امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

RSS
قابل توجه کلیه دانشجویان شبانه

به اطلاع کلیه دانشجویان دارای بدهی مالی می­رساند با توجه به فرا رسیدن زمان حذف و اضافه (91/11/29)، نسبت به تسویه­ حساب بدهی شهریه اقدام نمایند. بدیهی است در غیر اینصورت از حذف و اضافه ایشان ممانعت به عمل خواهد آمد

امور مالی دانشگاه

قابل توجه کلیه دانشجویان شبانه

چهارشنبه بیست و پنجم بهمن 1391 ساعت 0:0 ق ظ
دانشگاه ولایت مدار صنعتی قم،همگام با ملت در یوم ا... دهه مبارك فجر و 22 بهمن

(دانشگاه ولایت مدار صنعتی قم،همگام با ملت در یوم ا... دهه مبارك فجر و 22 بهمن)

ما دانشگاهیان دانشگاه صنعتی قم معتقدیم كه انقلاب اسلامی ما برگرفته از قیام عاشورا است،به همین جهت یك رخداد تاریخی نیست بلكه یك حادثه ریشه دار فرهنگی و عقیدتی است و با وجود توطئه های دشمنان هر روز پویاتر و مستحكم تر خواهد شد.

تمامی كسانی كه از ظلم و تبعیض در دنیای امروزی به ستوه آمده اند،خوب می دانند كه انقلاب اسلامی ایران با رهبری حضرت امام خمینی(ره) و پشتیبانی ملت شهید پرور ایران نه تنها سبب قطع منافع استكباری مستكبران شد بلكه تحولی را در دنیای اسلام و نور امیدی در دل مستضعفان به وجود آورد كه با اتحاد یك ملت وحضور رهبری  فرزانه، می شود سرنوشت یك ملت تغییرداد.

ما می دانیم كه صهیونیسم از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاكنون لحظه ای از تجاوزگری و توطئه علیه میهن اسلامیمان فرو گزار نكرده است، با وجود تمامی تحریم ها علیه ایران اسلامی ،طبق رهنمود های روشنگر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) جامعه دانشگاهی دانشگاه ولایت مدار صنعتی قم بر خود واجب می داند تا با حضور در راهپیمایی  یوم الله22 بهمن در سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با ندای مرگ بر آمریكا و مرگ بر اسرائیل بیعتی تازه با امام و شهدا  و رهبر عزیزمان داشته باشند تا پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را به دست صاحب اصلی اش حضرت بقیه الله اعظم(عج) بسپارند.

 

 

قابل توجه کلیه دانشجویان شبانه

  به اطلاع كلیه دانشجویان شبانه می رساند با توجه به فرا رسیدن زمان انتخاب واحد ، بایستی نسبت به واریز مبلغ 2،000،000 ریال به صورت علی الحساب جهت انتخاب واحد اقدام فرمایند. در غیر اینصورت از انتخاب واحدایشان ممانعت به عمل آمده و پورتال دانشجو بسته خواهد شد.

 به اطلاع كلیه دانشجویان دارای بدهی مالی می رساند با توجه به فرا رسیدن زمان انتخاب واحد ، نسبت به تسویه حساب بدهی شهریه ترم گذشته و بدهی خوابگاه اقدام نمایند، در غیر اینصورت از انتخاب واحد دانشجویان ممانعت به عمل خواهد آمد.

امور مالی

قابل توجه کلیه دانشجویان شبانه

یکشنبه یکم بهمن 1391 ساعت 0:0 ق ظ
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود