امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

دیدار هیات رئیسه دانشگاه صنعتی قم با دکتر لاریجانی

پنجشنبه پنجم آذر 1394 ساعت 4:58 ب ظ
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: هیات رئیسه دانشگاه صنعتی قم با دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی روز پنج شنبه 94/9/5 در دفتر ایشان دیدار و گفتگو کردند.
دیدار هیات رئیسه دانشگاه صنعتی قم با دکتر لاریجانی
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: هیات رئیسه دانشگاه صنعتی قم با دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی روز پنج شنبه 94/9/5 در دفتر ایشان دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار دکتر بهرام خوشنویسان رئیس دانشگاه صنعتی قم به ارائه گزارشی از وضعیت فعلی دانشگاه پرداخت. وی ضمن اشاره به پیشرفت های اخیر دانشگاه به ویژه رشد علمی دانشجویان و درصد بالای قبولی دانشجویان در مقطع تحصیلات تکمیلی در دانشگاه های مطرح ،اظهار داشت: بزرگترین معضل دانشگاه صنعتی قم کمبود فضای فیزیکی است. این فضای فیزیکی درخور دانشجویان و کارکنان این دانشگاه نیست.
وی افزود: با توجه به ماموریت گرا شدن دانشگاه در راستای صنعت زیست سازگار حمایت هر چه بیشتر مسئولین کشوری و استانی می تواند ارتقای بیشتر این دانشگاه را رقم زند. با توجه به مشکلات زیست محیطی و جلسات پی درپی با خانم دکتر ابتکار و سایر مسئولین مربوطه، دانشگاه صنعتی قم می تواند جهت حل این مشکل گام مثبتی را بردارد.
دکتر لاریجانی نیز ضمن ابراز خرسندی از پیشرفت های دانشگاه صنعتی قم و تاکید جهت تشکیل انجمن خیرین در دانشگاه افزود: مسئولین باید حامی این دانشگاه باشند. همچنین جهت ارتباط هر چه بیشتر صنعت با دانشگاه، باید ارتباط های مستمری بین این دانشگاه و صاحبان صنایع صورت گیرد تا صاحبان صنایع با حمایت های مادی و معنوی از دانشگاه صنعتی قم بتوانند از مهندسان مجرب این دانشگاه جهت رشد صنعت داخلی استفاده نمایند.

 

   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود