امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

پیام تبریک رئیس دانشگاه صنعتی قم به مناسبت آغاز سال1400

چهارشنبه بیست و هفتم اسفند 1399 ساعت 1:36 ب ظ
پیام تبریک رئیس دانشگاه صنعتی قم به مناسبت آغاز سال1400
به گزارش روابط عمومی دانشگاه  دکتر جلال رضائی نور رئیس دانشگاه صنعتی قم در پیامی فرا رسیدن نوروز و سال نو را تبریک گفت. متن این پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ
مبارک باد سال نو که آغازش با رستاخیز  طبیعت و شکوفه و رویش و سبزه همراه است.
بهار، فصل روییدن است و شادابی، فصل ایمان است و شکوه جلوه ی خداوند، بار دیگر نشانه ای بدیع از آیات الهی در جهان متجلی گشته و زمین آیه های سرسبزی و حیات را به تلاوت نشسته است. پیام بهار، نو شدن و بازآفرینی برای انسان و طبیعت است. وامسال چه نیکو بهاریست که درآغازش، نسیم دل انگیزبهاری  با عطر قدوم  سراسر نور حضرت ولیعصر (عج) عجین شده است. امیدوارم فضای بهاری مان از عطر معنوی بهار مهدوی لبریز گردد و بتوانیم با پیروی از رفتار و کردار علوی، همگام با تحول طبیعت، شاهد تحول در اخلاق و صفات خویش باشیم وامسال، سال ظهور حضرتش باشد.
دانشگاه صنعتی قم در سال 1399 و در دوران سخت کرونا با همت و تلاش فرد فرد دانشجویان عزیز، اعضای محترم هیات علمی و کارمندان گرامی موفقیت های بزرگی  را در زمینه های مختلف فرهنگی، آموزشی، پژوهشی و خدمت رسانی به مردم عزیز کشورمان به دست آورد و امیدوارم سال جدید نیز در سایه مجاهدت و تلاش بیش از پیش خانواده بزرگ دانشگاه صنعتی با تاسی به تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در سالی که مزین به نام« تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها» شده است، سالی سراسر تلاش و حرکت و تعالی برای ایران اسلامی باشد.
اینجانب به جهت این توفیقات، در آستان الهی سر بر سجده شکر می سایم و همراهی و همدلی اعضای محترم هیات علمی، کارمندان خدوم و پرتلاش، دانشجویان عزیز و خانواده‌های محترم آنها را ارج نهاده و از خداوند منان برای دانشگاهیان دانشگاه صنعتی قم، آرزوی سالی پربرکت همراه با بهروزی، سلامتی و موفقیت مسئلت دارم و امیدوارم در سال جدید بیش از پیش در مسیر اعتلای نظام جمهوری اسلامی ایران و تحقق اهداف دانشگاه حرکت نمائیم.
   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود