امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

نود و هشتمین جلسه اتاق فکر توسعه استان قم

سه شنبه بیست و چهارم تیر 1393 ساعت 2:0 ب ظ
نود و هشتمین جلسه اتاق فکر توسعه استان قم
دكتر لاریجانی،رئیس مجلس شورای اسلامی:شهر مقدس قم هم قطب دین و معارف است و هم صنعت
 به نقل از روابط عمومی دانشگاه : نود و هشتمین جلسه اتاق فکر توسعه استان قم و چهارمین جلسه این اتاق با حضور دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی مسئولین و مدیران ارشد استان در مجتمع طلوع مهر برگزار شد.
در ابتدای این جلسه حجت السلام بنایی: اتاق فکر توسعه استان را به مثابه عقبه فکری استان    قم دانست وجلسات آن را از لحاظ بررسی راهکارهای رشد و توسعه متوازن استان قم در قالب 11 کمیته کاری بسیار كارآمد دانست.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم همچنین فرصت‌های سرمایه گذاری در این استان را مورد تاکید قرار داد و با اشاره به اینکه توسعه استان قم باید متوازن باشد، از تلاش برای جلب سرمایه‌های مردمی و مشارکت سرمایه گذاران در طرح‌های توسعه‌ای استان خبر داد.
در ادامه دكتر لاریجانی افزود: شهر مقدس قم هم قطب دین و معارف است و هم صنعت. برای پیشرفت بیشتر صنعت استان و مطرح شدن آن در كشور باید اقداماتی اساسی صورت گیرد.
وی تصریح كرد :برپایی همایش بین المللی به منظور آشنایی هر چه بیشتر فرصت های     سرمایه گذاری استان می تواند بسیار اثر بخش باشد.
در پایان دكتر محمد صادق آخوندی موئسس و سرپرست جدید دانشگاه صنعتی قم ضمن ارائه گزارشی از عملكرد دانشگاه، دانشگاه صنعتی قم را در پیشبرد صنعت استان بسیار دخیل دانست و همچنین با حضور دانشجویان و اساتید نخبه و خلاق در این دانشگاه،آمادگی خود را جهت برگزاری همایش بین المللی مطرح شده در این جلسه اعلام كرد.
شایان ذكر است ضمن تقدیر و تشكر دكتر لاریجانی از دكتر آخوندی ، طبق صلاح دید ایشان با توجه به اهمیت دانشگاه صنعتی قم جلسه ای مختص این دانشگاه برگزار خواهد شد.


 
 
   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود