امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

به مناسبت هفته خوابگاه ها دردانشگاه صنعتی قم برگزار شد

یکشنبه بیست و سوم اردیبهشت 1403 ساعت 3:53 ب ظ
به مناسبت هفته خوابگاه ها دردانشگاه صنعتی قم برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، همزمان با هفته خوابگاه ها مراسم جشنی در سالن همایش های شهید آخوندی دانشگاه صنعتی قم برگزار شد.
در این مراسم دکتر رضائی نور رئیس دانشگاه صنعتی قم ضمن تبریک میلاد با سعادت کریمه اهل بیت(س) و دهه کرامت به پیشرفت های اخیر دانشگاه در سال ۱۴۰۳ اشاره کرد. وی گفت: در حالی که دو ماه از سال ۱۴۰۳ نگذشته است مرکز رشد که زیر مجموعه پارک علم و فناوری است به دانشگاه اضافه شده است و زمینه تحقیق و پژوهش برای دانشگاهیان صنعتی قم فراهم شده است . همچنین مجله فصلنامه ریاضیات علوم محاسباتی دانشگاه صنعتی قم اسکوپوس شد که به این ترتیب دانشگاه در بخش بین الملل بیشتر مطرح می شود.
وی افزود:دانشگاه صنعتی قم در نظام رتبه‌بندی سکیگمو قرار گرفت .همچنین در برنامه‌های فرهنگی موکب المعصومه الکریمه دانشگاهیان استان قم با همکاری شما عزیزان به بهترین شکل ممکن برگزار شد . اجتماع شش هزار نفری دختران ایران در حرم مطهر به همت دانشگاه صنعتی قم و چند دانشگاه دیگر استان از جمله برنامه های ویژه فرهنگی بوده است.
رئیس دانشگاه صنعتی قم ضمن تقدیر از اعضای شورای صنفی و رفاهی دانشجویان گفت: همانطور که در جریان هستید با حمایت مسئولین استان زمینی در نزدیکی دانشگاه جهت ساخت اولین خوابگاه دانشجویی دانشگاه صنعتی قم اخذ شده است که با تخصیص بودجه مراحل ساخت آن آغاز می شود.
برگزاری مسابقه، استندآپ کمدی،تقدیر از کارشناسان خوابگاه های دانشجویی،تقدیر از اعضای شورای صنفی و رفاهی دانشجویان از جمله دیگر بخش های این جشن بوده است.














   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود