امروز : یکشنبه پانزدهم مهر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

هیات رئیسه دانشگاه صنعتی قم با صدور بیانیه ای از دست‌اندرکاران عملیات غرور آفرین وعده صادق ۲ تقدیر و قدردانی کردند
چهارشنبه یازدهم مهر 1403 ساعت 9:49 ق ظ - توسط : روابط عمومی


به گزارش روابط عمومی دانشگاه، هیات رئیسه دانشگاه صنعتی قم با صدور بیانیه ای مراتب تقدیر و قدردانی خود را از دست اندرکاران عملیات غرور آفرین وعده صادق ۲ اعلام کردند. متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم
قَاتِلُوهُمْ يُعَذِّبْهُمُ اللَّهُ بِأَيْدِيكُمْ وَيُخْزِهِمْ وَيَنْصُرْكُمْ عَلَيْهِمْ وَيَشْفِ صُدُورَ قَوْمٍ مُؤْمِنِينَ ﴾. السورة ورقم الآية: التوبة (14)
به یاری خداوند متعال در انتقام خون شهید مجاهد اسماعیل هنیه در تهران و نقص حاکمیت ملی جمهوری اسلامی ایران و شرارت‌های اخیر این رژیم جنایتکار در به شهادت رساندن فرماندهان و رهبر بزرگ حزب الله سید حسن نصرالله و فرمانده شهید سردار سرلشکر پاسدار عباس نیلفروشان و در پی حمایت از مردم بی‌پناه غزه و مقاوم لبنان وعده صادق ۲ با رمز یا رسول الله به صورت شگفت انگیزی انجام شد.بی شک حمله کوبنده موشکی ایران به اسرائیل جنایتکار با ۲۰۰ فروند موشک بخشی از آلام مردم بی‌گناه غزه و لبنان را التیام بخشید و اینک شاهد این هستیم که به دست سرداران ایرانی که فرزندان خمینی کبیر هستند و به یاری خداوند متعال ضربات جبهه قیام بر پیکر پوسیده و فرسوده رژیم صهیونیستی طوری وارد شد که نیرو و توان مقابله از آنها گرفته شده است . بی‌شک وعده صادق ۲ که 3پایگاه نظامی اصلی و مهم اسرائیل را در هم کوباند، هشداری بزرگ برای جنایتکاران صهیونیستی بود که ایران در دفاع از حقوق مشروع خود در مقابل هرگونه تجاوز و تعرضی با صلابت و قدرت خواهد ایستاد و هر متجاوز شرور را از عملکرد خود پشیمان خواهد کرد. هیئت رئیسه دانشگاه صنعتی قم به نمایندگی از این جامعه دانشگاهی از اقدام شجاعانه و مجاهدانه فرزندان رشید ایران در نیروی هوافضای سپاه پاسداران، ارتش قهرمان جمهوری اسلامی ایران و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح که تحت زعامت مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای ( مدظله العالی ) در انتقام و مجازات رژیم جلاد صهیونیستی موفقیت غرورآفرینی را به ارمغان آوردند، کمال تشکر و قدردانی خود را اعلام می دارد. همچنین با وجود همه تحریم ها و تهدیدهای دشمن به خود می بالیم که ایران این چنین مقتدر با موشک هایی که ساخت شده توسط نخبگان و مهندسان ایرانی است می تواند همچون نگینی در خاورمیانه بدرخشد.

وعَدَ اللَّهُ الَّذِينَ آمَنُوا مِنكُمْ وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ لَيَسْتَخْلِفَنَّهُم فِي الْأَرْضِ كَمَا اسْتَخْلَفَ الَّذِينَ مِن قَبْلِهِمْ وَلَيُبَدِّلَنَّهُم مِّن بَعْدِ خَوْفِهِمْ أَمْنًا
INVALID PLUGIN : Blog - App
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود