چهارم شهریور 1402 ساعت 10:19 ق ظ
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود