امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

RSS
رئیس دانشگاه صنعتی قم طی صدور پیامی درگذشت نابغه ریاضی ایران را به خانواده وی و جامعه علمی کشور تسلیت گفت.
 به گزارش روابط عمومی دانشگاه : دکتر بهرام خوشنویسان رئیس دانشگاه صنعتی قم طی صدور پیامی درگذشت نابغه ریاضی ایران را به خانواده وی و جامعه علمی کشور تسلیت گفت. متن این پیام به شرح ذیل است:
پروفسور مریم میرزاخانی نابغه ای که در سال 2005 به عنوان ذهن برتر دنیا معرفی شد، درگذشت. استاد برجسته و جوان دانشگاه استنفورد کالیفرنیا که نام ایران اسلامی را در مجامع علمی جهان طنین انداز کرد در اوج بالندگی و شکوفایی ناباورانه چشم از دنیا فرو بست.
اینجانب درگذشت این بانوی دانشمند را به خانواده وی و جامعه علمی کشور صمیمانه تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال  برای آن مرحومه علو درجات و برای  بازماندگان صبر و سلامتی خواستارم .

 

نشست صمیمانه رئیس دانشگاه صنعتی قم  با کارکنان دانشگاه
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: دکتر بهرام خوشنویسان رئیس دانشگاه صنعتی قم با کارکنان دانشگاه دیدار و گفتگو کرد.
در ابتدا مهندس رضایی پویا مدیر حراست به ویژگی های کارمند نمونه پرداخت. وی داشتن انگیزه را از مهم ترین ویژگی های یک کارمند نمونه دانست .
در ادامه دکتر خوشنویسان رئیس دانشگاه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات بی دریغ  کارکنان جهت سپری نمودن یک سال تحصیلی دیگر، نکاتی را در مورد وضعیت کنونی و افق پیش روی دانشگاه بیان نمود. همچنین کارکنان پرسش ها، ایده ها و نقطه نظرات خود را به صورت شفاهی و مکتوب با رئیس دانشگاه مطرح نمودند.

در پایان نیز دکتر خوشنویسان رئیس دانشگاه، مهندس یاری معاون اداری و مالی و مهندس نیک پور مدیر طرح و برنامه به سوالات مطرح شده پاسخ دادند.
این نشست با تقدیر از خانم نوابی جهت اجرای طرح غدیر در کتابخانه دانشگاه به پایان رسید.

 

نشست صمیمانه رئیس دانشگاه صنعتی قم با کارکنان دانشگاه

شنبه بیست و چهارم تیر 1396 ساعت 12:54 ق ظ
برترین های هفتمیمن مسابقه ملی نانو از دانشگاه صنعتی قم انتخاب شدند

به گزارش روابط عمومی دانشگاه: هفتمین مسابقه ملی نانو همزمان با سراسر کشور در استان قم با حضور 200 داوطلب در دانشگاه صنعتی قم برگزار شد.

در این رقابت نفیسه سادات موسوی و سمیرا نعمتی از دانشجویان رشته مهندسی انرژی دانشگاه صنعتی قم به ترتیب رتبه های اول و دوم را در رشته خود کسب نمودند. همچنین زهرا زمانی و پدرام حضرتی از دانشجویان مهندسی پلیمر دانشگاه صنعتی قم رتبه دوم و سوم را  در گروه مهندسی پلیمر به خود اختصاص دادند.

محمد رضا مقیسه نیز در این مسابقه از دانشجویان مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی قم رتبه چهارم هفتمین مسابقه ملی نانو رادر رشته خود کسب نمود.

 

پیام تبریک رئیس دانشگاه صنعتی قم  به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر
 به گزارش روابط عمومی دانشگاه : دکتر بهرام خوشنویسان رئیس دانشگاه صنعتی قم به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر پیامی به شرح ذیل صادر کرد:
بسم‌الله الرحمن الرحیم
خداوند متعال را شاکریم  که توفیق عبادت در ماه مبارک رمضان را بار دیگر نصیبمان کرد تا علاوه بر گرسنگی و تشنگی که سلامت جسم را به همراه دارد با  تهذیب و تزکیه نفس به آرامشی درونی دست یابیم. سعادتی بزرگ نصیب کسانی شد که در این ماه پرفضیلت توشه ای از تقوا بر گرفتند ، آنچنان که با رشد معنوی  دست یافته در این ایام در دیگر ماه های سال نیز با تزکیه نفس تغییر درونی بزرگی را در زندگی خود ایجاد می نمایند.
 عید سعید فطر که عید بزرگ همه مسلمانان است، علاوه بر عید بندگی نشانگر عظمت اسلام و وحدت بی حد  مسلمانان جهان است که با تفاوت های زبانی، نژادی و...  پس از یک ماه عبادت و روزه داری همه با هم با خواندن نماز عید این روز بزرگ را جشن می گیرند.
 اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات، حلول این عید بزرگ را به جامعه دانشگاهی، اساتید ارجمند، همکاران گرامی و دانشجویان عزیز صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم. همچنین با تامین اعتبار هزینه ی سفر پرفیض  و معنوی مشهد مقدس ویژه کارکنان دانشگاه صنعتی قم، امیدوارم لحظات به یادماندنی را در کنار خانواده های محترمتان داشته باشید.
 
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود