امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

حضور دانشگاه صنعتی قم،در اولین كنفرانس بین المللی

دوشنبه هجدهم آذر 1392 ساعت 11:51 ق ظ
حضور دانشگاه صنعتی قم،در اولین كنفرانس بین المللی
حضور دانشگاه صنعتی قم،در اولین كنفرانس بین المللی ارتباطات و فناوری،كارآفرینی و سرمایه گذاری

به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی قم:اولین كنفرانس بین المللی ارتباطات و فناوری،كارآفرینی و سرمایه گذاری با حمایت معاونت توسعه مدیریت و سرمایه گذاری ریاست جمهوری با حضور مقامات رسمی و عالی كشور به ویژه وزیر ارتباطات و فناوری و كار و امور اجتماعی در 23 و 24 اردیبهشت سال 1393 برگزار خواهد شد.
طی مصاحبه تلفنی روابط عمومی دانشگاه صنعتی قم با مهندس دباغیان دبیر علمی كنفرانس،وی از حضور سه دانشمند اروپایی و آسیایی در حوزه كارآفرینی و ICT خبر داد.
وی افزود:ازجمله برنامه های ویژه و كاربردی این كنفرانس برگزاری چهار كارگاه خلاقیت در حوزه ICT،فرصت های شغلی استان قم،كارگاه تبادل آكادمیك دانش ICTبا مدعوین خارجی و چهره های ماندگار جهانی در عرصه كارآفرینی دانست.
مهندس دباغیان دبیر علمی كنفرانس اذعان داشت: با توجه به اینكه تا امروز مقالات زیادی برای كنفرانس ارسال شده است ،كمیته داوران از اساتید دانشگاه های معتبری چون: صنعتی قم،قم ،تهران،خواجه نصیر،اصفهان،صنعتی شریف و آزاد اسلامی می باشند.
در انتها وی هدف از برگزاری این كنفرانس را شناسایی فرصت های كارآفرینی در حوزه ICT و اتصال سرمایه گذران به این مجموعه عنوان كردكه در نهایت موجب اشتغال زایی هر چه بیشتر افراد تحصیل كرده كشور خواهد شد.
   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود