امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

گرامیداشت روز مهندس در دانشگاه صنعتی قم بصورت وبینار برگزار شد

چهارشنبه ششم اسفند 1399 ساعت 10:52 ق ظ
گرامیداشت روز مهندس در دانشگاه صنعتی قم بصورت وبینار برگزار شد

به مناسبت گرامیداشت سالروز تولد خواجه نصیرالدین طوسی و بزرگداشت روز مهندس مراسمی به صورت مجازی با حضور ۴۰۰ نفر از دانشجویان و جناب آقای مهندس حیدری، مدیرعامل کارخانه لوازم خانگی فریدولین به عنوان کارآفرین برتر به همت مدیریت فرهنگی دانشگاه صنعتی قم برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی قم؛ در این وبینار ابتدا حجت الاسلام دکتر قربانی مبین مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه، ضمن تبریک روز مهندس به دانشجویان و ذکر این حدیث از امام علی علیه السلام که فرموده است : بلندی مرتبه به همت های بلند است، گفت: روز مهندس به مناسبت میلاد خواجه نصیر طوسی نام گزاری شده است . این علامه ذوفنون با تاسی به مولای خود علی علیه السلام با همتی بلند ، علوم مختلف را آموخت وچنان که در تاریخ نقل شده است در فلسفه، کلام، فقه ،نجوم، ریاضییات، معماری و علوم دیگر سرآمد روزگار خود شد. لذا الگوی خوبی برای دانشمندان و مهندسان است تا با همت بلند بتوانند قله های علمی را فتح کنند.
 دکتر رضایی نور رئیس دانشگاه صنعتی قم هم ضمن عرض تبریک به مناسبت روز مهندس و بزرگداشت شخصیت علمی خواجه نصیرالدین طوسی به دانشجویان گفت:مهندسان، نقش مهمی در توسعه، آبادانی و عمران کشور دارند وبه همین منظور می بایست در روز گرامیداشت علامه خواجه نصیرالدین طوسی، از این قشر اثرگذار جامعه تجلیل نمود.
وی با تشریح موفقیت دانشگاه صنعتی قم در طرح پایش سال ۱۳۹۹ و کسب رتبه اول اشتغال دانش آموختگان دانشگاه صنعتی قم، به پرسش های دانشجویان که از طریق سامانه پیامکی مطرح شده بود پاسخ داد.
دکتر قنبری معاون آموزش دانشگاه صنعتی قم نیز در ادامه برنامه به سئوالات دانشجویان در زمینه آموزش که از طریق سامانه پیامکی مطرح شده بود پاسخ داد.
در پایان این برنامه به 11 نفر از شرکت کنندگان در این وبینار هدایایی به قید قرعه تعلق گرفت.







   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود