امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

RSS
همایش شاخه های مدیریت جهادی در دانشگاه صنعتی قم برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: همایش شاخه های مدیریت جهادی با حضور مهندس رستم قاسمی وزیر سابق نفت، به همت بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی قم در سالن همایش های شهید آخوندی این دانشگاه برگزار شد.
در این همایش مهندس قاسمی با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور گفت: باور اقتصادی و اینکه «ما می‌توانیم» از اهم امور است و توجه به نسل جوان و دانشگاهی در سیر پیشرفت آن لازم است.
وی با بیان اینکه اقتصاد سیر تحولی داشته است و قبلا به آن بی توجهی می شده است، بیان کرد: امروزه حتی جنگ‌ها بر محور اقتصاد می‌چرخند.
وزیر سابق نفت بیان کرد: با وجود منابع طبیعی در ایران و نیروی انسانی هوشمند و توانمند، جغرافیای طبیعی و منابع معدنی مختلف این فرصت به وجود می‌آید که اقتصادی پویا و قدرتمند داشته باشیم.
وی افزود: شناسایی جایگاه اقتصادی باعث ارتقای تولید می شود و خوشبختانه در تحریم‌های اخیر این جایگاه برای ما مشخص شده است.
وی اظهار کرد: امروز به مدیریت جهادی که در دوران دفاع مقدس محقق شد، نیازمندیم و از سویی باید مدل اقتصادی کشور را مشخص کنیم زیرا در حال حاضر مدل اقتصادی ما مردمی است.
وزیر سابق نفت بیان کرد: مطالبه اقتصادی که از سوی اقشار مختلف مطرح می‌شود، امر مهمی است و تا زمانی که کشور به یک کارگاه و کارخانه تولیدی بزرگ تبدیل نشود، شرایط اقتصادی ما کماکان در وضع کنونی باقی خواهد ماند.
 
حضور دانشگاه صنعتی قم در  نمایشگاه فن بازار هفته پژوهش
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: همزمان با هفته پژوهش ، نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن بازار استان با حضور استاندار و جمعی از مسئولین استان، در پنج بخش حوزوی، فناوری، سازمان ها و شرکت های دولتی، دانشگاه ها و مراکز رشد در دانشگاه قم برگزار گردید.
دانشگاه صنعتی قم نیز به همت دفتر کارآفرینی و ارتباط با صنعت، با ارائه آثار پژوهشی و محصولات فناورانه خود در این نمایشگاه، حضور فعالی داشته است . از جمله محصولات ارائه شده در این نمایشگاه هگزا روتور (رباط پرنده 6 موتوره)، سیستم خانه هوشمند، بازوی رباط، رباط جاسوسی و ... بوده است.

حضور دانشگاه صنعتی قم در نمایشگاه فن بازار هفته پژوهش

چهارشنبه بیست و پنجم آذر 1394 ساعت 9:47 ق ظ
اولین یادبود شهدای انتفاضه سوم در دانشگاه صنعتی قم برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: اولین یادبود شهدای انتفاضه سوم با حضورخالد قدومی نماینده جنبش حماس در ایران به همت بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی قم در سالن همایش های شهید آخوندی این دانشگاه برگزار شد.
خالد قدومی با بیان اینکه مبارزان فلسطینی در برابر ظلم و ستم صهیونیست‌ها دارای نوآوری و ابتکار هستند، اظهار داشت: برخی مدعی‌اند اقدام‌های جوانان فلسطینی نظیر انتفاضه، بدون در اختیارداشتن سلاحِ مناسب نوعی خودکشی است در حالی‌که از نظر ما این مرگی است در برابر پیروزی .

وی خاطرنشان کرد: انگیزه جوانان ما مبارزه با ظلم و استبداد جهانی است، اما این تنها عامل و انگیزه نیست، بلکه مبارزان فلسطینی از تاثیری که شهادت در به ثمر نشستن پیروزی‌های دیگر دارد، آگاه هستند.

قدومی با اشاره به فتوای جدید 100 خاخام یهودی مبنی بر حرام بودن رفت و آمد به مسجد الاقصی برای یهودیان، گفت: نتانیاهو نیز وزیران کابینه خود را از رفتن به این مسجد منع کرده است.

نماینده جنبش حماس درایران تصریح کرد: جوانان ما با سلاح سرد و سنگ به مقابله با یکی از مجهز‌ترین ارتش‌های جهان پرداختند.

نماینده جنبش حماس در ایران با بیان اینکه روحیه عزت‌مندانه در تمام مردم فلسطین حاکم است، بیان کرد: مبارزان ما علی‌رغم روحیه شهادت طلبی دارای طبعی لطیف نیز هستند.

قدومی روحیه بالای فلسطینی‌ها را درخور تقدیر دانست و گفت: جایزه ما پیروزی نهایی از جانب خداست.

قدومی تصریح کرد: آمریکا به تازگی یک میلیارد دلار به ارتش اسرائیل برای ادامه جنایتکاری‌هایش در سرزمین‌های ما کمک کرده است.

وی با بیان اینکه ملت ما راه حل‌های سیاسی را نیز تجربه کرده اند،عنوان کرد: مقاومت ما ادامه دارد و علی‌رغم بسته بودن گذرگاه‌ها و کمبود دارو و غذا، ما به راه خود ادامه می دهیم ، چرا که مرگ در حالِ مبارزه، شرافت‌مندانه‌تر از مرگ به دلیل گرسنگی و بیماری است.

نماینده جنبش حماس در ایران با تاکید براینکه هدف رژیم صهیونیستی از مذاکره بزک‌ کردن چهره خود در نزد اذهان عمومی و رسانه‌های جهان است، اظهار داشت: ملت ما برای آزاد سازی فلسطین راهی جز انتفاضه ندارد.

وی درباره پایداری انتفاضه تصریح کرد: برادران فلسطینی با آنچه در توان داشتند از جمله سنگ و سلاحِ سرد، به خیابان‌ها آمدند و از سوی دیگر در ادامه مبارزه‌های خود دست از نوآوری و خلاقیت دست برنداشتند.

وی با اشاره به گسترش انتفاضه سوم در تمام خاک فلسطین افزود: مقاومت در غزه مانند دژ محکمی همچنان پابرجا بوده و انتفاضه در قدس و الخلیل به قوت خود باقی است.

قدومی از جنگ نرم اسرائیل در پایتخت‌های اسلامی جهان خبر داد و افزود: ترور دانشمندان هسته‌ای، فرستادن جاسوس و نفوذ از طریق شبکه‌های اجتماعی و مجازی از ابزارهای رژیم صهیونیستی برای مبارزه نرم است.

وی با اشاره به سخن امام خمینی (ره) مبنی بر غده سرطانی بودن اسرائیل گفت: مسئله مهم درباره این رژیم، نفوذ آن در کشورهای آسیای میانه است، بنابراین ما برای رویارویی با این نفوذ باید هشیار و خلاق باشیم.
وی به لزوم حفظ وحدت، همدلی و کنارگذاشتن اختلاف‌ها در بین مسلمان اشاره کرد و گفت: تنها رژیمی که از این اختلاف ها سود می‌برد، رژیم صهیونیستی است زیرا این اختلاف‌ها چیزی جز جنگ و خونریزی برای مسلمانان ندارد. از همین حیث باید در کنار هم یک برنامه عملی جهت وحدت امت اسلامی داشته باشیم تا قدس و مسجد‌الاقصی را آزاد کنیم.
در انتها ارتباط مستقیم تصویری با خالد ازبط سخنگوی جبهه مردمی مقاومت در فلسطین برقرار شد و حضار با شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا انزجار خود را نسبت به صهیونیست ها نشان دادند.
 
استاد دانشگاه صنعتی قم به عنوان پژوهشگر و فناور برتر استان معرفی شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: همزمان با هفته پژوهش، در 5 گروه کشاورزی، فنی و مهندسی، علوم پزشکی، علوم پایه و حوزوی پژوهشگران برتر استان انتخاب شدند.
دکتر محبوبه شمسی مدیر آموزش و مدیرگروه کامپیوتر نرم افزار دانشگاه صنعتی قم به عنوان پژوهشگر برتر استان در زمینه فنی و مهندسی انتخاب شد.
 
اولین نرم افزار رشته پلیمر (polymer info ) به صورت اندروید در ایران توسط دانشجویان دانشگاه صنعتی قم انجام شد

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه: اولین برنامه فارسی رشته پلیمر به صورت اندروید در ایران توسط دانشجویان دانشگاه صنعتی قم انجام شد.
این برنامه که با راهنمایی دکتر محسن محمدی از اساتید هیات علمی پلیمر این دانشگاه و با همت محمد امین عباس زاده، امیر حسام عرب سرخی، مهران سعادتمند، مهدی مکتبی  از دانشجویان دانشگاه صنعتی قم، طی شش ماه تلاش شبانه روزی نوشته شده است که به صورت تخصصی به معرفی 70 پلیمر اصلی این رشته پرداخته و ساختار، سنتز، ویژگی های فیزیکی ، مکانیکی و مشخصات فرایند آن ها را نشان می دهد.
این نرم افزار در سه بخش آرشیو آنلاین ویدئویی، کتاب ها و منابع خاص رشته پلیمر به صورت آنلاین و جزئیات و کلیات 70 پلیمر اساسی این رشته را به آسانی در دسترس مهندسان قرار می دهد.
حضور عوامل برنامه تلویزیونی (از لاک جیغ تا خدا )در دانشگاه صنعتی قم
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: همزمان با روز دانشجو، عوامل برنامه تلویزیونی (از لاک جیغ تا خدا )به همت خانم فاطمه کریمی از دانشجویان رشته کامپیوتر دانشگاه و حوزه ریاست با حضور مهندس صالح نامی و همسرش که از شرکت کنندگان در این برنامه تلویزیونی بودند در بین دانشجویان دانشگاه صنعتی قم حضور یافتند.
در این برنامه آقای تفکری کارگردان ،تهیه کننده و خواننده این برنامه به توضیحاتی در مورد چرایی و چگونگی ساخته شدن این برنامه از شبکه دو سیمای جمهوری اسلامی ایران پرداخت. وی افزود: به دلیل نو بودن ایده ها و صحبت های گرم و صمیمی میهمانان این برنامه ، از لحاظ جذب مخاطب و تاثیر گذاری، برنامه (از لاک جیغ تا خدا )رتبه سوم و تیتراژ آن رتبه دوم برنامه های شبکه دو سیما را به خود اختصاص داده است.
در انتها مهندس صالح نامی و همسرش به بیان گذشته شان و نحوه تغییر مسیر زندگی شان پرداختند.
کارگاه آموزشی اطفاء حریق  در دانشگاه صنعتی قم برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: کارگاه اطفاء حریق به همت اداره حراست دانشگاه ، روز سه شنبه 94/9/17 با حضور کارکنان در سالن همایش های شهید آخوندی دانشگاه صنعتی قم برگزار شد.
در این کارگاه مهندس بیگدلی مسئول ایستگاه شماره ۱۱ آتش نشانی استان قم به بیان توضیحاتی در مورد نحوه پیشگیری از آتش سوزی و شیوه های صحیح اطفاء حریق پرداخت.
همچنین حضار در محوطه دانشگاه به طور عملی با نحوه استفاده از کپسول های آتش نشانی جهت اطفاء حریق آشنا شدند.
در پایان نیز مهندس رضایی پویا مدیر اداره حراست از برگزاری کارگاه آشنایی با شیوه های نوین جاسوسی خبر داد.
روز دانشجو در دانشگاه صنعتی قم
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: مراسم روز دانشجو با حضور هیات رئیسه، کارکنان و دانشجویان در سالن همایش های شهید آخوندی دانشگاه صنعتی قم، به همت مدیریت فرهنگی برگزار شد.
در این مراسم دکتر خوشنویسان رئیس دانشگاه صنعتی قم ضمن گرامی داشت روز دانشجو به توضیحاتی در مورد وقایع روز ۱۶ آذر پرداخت. وی افزود: طبق فرموده مقام معظم رهبری( مدظله العالی) جهاد علمی وظیفه اصلی هر دانشجو و حق جویی و جسارت از خصوصیات مهم آنها است. اگر این صفات در دوران دانشجویی متبلور شود ، افراد می توانند در تمام مراحل زندگی با حق جویی و جسارت بسیاری از مسائل و مشکلاتشان را حل کنند.
دکتر خوشنویسان منصف بودن را شاخه ای از بصیرت دانست و افزود: مطالبه گری دانشجو جهت بهتر شدن فضای علمی ، حق دانشجویان است و ما تا حد امکان با همکاری اساتید و دانشجویان این فضا را ایجاد خواهیم نمود.
وی خاطر نشان کرد: با توجه به ماموریت گرا شدن دانشگاه در زمینه صنعت زیست سازگار ، ما به دنبال یک دانشگاه تخصصی هستیم. در این برهه از زمان کیفی سازی برای ما مهم است نه کمیت گرایی.یک دانشگاه تخصصی اساتید مجرب و دانشجویان پژوهشگر دارد.
رئیس دانشگاه صنعتی قم افزود: بنده به آینده این دانشگاه امیدوارم چرا که اساتید ما اکثرا از دانشگاه های معتبر و مطرح کشور هستند و دانشجویان ما پتانسیل های خوبی در زمینه های علمی دارند.
در ادامه حجت الاسلام والمسلمین آخوند زاده نماینده دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه ضمن بزرگداشت روز دانشجو افزود: دانستن وقایع تاریخی امری بسیار مهم و ضروری است ، چرا که با دانستن تاریخ می توان وقایع را از زوایای مختلف مورد نقد و بررسی قرار داد. وقتی وقایع ۱۶ آذر را تجزیه و تحلیل می کنیم به از خود گذشتگی و درک عمیق دانشجویان خواهیم رسید . امروز وظیفه شما دانشجویان است که با حضور در یکایک صحنه های علمی و فرهنگی نام ایران اسلامی را زنده و جاوید نگاه دارید.
پرسش های دانشجویان از هیات رئیسه دانشگاه ، تواشیح خوانی گروه قمر بنی هاشم و برگزاری مسابقه از دیگر برنامه های این مراسم بوده است.

روز دانشجو در دانشگاه صنعتی قم

چهارشنبه هجدهم آذر 1394 ساعت 10:11 ق ظ
از پژوهشگران برتر دانشگاه صنعتی قم تقدیر شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: طی برگزاری مراسمی با حضور هیات رئیسه، مهندس اله یاری رئیس انجمن صنایع همگن پلاستیک استان ، کارکنان و دانشجویان، به همت دفتر مدیریت پژوهش دانشگاه، روز یکشنبه94/9/15 در سالن همایش های شهید آخوندی دانشگاه صنعتی قم از پژوهشگران برتر تقدیر به عمل آمد.
در این مراسم دکتر خوشنویسان ضمن اشاره به اهمیت پژوهش افزود: انجام امور پژوهشی احتیاج به آماده سازی یک سری زیر ساخت ها دارد که در این دانشگاه تا حدی آماده سازی شده است و نتیجه آن را در ارتقای امتیاز پژوهشی اساتید هیات علمی می توان مشاهده کرد.
رئیس دانشگاه صنعتی قم افزود: با توجه به ماموریت گرا شدن دانشگاه در زمینه فناوری زیست سازگار توجه به پژوهش در اولویت قرار خواهد گرفت. همچنین امروز این نیاز در بین دانشجویان دانشگاه صنعتی قم احساس می شود. وی خاطر نشان ساخت: طی در خواست های مکرر دانشجویان مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد جهت انجام امور پژوهشی ، بودجه خاصی را به پژوهش های دانشجویی اختصاص داده شده است و همچنین با ایده های جدید، انجمن رباتیک فعالتر و انجمن نانو فناوری نیز تشکیل خواهد شد.
دکتر کریمی معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه ضمن اشاره به نمایشگاه فن بازار و سایر برنامه های هفته پژوهش به توضیحاتی در مورد ماموریت گرا شدن دانشگاه و نقش صنعت در حفاظت از محیط زیست پرداخت.
مهندس اله یاری نیز ارتباط صنعت و دانشگاه را پیوندی ناگسستنی دانست و افزود: هر چه این پیوند مستحکم تر باشد پژوهش بیشتر، صنعت فعالتر و اقتصاد پررونق تر خواهد شد.
در انتها نیز از پژوهشگران برتر و اهداکنندگان کتاب، با اهدای لوح تقدیر و جوایزی به رسم یادبود تقدیر و تشکر به عمل آمد.

از پژوهشگران برتر دانشگاه صنعتی قم تقدیر شد

چهارشنبه هجدهم آذر 1394 ساعت 10:9 ق ظ
اسامی داوطلبان عضویت در چهارمین دوره شورای صنفی دانشجویان سال تحصیلی 95-94

اسامی داوطلبان عضویت در چهارمین دوره شورای صنفی دانشجویان سال تحصیلی 95-94

 

 

 

 

 

کد داوطلب

نام خانوادگی و نام

شماره دانشجویی

 

 

1

افخمی سعادت مهرداد

92121404

 

 

2

الطافی امیر

92121803

 

 

3

ذوالقدر مهدی

92121431

 

 

4

سرتیپ زاده سهیل

92122114

 

 

5

عابدینی محمدرضا

92121822

 

 

6

غیاثی مقدم محمدامین

92121324

 

 

7

مقدسی محمد

92122132

 

تاریخ برگزاری انتخابات: دوشنبه 94/9/23 ساعت 9 الی 17

تعداد اعضاء اصلی منتخب : 3 نفر

                                                                  

                                                                                                  کمیته اجرایی برگزاری انتخابات شورای صنفی

پیام دکتر خوشنویسان به مناسبت گرامی داشت روز دانشجو

16 آذر نشان تعهد و تدین دانشجویان در برابر استبداد است. دانشجویانی که سینه خود را در برابر تیرهای استعمار دشمن سپر کردند و فریاد ضد استکباری ملت ایران را به گوش جهانیان رساندند.

یادآوری خاطرات 16 آذرسال 1332 گرچه تلخ است ولی با شهامت و شهادت دانشجویانی چون شهید قندچی، بزرگ‏نیا و شریعت رضوی در صحن دانشگاه، تداعی کننده عظمت، شکوه و اقتدار است ، شکوهی از جنس استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی .

دانشجوی دیروز رسالتش را انجام داد و دانشجوی امروز رسالت خطیرتری را به عهده دارد. همان طور که مقام معظم رهبری( مدظله العالی) می فرمایند: شما دانشجویان نقش مهم خودتان را فراموش نکنید. جهاد علمی داشته باشید،آگاهی سیاسی کسب کنید و نسبت به آنچه که می‏گذرد، هوشیار باشید تا بتوانید در خدمت هدفهای نظام قرار گیرید. پس امید است با کسب علم ، بینش و بصیرت ، دانشجویان این مرز و بوم اعتلای ایران اسلامی را رقم زنند.

برنامه هفته پژوهش
ویژه برنامه هفته پژوهش
روززمانموضوع
   یکشنبه       15 آذر9:30 - 12تلاوت قرآن و پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران
سخنرانی ریاست محترم دانشگاه
سخنرانی مهندس الهیاری رئیس انجمن صنایع همگن پلاستیک
سخنرانی معاونت محترم آموزشی و پژوهشی
تقدیر از پژوهشگران برتر
برنامه های تخصصی هفته پژوهش
   یکشنبه     15 آذر13 - 15سخنرانی مدیر دفتر ارتباط با صنعت با محوریت معرفی صنعت استان
         سخنرانی دکتر شوشتری مدیر مراکز رشد پارک وعلمی و فناوری استان با موضوع معرفی مرکز رشد، پارک علمی و فناوری و صندوق توسعه کریمه
   یکشنبه   15 آذر15 - 17         کارگاه تخصصی رباتیک           توسط آقای دکتر اردستانیآشنایی با علم رباتیک، اشنایی با مسابقات ملی و بین المللی رباتیک و لیگها، اشنایی با فعالیت های صورت گرفته در دانشگاه صنعتی قم
   سه شنبه   17 آذر08:30 - 10:00سمینار مقاله نویسی توسط آقای دکتر فدایی

برنامه هفته پژوهش

جمعه سیزدهم آذر 1394 ساعت 11:56 ب ظ
معاون امور عمرانی استانداری: وقتی در استان قم ادعای صنعتی بودن را داریم پس باید از دانشگاه صنعتی قم حمایت کنیم
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: دکتر خوشنویسان رئیس دانشگاه صنعتی قم با مهندس بهشتی معاون امور عمرانی استانداری دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار دکتر خوشنویسان ضمن اشاره به افزایش تعداد رشته، دانشجو و اساتید هیات علمی و همچنین ارتقای علمی دانشگاه صنعتی قم به ارائه گزارشی از وضعیت فعلی این دانشگاه پرداخت. وی افزود: با توجه به گسترش دانشگاه صنعتی قم، کمبود فضای فیزیکی یکی از بزرگترین معضلات دانشگاه است. تملک زمین12هکتاری در جاده قم –تهران انجام شده است که به محض دریافت اعتبار، ساخت و ساز را آغاز خواهیم نمود.
مهندس بهشتی ضمن ابراز خرسندی از پیشرفت های دانشگاه صنعتی اظهار داشت: وقتی در استان قم ادعای صنعتی بودن را داریم پس باید از دانشگاه صنعتی قم حمایت کنیم. بنده حمایت های همه جانبه خود را جهت اخذ مطالبات دانشگاه صنعتی قم از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و همچنین سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور اعلام می نمایم.
انتصاب استاد هیئت علمی دانشگاه صنعتی قم  به عنوان دبیر علمی سومین کنگره بین المللی علوم ورزشی و سلامت
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: دکتر محمد کریمی از اساتید هیات علمی و مدیر تربیت بدنی دانشگاه صنعتی قم به عنوان دبیر علمی سومین کنگره بین المللی علوم ورزشی و سلامت منصوب شد.
این کنگره در دی ماه سال جاری در دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه شهید بهشتی برگزار خواهد شد.
دیدار هیات رئیسه دانشگاه صنعتی قم با دکتر لاریجانی
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: هیات رئیسه دانشگاه صنعتی قم با دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی روز پنج شنبه 94/9/5 در دفتر ایشان دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار دکتر بهرام خوشنویسان رئیس دانشگاه صنعتی قم به ارائه گزارشی از وضعیت فعلی دانشگاه پرداخت. وی ضمن اشاره به پیشرفت های اخیر دانشگاه به ویژه رشد علمی دانشجویان و درصد بالای قبولی دانشجویان در مقطع تحصیلات تکمیلی در دانشگاه های مطرح ،اظهار داشت: بزرگترین معضل دانشگاه صنعتی قم کمبود فضای فیزیکی است. این فضای فیزیکی درخور دانشجویان و کارکنان این دانشگاه نیست.
وی افزود: با توجه به ماموریت گرا شدن دانشگاه در راستای صنعت زیست سازگار حمایت هر چه بیشتر مسئولین کشوری و استانی می تواند ارتقای بیشتر این دانشگاه را رقم زند. با توجه به مشکلات زیست محیطی و جلسات پی درپی با خانم دکتر ابتکار و سایر مسئولین مربوطه، دانشگاه صنعتی قم می تواند جهت حل این مشکل گام مثبتی را بردارد.
دکتر لاریجانی نیز ضمن ابراز خرسندی از پیشرفت های دانشگاه صنعتی قم و تاکید جهت تشکیل انجمن خیرین در دانشگاه افزود: مسئولین باید حامی این دانشگاه باشند. همچنین جهت ارتباط هر چه بیشتر صنعت با دانشگاه، باید ارتباط های مستمری بین این دانشگاه و صاحبان صنایع صورت گیرد تا صاحبان صنایع با حمایت های مادی و معنوی از دانشگاه صنعتی قم بتوانند از مهندسان مجرب این دانشگاه جهت رشد صنعت داخلی استفاده نمایند.

 

صفحه 1 از 2 | از رکورد 1 تا 15 | از مجموع : 21
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود