امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

RSS
انقلاب اسلامی قم را به کانون فعالیت های علمی تبدیل کرد
رئیس دانشگاه صنعتی قم گفت: انقلاب اسلامی با فراهم آوردن زیرساخت های لازم و گسترش دانشگاه ها، این استان را به یکی از مهمترین مراکز فعالیت های علمی کشور مطرح کرد.
 دکترجلال رضایی نور در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: انقلاب اسلامی با تمرکز بخشیدن به ظرفیت های علمی قم و ایجاد رشته های جدید و مورد نیاز دانشگاهی موجب شد این استان علاوه بر صاحب نام بودن در زمینه علوم دینی و حوزوی در شاخه های مختلف علم و فناوری نیز در سطح ملی و بین المللی صاحب نام باشد.
وی در ادامه با اشاره به ظرفیت های دانشگاهی مطلوب این استان، گفت: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، دانشگاه های قم می توانند میزبان دانشجویان مستعد بین المللی باشند و این نشان دهنده شکوفایی هرچه بیشتر علم در این استان است.
وی افزود: پذیرش دانشجوی بین المللی یکی از ابزارهای مهم برای توسعه فرهنگ ایرانی - اسلامی در سطح جهان است که دانشگاه های استان قم در این زمینه ظرفیت مطلوبی دارند.
 دکتر رضایی نور گفت: تربیت دانشجوی بین المللی در دانشگاه های قم علاوه بر دستاوردهای علمی و فرهنگی، دارای مزیت های اقتصادی قابل توجهی نیز برای استان است.
وی بیان کرد: مراکز علمی استان و از جمله دانشگاه صنعتی قم به دلیل قرار گرفتن در مرکز کشور و نزدیکی به پایتخت، ظرفیت خوبی برای تبدیل شدن به دانشگاه های شناخته شده بین المللی و جذب دانشجوی غیر ایرانی به خصوص از کشورهای همسایه را دارند.
وی ادامه داد: بسیاری از جوانان کشورهای اسلامی همچون عراق و سوریه علاقه مند به تحصیل در دانشگاه های استان قم هستند و می توان از این ظرفیت برای تبدیل کردن قم به قطب علمی جهان اسلام استفاده کرد.
دکتررضایی نور گفت: با جذب دانشجویان خارجی، ظرفیت دانشگاه های استان به طور کامل مورد استفاده قرار می گیرد که این به معنای جذب تعداد زیادی از فارغ التحصیلان تحصیلات تکمیلی برای آموزش در مراکز علمی قم و ورود آنان به بازار کار است.
وی افزود: در همین رابطه دانشگاه صنعتی قم با تمام ظرفیت آمادگی جذب دانشجوی بین المللی و همچنین تاسیس پردیس دانشگاهی در کشورهای منطقه را دارد و این موضوع را دنبال می کند.
دانشگاه صنعتی قم از جمله 23 دانشگاه صنعتی در سراسر کشور می باشد که دارای 57 عضو هیأت علمی و 2 هزار دانشجو مشغول به تحصیل در 23 رشته کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته های فنی، مهندسی، برق، کامپیوتر و علوم پایه است.
در حال حاضر 75 هزار دانشجو در 55دانشگاه و مرکز علمی استان مشغول تحصیل هستند.
از زحمات سرپرستان خوابگاه های دانشجویی تقدیر شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: طی برگزاری جلسه ای با حضور مدیران حراست و دانشجویی از زحمات سرپرستان خوابگاه ها در طول نیمسال اول تحصیلی تقدیر و تشکر به عمل آمد.
در این جلسه دکتر آل عمرانی نژاد مدیر حراست با بیان جمله ای از مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) مبنی بر اینکه خدمت به قم خدمت به آّبروی نظام است، شهر قم را پایگاه معنوی جهان تشیع دانست و افزود: کارمندان حراست به لحاظ رعایت اخلاق حرفه ای وظیفه خطیری را عهده دارند.
وی گفت: کار سرپرستان خوابگاه های دانشجویی از حساسیت های بسیار بالایی برخوردار است چرا که دانشجویان امانت خانواده ها در دانشگاه و خوابگاه هستند از این رو حمایت مادی و معنوی از این عزیزان بسیار ضروری است.
در ادامه مدیر دانشجویی ضمن تشکر از زحمات سرپرستان خوابگاه های دانشجویی، تقویت رابطه صمیمی و دلسوزانه با دانشجویان را خواستار شد.
وی افزود: جهت ارزیابی عملکرد سرپرستان خوابگاه ها، با همکاری شورای صنفی دانشجویی طرح نظر سنجی از دانشجویان را در این خصوص اجرا کرده ایم.
در پایان نیز، سرپرستان خوابگاه ها مطالبات خود را بیان کردند و مسئولین قول مساعدت وپیگیری مشکلات را دادند.

 

از زحمات سرپرستان خوابگاه های دانشجویی تقدیر شد

دوشنبه بیست و نهم بهمن 1397 ساعت 12:20 ق ظ
اولین نشست رئیس دانشگاه صنعتی قم با اعضای شورای صنفی جدید
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: پس از برگزاری انتخابات شورای صنفی و مشخص شدن اعضا،دکتر رضایی نور رئیس دانشگاه صنعتی قم با اعضای شورای صنفی جدید در راستای رفع مشکلات صنفی، رفاهی و آموزشی دانشجویان دیدار و گفتگو کرد.

 در این جلسه دکتر رضایی نور ضمن ابراز خرسندی از این دیدار، اعضای شورای صنفی را نماینده دانشجویان دانشگاه دانست و افزود: مسئولین دانشگاه ، اعضای شورای صنفی را همکار خود می دانند. در واقع اعضای شورای صنفی در رفع مشکلات دانشجویان بازوی کمکی مسئولین هستند .
 وی گفت: در خصوص پیگیری مطالبات دانشجویان تشکیل شورای نظارت بسیار ضروری می باشد،البته اقدامات اولیه در این زمینه صورت گرفته است.
 رئیس  دانشگاه صنعتی قم افزود: با توجه به  رویکرد جدید دفتر نظارت و ارزیابی در دانشگاه، با ارزیابی اساتید بهبود آموزش در دستور کار مسئولین قرار گرفته است.
 وی خاطر نشان ساخت: با ارزیابی ۳۶۰درجه کلیه اساتید و کارکنان از جانب مافوق، همکار، زیر دست و ارباب رجوع مورد نظارت و ارزیابی قرار می گیرند که این  امر باعث اصلاح روند ها و رویه ها در امور دانشگاه خواهد شد.
 دکتر رضایی نور با اشاره به سیاست گذاری های جدید در دانشگاه گفت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته بهسازی و تجهیز کلیه کلاسها  تا پایان سال آتی انجام خواهد شد.

 وی از جذب۱۷  استاد هیات علمی تا پایان سال آتی خبر داد و افزود:  تمام تلاش ما جذب اساتید نخبه، و پویا است که  به  رشد علمی و پژوهشی دانشگاه کمک ویژه ای داشته باشند و همچنین بستر مناسب را برای فعالیت های علمی و پژوهشی دانشجویان مهیا کنند و مهندسان کارآفرین و کارآمدی را تقدیم جامعه نمایند.
 اعضای شورای صنفی نیز ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های بی وقفه دکتر رضایی نور جهت رفع مشکلات دانشجویان و همچنین ایجاد تغییرات مثبت در کلیه قسمت های دانشگاه، پیگیری مطالبات دانشجویان و ارتباط بیشتر مسئولین دانشگاه را با شورای صنفی خواستار شدند.

 عضویت رئیس جوان دانشگاه صنعتی قم در کمیته ملی جوانان کمیسیون ملی یونسکو
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: به نقل از روابط عمومی وزارت علوم تحقیقات و فناوری، طی حکمی از جانب وزیر علوم،تحقیقات و فناوری رئیس جوان دانشگاه صنعتی قم عضو اصلی کمیته ملی جوانان کمیسیون ملی یونسکو شد.
اولین جلسه کمیته ملی جوانان کمیسیون ملی یونسکو-ایران در دفتر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد.دکتر منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در این جلسه به دستاوردهای مهم این وزارت در حوزه جوانان اشاره کرد و گفت: انتصاب رؤسای جوان برای دانشگاه‌های کشور و کاهش فاصله سنی میان رؤسای قدیم و جدید از جمله اقدامات انجام شده توسط وزارت علوم به منظور حمایت و بهره‌مندی از ظرفیت جوانان کشور بوده است.
وزیر علوم با بیان اینکه گفتمان جوان‌ گرایی باید استمرار یابد و نهادینه شود، بر لزوم بهره‌ مندی از استعدادهای جوانان در مسیر توسعه و پیشرفت کشور و ضرورت انتقال تجربه‌های مدیریتی نسل گذشته به آن‌ها تاکید کرد.
در ادامه دکتر نامور مطلق، معاون مطالعاتی و مدیر گروه فرهنگ کمیسیون ملی یونسکو با قدردانی از حمایت‌های وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به تبیین دلایل تشکیل کمیته ملی جوانان در این کمیسیون پرداخت و گفت: این کمیسیون اهداف جمهوری اسلامی ایران را در یونسکو دنبال می‌کند.
وی با تاکید بر ظرفیت‌های بالای جوانان و پیشروی ایران در عرصه‌های مهم جهانی، به ضرورت تشکیل کمیته ملی جوانان کمیسیون ملی یونسکو ایران اشاره کرد و اظهار داشت: دنیای امروز از آن جوانان است و باید ضمن اعتماد به جوان‌ها، آنها را به عرصه‌های عملیاتی وارد کنیم؛ زیرا این موضوع از توصیه‌های مکرر مقام معظم رهبری نیز است.
همچنین دکتر احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، این قشر جامعه را سرمایه مهم کشور قلمداد کرد وضمن استقبال از تشکیل کمیته ملی جوانان در کمیسیون ملی یونسکو به ادامه همکاری‌های مستمر میان دو وزارتخانه، به ویژه با کمیسیون ملی تاکید کرد.
در پایان نیز دکتر فاطمه حسینی، نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به طرح برخی موضوعات مرتبط با جوانان در کمیسیون‌های مختلف مجلس تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی پیگیری اولویت‌های جوانان و حل مشکلات آنها را در دستور کار قرار می‌دهد.
لازم به ذکر است که در این جلسه جلال رضایی نوررئیس دانشگاه صنعتی قم، عیسی‌ وند به عنوان دبیرجلسه ، یاشار نجفی ملاباشی نماینده سازمان بهزیستی و نیلوفر گچیلو نماینده معاونت بانوان ریاست جمهوری نیز نقطه نظرات خود را مطرح کردند و همچنین شرح وظایف و بررسی اقدامات در دستور کار جلسه آینده قرار گرفت.



سومین خبرنامه آموزش عالی منتشر شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه: سومین خبرنامه آموزش عالی توسط اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری منتشر شد. خبرنامه مذکور را از این قسمت دریافت کنید.

سومین خبرنامه آموزش عالی منتشر شد

شنبه بیست و هفتم بهمن 1397 ساعت 10:15 ق ظ
متن پیام رئیس دانشگاه صنعتی قم در خصوص حادثه تروریستی زاهدان
 به گزارش روابط عمومی دانشگاه: دکتر رضایی نور رئیس دانشگاه صنعتی قم  با صدور پیامی شهادت مرزبانان را در پی حمله تروریستی اتوبوس سپاه  پاسداران در محور خاش به زاهدان  تسلیت گفت. متن کامل این پیام به  شرح زیر است:
 بسمه تعالی
 بسم رب الشهدا و الصدیقین
 این روزها در حالی که چهل سال عظمت و  اقتدارجمهوری اسلامی ایران را جشن گرفتیم ،متأسفانه دشمنان قسم خورده ایران اسلامی نتوانستند موفقیت و  پیروزی انقلاب را ببینند.
 عملیات انتحاری و انفجار اتوبوس حامل مرزبانان که در منطقه ماموریتی خود حاضر و در حال برگشت از خاش به زاهدان بودند، کام شیرین ایرانیان را تلخ کرد.
 دشمنان ما تا امروز باید می‌فهمیدند که با تفرقه افکنی، توطئه، تحریم،تهدید و عملیات انتحاری نمی‌توانند خدشه ای به این انقلاب مردمی وارد کنند.
 اینجانب به نمایندگی از جامعه دانشگاهی صنعتی قم ضمن محکومیت این گونه رفتارهای ضد انسانی، این مصیبت جانگداز را به مقام  معظم رهبری( مدظله العالی)، ملت شریف و شهید پرور ایران و خانواده‌های داغدار تسلیت گفته و از خداوند متعال برای شهیدان این حادثه رحمت واسعه و برای مجروحان شفای عاجل خواستارم.
پنجمین دوره جشن دانش آموختگی
با تبریک پایان یافتن موفقیت آمیز تحصیلات و آرزوی موفقیت های بیشتر در ادامه تلاش های علمی به اطلاع کلیه دانش آموختگان دانشگاه می رساند پنجمین دوره جشن ویژه دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم در اسفند سال جاری برگزار خواهد شد. لذا کلیه دانش آموختگان عزیز علاقه‌مند برای شرکت در این جشن ویژه به نکات زیر توجه فرمایند:
جشن ویژه پنجمین دوره دانش آموختگی دانشگاه صنعتی قم در پنج‌شنبه 16 اسفند سال جاری برگزار خواهد شد.کلیه دانش آموختگان دانشگاه صنعتی قم که ورودی سال93 و 94 می‌باشند، می‌توانند برای شرکت در این مراسم ثبت نام نمایند.
هر یک از دانش آموختگان می توانند با حداکثر دو نفر همراه در مراسم شرکت کنند. هزینه شرکت در جشن برای دانش آموختگان مبلغ 400.000 ریال و برای هریک از همراهان 200,000ریال می باشد. لازم به ذکر است هزینه های دریافتی صرف مواردی ازجمله آماده سازی، اجرای برنامه های جشن ، اهدا یادبود، عکس و فیلم مراسم و پذیرایی میگردد.
همراه داشتن کارت شناسایی معتبر در مراجعات حضوری الزامی است. جهت کسب اطلاعات بیشتر با تلفن 36641601داخلی 178 تماس حاصل فرمایید. جهت اطلاع از اخبار و اطلاعیه های مراسم و نیز زمان مراجعه برای دریافت لباس ویژه دانش آموختگی این صفحه را دنبال کنید.
توجه:مهلت ثبت نام تا 11 اسفند 97 و در صورت حضور همراه در مراسم ضمن پرداخت هزینه نام و نام خانوادگی و نسبت با دانشجو در قسمت توضیحات اضافی درج گردد.
 لینک ثبت نام

پنجمین دوره جشن دانش آموختگی

چهارشنبه بیست و چهارم بهمن 1397 ساعت 2:52 ب ظ
پیام رئیس دانشگاه صنعتی قم جهت دعوت از ملت شریف ایران به منظور حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ماه
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: دکتر رضایی نور رئیس دانشگاه صنعتی قم با صدور پیامی از ملت شریف ایران جهت حضور پرشور در یوم الله 22 بهمن ماه دعوت به عمل آورد. متن کامل این پیام به شرح ذیل است:
بسمه تعالی
والفجر ولیال عشر
انقلاب شکوهمند اسلامی، چهل سال پر از لحظات تلخ و شیرین اما خاطره انگیز را پشت سر گذاشت. در 22 بهمن امسال ، زن و مرد، پیر و جوان، بزرگ و کوچک با هر اندیشه و تفکر سیاسی گرد هم می آییم و چهل سالگی انقلاب عزیزمان را جشن می گیریم.
حضور یکایک ما به دشمنان قسم خورده انقلاب نشان می دهد که خون خمینی کبیر و شهدای همیشه جاوید در رگ های ما جاری است و عاشقانه و خالصانه با بصیرت و آگاهی در حالی که گوش به فرمان مقام معظم رهبری(مدظله العالی) هستیم از انقلاب عزیزمان دفاع می کنیم.
اینجانب به عنوان عضو کوچکی از این ملت بزرگ، ضمن تبریک چهلمین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی، از آحاد مردم به ویژه جامعه دانشگاهی دعوت می نمایم که با حضور پر شور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ضمن تجدید میثاق با امام و شهدا بار دیگر شکوه انقلابمان را به رخ جهانیان بکشیم. همچنین غیرت، بصیرت و وحدت مان را منحصه ظهور رسانده و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و بدخواهان انقلاب بزنیم.
 
تجدید میثاق دانشگاهیان صنعتی قم با امام خمینی (ره)
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: دانشگاهیان صنعتی قم همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر در برنامه اهدای خون شرکت نموده و سپس با حضور در بیت امام خمینی (ره) با آرمان های امام راحل و شهدای همیشه جاوید تجدید میثاق نمودند.




  دانشگاهیان صنعتی قم پس از اهدای خون به خانه تاریخی امام خمینی (ره) رفتند. طبق توضیحات مسئول بیت امام خمینی( ره)  این بنا یکی از بناهای مهم شهر قم به شمار می رود که از تاریخچه سیاسی  و اجتماعی خاصی برخوردار است. این خانه که آخرین محل سکونت امام در قم بوده است، به دلیل قرار گیری در محله یخچال قاضی، به این نام نیز معروف است.
خانه حضرت امام خمینی (ره) در شهر قم، بنایی ساده شامل  همکف و زیرزمین است. حیاط این بنا در جنوب آن و فضاهای سرپوشیده در شرق و غرب خانه قرار دارد.
سطوح داخلی این خانه قدیمی بدون تزئین بوده و گچ اندود شده است. سطوح خارجی نیز از جرزهای آجری ساده و سطوح گچی یکدست و بدون نقش و نگار می‌باشد.
 این خانه در حدود سال ۱۳۳۵ توسط امام خمینی (ره) خریداری شد و تا پیش از این، هیچ خانه ای در قم در تملک امام نبوده‌ است. امام تا سال ۱۳۴۲ در آن زندگی کردند. ایشان تا آخرین روزها و ساعات سال ۱۳۴۲ که درقم بودند، در همین خانه ساده می زیستند.
پس از تبعید امام به ترکیه، خانه مذکور در اختیار خانواده ایشان بود که با تغییر محل تبعید به نجف و رفتن اعضای خانواده به نجف اشرف، به آیت الله پسندیده، برادر امام واگذار شد و سرانجام در سال ۱۳۷۳  توسط مرحوم حاج احمد خمینی به بیت مقام معظم رهبری واگذار شد.
 شایان ذکر است در وسط بنا، راه پله ای است که ساختمان را به دو بخش بیرونی_ شرقی و اندرونی _غربی تقسیم می کند. در بخش بیرونی ساختمان، اتاق بزرگی واقع شده است که سال ها پذیرای مستمعان و شاگردان حضرت امام بوده است.
کابوشینسکی یکی از ایران شناسان غربی، خانه امام را این گونه وصف می کند: «امام خمینی قبلاً به اتفاق همسر و پنج فرزندش در خانه کوچکی، واقع در خیابان باریک و ناهمواری زندگی می کرد که از وسط آن جوی آبی می گذشت.
این خانه نه تنها محل سکونت امام بوده بلکه بسیاری از دیدارهای مردمی، سخنرانی‌ها و جلسات مهم سیاسی ایشان نیز در این مکان برگزار می‌شده که سخنرانی ایشان علیه تصویب قانون کاپیتولاسیون یکی از آن‌ هاست.
خانه حضرت امام خمینی (ره) در تاریخ ۱۱ تیر ۱۳۷۵ با شماره ثبت ۱۷۴۵ به‌ عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.


 

تجدید میثاق دانشگاهیان صنعتی قم با امام خمینی (ره)

چهارشنبه هفدهم بهمن 1397 ساعت 2:44 ب ظ
مرکز آموزش های آزاد و مجازی دانشگاه صنعتی قم برگزار کرد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: مرکز آموزش های آزاد و مجازی دانشگاه صنعتی قم با حضور مهندسان استان سه دوره از دوره های نظام مهندسی را برگزار کرد.
در دوره های آموزشی ارتقای پایه پروانه اشتغال به کار مهندسان ، کلاس مبحث 16 مجریان، تاسیسات بهداشتی با تدریس مهندس داود بیطرفان استاد پیشکسوت تاسیسات کشور ، کلاس بهینه سازی و صرفه جویی در مصرف انرژی ویژه مهندسان برق با تدریس مهندس الهی منش و کلاس مبانی گود برداری ، ژئوتکنیک و سازه های نگهبان ویژه مهندسین عمران با تدریس دکتر سید حمید لاجوردی دکترای تخصصی عمران از فرانسه برگزار شد.
دکتر عباس ملاتقی مسئول مرکز آموزش های آزاد و مجازی دانشگاه صنعتی قم از برگزاری موفق این سه دوره آموزشی خبر داد و افزود:  طبق برگزاری جلسات متعدد با مسئولین سازمان نظام مهندسی استان و درخواست مهندسان عضو این سازمان ، طی برنامه ریزی های صورت گرفته دو دوره مهم ویژه مهندسین مکانیک و عمران در اسفند ماه سال جاری برگزارخواهد شد.

استقبال از غرفه دانشگاه صنعتی قم در نمایشگاه شکوه چهل ساله
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: با نمایش دستاوردهای علمی و پژوهشی اساتید و دانشجویان دانشگاه صنعتی قم در نمایشگاه شکوه چهل ساله استان ، غرفه این دانشگاه بسیار مورد توجه مردم و مسئولین قرار گرفت.









حال و هوای چهل سالگی انقلاب در دانشگاه صنعتی قم
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: با پرپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب و برگزاری برنامه های فرهنگی دانشگاهیان دانشگاه صنعتی قم چهل سالگی انقلاب را گرامی داشتند.
ختم قرآن و نثارش به روح پرفتوح امام خمینی(ره) و شهدای همیشه جاوید انقلاب اسلامی، برگزاری تریبون آزاد با محوریت شاخص های یک فرد انقلابی، نمایش پوسترهایی از پیشرفت های علمی و پژوهشی انقلاب اسلامی، برگزاری مسابقات دارت و فوتبال دستی از جمله برنامه های دانشگاه صنعتی قم در دهه مبارک فجر می باشد.








حال و هوای چهل سالگی انقلاب در دانشگاه صنعتی قم

سه شنبه شانزدهم بهمن 1397 ساعت 1:45 ب ظ
بخشی از دستاوردهای علمی و پژوهشی انقلاب اسلامی در نمایشگاه شکوه چهل ساله
 به گزارش روابط عمومی دانشگاه: در راستای تبیین و نمایش دستاوردهای انقلاب اسلامی در استان قم و ارائه پیشرفت‌هایی که طی 40 سال اخیر در ایران صورت گرفته، نمایشگاه «شکوه چهل ساله» در قم از یکشنبه14/11/1397 در مصلای قدس افتتاح شد.
این نمایشگاه با حضور آیت‌الله سید محمد سعیدی امام جمعه قم و تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)، بهرام سرمست استاندار قم، سعید زرندی، معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن، تجارت و جمعی از مدیران استانی افتتاح شد.
در این نمایشگاه که برای ارائه دستاوردهای انقلاب اسلامی برپا شده، 70 دستگاه اجرایی، نهاد فرهنگی، ارگان‌های ملی و حوزوی حضور دارند و با برپایی غرفه‌هایی مجزا، به معرفی دستاوردها و عملکرد خود در چهال سالگی انقلاب اسلامی پرداخته‌اند.
در حوزه آموزش و پژوهش دانشگاه صنعتی قم با ارائه دستاوردهای علمی و پژوهشی اساتید و دانشجویان این دانشگاه، نظر مسئولان و عموم مردم را به خود جلب کرده است.





توسعه فضای سبز  در دانشگاه صنعتی قم
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: با توجه به پیگیری های دکتر رضایی نور رئیس دانشگاه صنعتی قم در خصوص تحول فضای سبز دانشگاه، مشاور عالی دکتر امیرآبادی عضو هیات رئیسه و نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی از دانشگاه بازدید کرد.
در این بازدید وی ضمن اشاره به پیشرفت های اخیر دانشگاه صنعتی قم، از در اختیار قرار دادن ۵۰ دستگاه کامیون خاک مخلوط و 60 دستگاه کامیون ماسه به صورت رایگان جهت توسعه فضای سبز این دانشگاه خبر داد.
 شایان ذکر است پس از قطعی شدن طرح توجیهی فضای سبز دانشگاه صنعتی قم اقدامات عملی در این خصوص صورت خواهد گرفت.

توسعه فضای سبز در دانشگاه صنعتی قم

دوشنبه پانزدهم بهمن 1397 ساعت 9:20 ق ظ
اولین جشنواره دانشجویی درحوزه دانشگاه سبز برگزار می شود
اولین جشنواره دانشجویی ایده ها و دستاوردهای برتر علمی،فرهنگی و هنری درحوزه دانشگاه سبز برگزار می شود.

صفحه 1 از 3 | از رکورد 1 تا 15 | از مجموع : 32
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود