امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

اولین نشست رئیس دانشگاه صنعتی قم با اعضای شورای صنفی جدید

دوشنبه بیست و نهم بهمن 1397 ساعت 9:58 ق ظ
اولین نشست رئیس دانشگاه صنعتی قم با اعضای شورای صنفی جدید
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: پس از برگزاری انتخابات شورای صنفی و مشخص شدن اعضا،دکتر رضایی نور رئیس دانشگاه صنعتی قم با اعضای شورای صنفی جدید در راستای رفع مشکلات صنفی، رفاهی و آموزشی دانشجویان دیدار و گفتگو کرد.

 در این جلسه دکتر رضایی نور ضمن ابراز خرسندی از این دیدار، اعضای شورای صنفی را نماینده دانشجویان دانشگاه دانست و افزود: مسئولین دانشگاه ، اعضای شورای صنفی را همکار خود می دانند. در واقع اعضای شورای صنفی در رفع مشکلات دانشجویان بازوی کمکی مسئولین هستند .
 وی گفت: در خصوص پیگیری مطالبات دانشجویان تشکیل شورای نظارت بسیار ضروری می باشد،البته اقدامات اولیه در این زمینه صورت گرفته است.
 رئیس  دانشگاه صنعتی قم افزود: با توجه به  رویکرد جدید دفتر نظارت و ارزیابی در دانشگاه، با ارزیابی اساتید بهبود آموزش در دستور کار مسئولین قرار گرفته است.
 وی خاطر نشان ساخت: با ارزیابی ۳۶۰درجه کلیه اساتید و کارکنان از جانب مافوق، همکار، زیر دست و ارباب رجوع مورد نظارت و ارزیابی قرار می گیرند که این  امر باعث اصلاح روند ها و رویه ها در امور دانشگاه خواهد شد.
 دکتر رضایی نور با اشاره به سیاست گذاری های جدید در دانشگاه گفت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته بهسازی و تجهیز کلیه کلاسها  تا پایان سال آتی انجام خواهد شد.

 وی از جذب۱۷  استاد هیات علمی تا پایان سال آتی خبر داد و افزود:  تمام تلاش ما جذب اساتید نخبه، و پویا است که  به  رشد علمی و پژوهشی دانشگاه کمک ویژه ای داشته باشند و همچنین بستر مناسب را برای فعالیت های علمی و پژوهشی دانشجویان مهیا کنند و مهندسان کارآفرین و کارآمدی را تقدیم جامعه نمایند.
 اعضای شورای صنفی نیز ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های بی وقفه دکتر رضایی نور جهت رفع مشکلات دانشجویان و همچنین ایجاد تغییرات مثبت در کلیه قسمت های دانشگاه، پیگیری مطالبات دانشجویان و ارتباط بیشتر مسئولین دانشگاه را با شورای صنفی خواستار شدند.

   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود