امروز : دوشنبه شانزدهم مهر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

 جامعه دانشگاهی صنعتی قم با انتشار بیانیه ای اهانت نشریه فرانسوی را به مقام عظمای ولایت محکوم کرد

دوشنبه نوزدهم دی 1401 ساعت 9:6 ق ظ
 جامعه دانشگاهی صنعتی قم با انتشار بیانیه ای اهانت نشریه فرانسوی را به مقام عظمای ولایت محکوم کرد
 به گزارش روابط عمومی دانشگاه، جامعه ولایت مدار دانشگاهی صنعتی قم با انتشار بیانیه ای اهانت نشریه فرانسوی را به مقام عظمای ولایت محکوم کرد. متن کامل این پیام به شرح ذیل است:  
بسمه تعالی
شما اگر گمان کنید که در تمام دنیا، رئیس جمهورها و سلاطین و امثال اینها، یک نفر را مثل آقای خامنه ای پیدا کنند که متعهد به اسلام باشد و خدمتگزار و بنای قلبی اش بر این باشد که به ملت خدمت کند، پیدا نمی کنید.ایشان را من سالهای طولانی می شناسم.(صحیفه امام،ج 17،ص 272)

توهین بی شرمانه نشریه دست نشانده فرانسوی علیه رهبر معظم انقلاب اسلامی نشانگر خصومت و شکست نقشه های شوم دشمنان قسم خورده این انقلاب است.
اقدام این نشریه شیطانی که سابق بر این نیز به ساحت مقام ملکوتی پیامبر اسلام(ص) توهین کرده بوده است، قابل بخشش نیست.آنهایی که خود را مهد تمدن و آزادی می دانند بار دیگر چهره واقعی خود را که سراسر کینه، دشمنی، تبعیض گرایی و رفتارهایی ضد حقوق بشر است، نشان دادند.
چقدر  دشمنان ما  ساده لوح و حقیر هستند که پس از گذشت این همه سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی هنوز نفهمیده اند که انقلاب اسلامی،امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و شهدای همیشه جاوید خط قرمز این ملت بیدار و با بصیرت هستند. پس بدانید و آگاه باشید که این بی حرمتی وقیحانه شما بی پاسخ نخواهد ماند.
جامعه دانشگاهی صنعتی قم ضمن محکومیت این اقدام مذبوحانه نشریه شارلی ابدو، از هیئت محترم دولت و تمامی نهادهای ذی ربط برخورد قاطع با دست اندرکاران این نشریه که دست نشانده استکبار هستند را خواستار است.
 
 
   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود