امروز : یکشنبه پانزدهم مهر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

بیانیه اساتید و کارکنان دانشگاه صنعتی قم در خصوص عملیات غرور آفرین وعده صادق۲

جمعه سیزدهم مهر 1403 ساعت 0:8 ق ظ
بیانیه اساتید و کارکنان دانشگاه صنعتی قم در خصوص عملیات غرور آفرین وعده صادق۲
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، جمعی از اساتید و کارکنان دانشگاه صنعتی قم با صدور بیانیه ای حمایت کامل و همه جانبه خود را ازعملیات وعده صادق ۲اعلام کردند. متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است: 


 بسم الله الرحمن الرحیم

قَاتِلُوهُمْ يُعَذِّبْهُمُ اللَّهُ بِأَيْدِيكُمْ وَيُخْزِهِمْ وَيَنْصُرْكُمْ عَلَيْهِمْ وَيَشْفِ صُدُورَ قَوْمٍ مُؤْمِنِينَ

عملیات انتقامی وعده صادق ۲ که پس از یک دوره خویشتن داری در برابر نقض حاکمیت جمهوری اسلامی ایران توسط رژیم صهیونیستی در ترور دکتر اسماعیل هنیه در خاک تهران، مطابق با حق کشور در دفاع مشروع از خود وفق منشور ملل متحد و در پاسخ به ترور غمبار شهید سید حسن نصرالله و سرلشکر شهید عباس نیلفروشان مستشار نظامی ایرانی انجام شد، یک عملیات شجاعانه، جوانمردانه ومشروع بود. این عملیات قهرمانانه که پایگاه های نظامی و مراکز امنیتی رژیم غاصب صهیونیستی را هدف گرفت، مرهمی بر آلام ملت ایران و تمام آزادگان سرافزار نسبت به جنایت های بیشمار رژیم نامشروع صهیونیستی شد و موجب درهم شکسته شدن هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی و مخدوش شدن تصویر شکست ناپذیری که این رژیم نامشروع سعی در القای آن داشت شد. این عملیات دلاورانه فضای بدبینی که در سایه تبلیغات سنگین ضد ایرانی بر ذهن برخی عارض شده بود را شکست، دل کودکان غزه را شاد کرد و بار دیگر توانمندی بالای تاکتیکی فرزندان خمینی کبیر را به اثبات رساند و نشان داد که ایرانی می تواند. ما اساتید و کارکنان دانشگاه صنعتی قم، از تمام دست اندرکاران اجرای این عملیات خصوصا نیروی پر افتخار هوافضای سپاه جمهوری اسلامی ایران که تحت هدایت مقام معظم رهبری اتفاقی تاریخی را رقم زدند سپاسگزاری کرده و حمایت کامل و همه جانبه خود از این عملیات و اقدامات احتمالی بعدی را اعلام می داریم.
و لینصرن الله من ینصره ان الله لقوی عزیز

جمعی از اساتید و کارکنان دانشگاه صنعتی قم
 
 
 
 
   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود